» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: hubertbaran
2009-10-17, 19:26
Chermetyk czy sylikon
Autor Wiadomość
Tiger 
Tiger

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 13
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 2006-01-21, 13:09   Chermetyk czy sylikon

Mam takie pytanie. Czym jest lepiej skleić uszczelkę pod cylindrem?
Sylikonem czy klejem chermetycznym? :?:
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2006-01-21, 14:26   

Jak kiedysie pytalem pana od ktorego kupuje czesci to powiedzial ze sylikon
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-01-21, 14:29   

ja mam caly silnik w silikonie i odpukac puki co nic nie cieknie

p.s nie zaluj tego silikonu
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
Mistrzu999 
Etz

Motocykl: Mz Etz 251,2x SIMSON
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 50
Skąd: Poręba Śląskie
Wysłany: 2006-01-21, 14:43   

Ja powiem tak uszcelka i smar jak by silikon był dobry to by był stosowany przez producenta a tak to wejdzie ci w kanały i niebedzie miał takiego przelotu cylinder jak mam miec . Ja z doswiadczenia odradzam wszelkiego rodzaju kleje i silikony od uszcelek Orgnalna uszcelka + smar to jest to
_________________
http://www.moto-team-poreba.blog.onet.pl/
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2006-01-21, 14:47   

Hermetyk jest dobry nawet bardzo ale cięzko go puźneij oderwać w razie remontu . Silikon jest też idealny bo możesz stosować nawet bez podkładek.

Ja mam teraz w swojej etz na silikonie i uszczelkach i 0 wycieków jakichkolwiek. W wsce jak robiłęm pierwszy remont to skleiłem na hermetyk i przy następnym remoncie był mały problem ;)
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-01-21, 15:09   

Dobra.... kilka słów od ksiedza prowadzącego:P Sylikon .. odpada.. z racji tego ze włazi w kanały... Najlepiej tu użyć systemu smar i uszczelka;] Chermetik- nie cofajmy sie w czasie;]
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-01-21, 17:11   

Usczelki dla mnie to już przeżytek :wink: ,używam silikonu jest w 100% zawsze szczelny.Ale najpierw trzeba ładnie wyczyścić,zmatowić delikatnie drobnym papierekiem sciernym i odtłuścić benzyną extrakcyjną,nastepnie nanoszę cieniutką(naprawdę jak cienka to nie jestem w stanie opisać,mam to już zakodowane w głowie) warstwę na oba elementy,odczekuje z 5 minut i nastepnie składam.Jeżeli coś jest czasochłonne(np rozpołowienie karrterów,skrzyni od auta itp)to załatwiam sobie silikon od kupli z serwisu renomowanego marki**** *****(cenzura :lol: ).jako ciekaowstkę dodam że jak skleiłem na tym miskę olejową w mojej Ładzie 2107 to młot 10Kg i przecinak nie pomógł :lol: ,musiałem noż wbijać :shock:
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-01-21, 17:19   

Silikon nawet Tytan i będzie lux
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
Mistrzu999 
Etz

Motocykl: Mz Etz 251,2x SIMSON
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 50
Skąd: Poręba Śląskie
Wysłany: 2006-01-21, 17:40   

róbcie jak uwazacie a ja swoje wiem przejedziecie sie na tym silikonie jka by on był takie super to by fabrycznie no to montowali silniki a nie silnik wg mnie ma byc złozony tak jak wyszedł z fabryki a Hermetyk si enie sprawdził w silnikach 2t w simsonie fabrycznie były na uszcelkach ale uszczeliki twardniały po dłuzyszym okresie nieeksploatacji i pękały i sie lało .Tak wiec kto jest za zeby silikon a kto za zeby Uszcelka i smar
_________________
http://www.moto-team-poreba.blog.onet.pl/
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-01-21, 17:50   

bawiłem się uszczelkami,lało zawsze po jakimś czasie.Silkon nigdy mi nie lał,warunek jeden->dwa posty wyżej opisałem.Chermetyk nie jest elastyczny,jest twardy i zawszę pęka,więc będzie lać i nie wiem jak kiedyś na nim potrafili składać.Ja z chermetykiem miałem krótką piłkę->muzeum :lol:
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-01-21, 19:29   

pod cylinder wystarczy dobra skorygowana uszczelka pod kątem kanałów i smar , silikon czy też hermetyk jest tutaj absolutnie nie potrzebny
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
Mistrzu999 
Etz

Motocykl: Mz Etz 251,2x SIMSON
Wiek: 34
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 50
Skąd: Poręba Śląskie
Wysłany: 2006-01-21, 19:49   

No bo my chopy ze slunska wiemy co dobre
_________________
http://www.moto-team-poreba.blog.onet.pl/
 
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-01-21, 20:34   

Mi na sylikonie też nigdy nie lało, a hermetyk pękał po jakimś czasie. Ale żeby sylikon trzymał to trzzeba dokładnie ODTŁUŚCIĆ powierchnię :wink:
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
markus1 

Motocykl: Honda VT250F
Wiek: 36
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Cięcina ok.Żywca
Wysłany: 2006-01-22, 19:16   

A jaki to ma być silikon? jakiś specalny?
_________________
Odwaga nie polega na nie odczuwaniu strachu, ale na umiejętności działaniu mimo niego...
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-01-22, 19:25   

czerwony (temperaturowy) do 300 stopni
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-01-24, 08:44   

Kolor jest najmniej istotny.Najważniejsze jest by był jak najmniej elastyczny(po zastygnięciu).Odwiedz jakiś sklep np.budowlany,tam mają duży wybór silikonów i możesz poczytać na opakowaniach.Ja nie pamiętam nazwy mego silikonu,jest szary.Ale jak na nim złoże to mogę śmiało powykręcać śróbki :mrgreen: .temperatura też jest istotnym czynnikiem na jaki należy zwrucić uwagę :wink:
 
     
Paweł/es250/2 


Motocykl: MZ Trophy es250/2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 34
Skąd: Legnica
Wysłany: 2006-01-26, 11:50   

Ja na silikonie składałem już 4 silniki w motorowerach i 7 razy silnik w mojej MZ trophy ani razu nie ciekło trzeba tylko dobrzę odtłuścić i będzie super trzymało, raz zrobiłem silnik na hermetik i niby nieciekł ale w miejscu łączenia się karterów powstawał taki jakby nalot z oleju ale gdy motor stało przez kilka dni to też nie było pod nim plam niewiem co by się działo po dłuszym czasie wiem że po 1 sezonie był tylko nalot.
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2006-01-26, 14:30   

ten nalot to pocenie się...
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-01-26, 18:58   

shalashaska,
Nie zgodze sie z toba :)
Kolor ma znaczenie bo nie mozna uzyc tego bezbarwnego do uszczelniania okien :twisted:
A chcia by to zobaczyc jak jedziesz mz bez śrób... :lol:
(chyba ze to był "zart" jak to zazwyczaj na tym forum :roll: )
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-01-28, 15:23   

[quote="SAke"]shalashaska,
Nie zgodze sie z toba :)
Kolor ma znaczenie bo nie mozna uzyc tego bezbarwnego do uszczelniania okien :twisted:
A chcia by to zobaczyc jak jedziesz mz bez śrób... :lol:
(chyba ze to był "zart" jak to zazwyczaj na tym forum :roll: )[/quote]

Kolor a zastosowanie to dwie odrębne teorie :wink:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14