Przesunięty przez: hubertbaran 2009-10-16, 12:42 |
Problem z regulacją BINGA84 w ETZ251 |
Autor |
Wiadomość |
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
Wysłany: 2009-08-22, 19:00 Problem z regulacją BINGA84 w ETZ251
|
|
|
Witam kupiłem na dniach od kniazia gaźnik binga do mojej 251 bo stary był już mocno wyeksploatowany nie reagował na regulacje i po każdym przygazowaniu miał inne obroty... ale do rzeczy założyłem nowy gażnik wszystko ładnie pięknie pasowało tylko ze coś mu dolega po pierwsze
1 bardzo grzeje sie cylinder...
2 przy dodawaniu gazu muli się buczy przy dodawaniu obroty płynnie się nie rozwijają tylko jak go najdzie
świeca ma kolorek ceglasty to dobrze zapłon też mam dobrze a regulator bo już czytałem mam elektroniczny. Kto z Was ma binga w swojej eci niech mi jakoś pomoże. Pozdrawiam |
|
|
|
|
zed
Motocykl: ETZ 250 WSK 125
Wiek: 45 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 46 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2009-08-22, 19:19
|
|
|
Wiosną założyłem Binga do mojej ETZ i mam ten sam problem. Zużycia paliwa spadło, poprawiły się wolne obroty, ale silnik jednak zamula. Oczywiście to kwestia zbyt ubogiej mieszanki. Tylko, że iglica maksymalnie podniesiona. Nie mam teraz czasu na poprawianie tego. Jednak pierwsze, co zrobię, to podniosę poziom paliwa i wtedy zobaczymy. W ostateczności trzeba będzie założyć większą dyszę. |
|
|
|
|
Magic
Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 622 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
Wysłany: 2009-08-22, 19:38
|
|
|
a i jeszcze jedno czemu jak na zapalonym silniku wyciągnę ssanie to moto nie gaśnie tylko robi się bardziej żywy co jest grane???????? na poprzednim gaźniku moto gasł po wyjęciu ssania mogą być małe dysze w bingu????? |
|
|
|
|
Magic
Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 622 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-08-22, 19:51
|
|
|
wg mnie po prostu bing na ssaniu podaje mniejszą ilosć paliwa niż zwykły gaźnik (co skutkuje tym że nie zalewa silnika tylko daje efekt praktycznie taki jakbyś odkręcił lekko gaz) |
_________________ była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-08-22, 23:21
|
|
|
Nie poprostu ssanie w bingu jest deczko inne w BVF jest cholernie bogate zalewa silnik! Jednak np. juz w JAwie TS czy japończykach silnik ma nieco wyższe obroty gdy jest zimny potem dopiero spadaja i zaciagniecie ssania na ciepłym silniku powoduje znaczny ich spadek. W Bingu tak własnie ma być. Mulenie to poziom paliwa. Z tego co podaje serwisówka angileska nastawy gaxnika sa takie same jak dla BVF. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
pipen11
Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 4 Skąd: Maków Podhalański
|
Wysłany: 2010-09-16, 16:35
|
|
|
Witam kolegów, od wczoraj stałem sie posiadaczem binga 84. Po założeniu go stwierdziłem iż linki od gazu i ssania są za krótkie, musiałem obciąć pancerz od ssania około 2,5cm, a od gazu jakieś 2cm, po dopasowaniu wszystkiego i poprzykręcaniu odpalam motorek i chodzi lux, podobnie jak i u was grzeje sie szybko, obroty trzyma równiutko, przyspieszenie lepsze, a ze spalaniem to niewiem bo jeszcze nie wypróbowałem na dłuższą trasę... za kilka dni dorzuce posta co mnie jeszcze zaintryguje, lub zasmuci, jak na chwilę teraźniejszą smuci mnie tylko cena 394 zł ale pozatym wszystko lalabazia |
_________________ http://www.polskajazda.pl.../ETZ_251/117300 |
|
|
|
|
|