» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:15
Gaźnik - Wysokie obroty po rozgrzaniu silnika MZ 150
Autor Wiadomość
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-09-20, 10:04   Gaźnik - Wysokie obroty po rozgrzaniu silnika MZ 150

Witam. Mam problem w mojej mz a dokladniej po przejechaniu kilku kilometrow i po porzadnym rozgrzaniu silnika motorek ma wysokie obroty podczas postoju na bieu jałowym lub na biegu na sprzęgle. Troche jest z tym kaszanka bo jak gdzies podjerzdzam do sklepu lub tam gdzie sa ludzie to ktos moze sobie pomyslec ze dodaje gazu zeby mi nie zgasla a tak nie jest. Co to moze być?
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-01-28, 01:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2005-09-20, 10:07   

wyreguluj gaznik Pamietaj gaznik reguluje sie zawsze na rozgrzanym silniku!
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-09-20, 10:14   

No niby tak...ale jak bede regulowal na rozgrzanym silniku to np. po nocy jak ostygnie to nie bede mial problemow z odpaleniem? bo jak na rozgrzanym ma zbyt wysokie obroty to znaczy ze bede musial srubką dac mu mniej powietrza a jak bedzie zimny na tym samym ustawieniu to bede musial dodawac gazu zeby nie zgasł.No ale w sumie zimny jest tylko przez pierwsze kilka chwil wiec....
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2005-09-20, 10:19   

w sumie jak odpalasz to odrazu jedziesz.... ale jak bedziesz regulowal to pierw odkrec troche ta srube oporowa przepustnicy, zeby silnik pracowal rownomiernie i dopiero poznij wkrec do konca ta srube od powietrza i odkrecaj ja powoli az znajdziesz odpowiednie obroty ja proponuje ustawic oborty na okolo 900-1000 ja tak mam silnik bardzo pieknie w tedy pracuje ma taki fajny dzwiek
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
edwin.sk 
Zlotowicz


Motocykl: simson sr 2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 204
Skąd: międzyrzec podlaski
Wysłany: 2005-09-20, 10:46   

chyba ustawiałeś wolne obroty podciągając linkę, nie było tak? musisz wyregulować gaźnik tak jak masz napisane w instrukcji i koniec

pozdraiwam
edwin
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-09-20, 10:49   

Nie nie bylo tak...gruby miał racje, poprostu ustawialem obroty na zimnym silniku. Zreszta w mojej mz nie ma regulacji obrotów przy lince. nie wiem jak u ciebie?
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2005-09-20, 11:31   

moze edwin.sk chodzilo o ta regulacje przy gazniku w tej kopulce (nie pamietam jak sie to nazywa) co sie wkreca nad przepustnice, tam powinien byc taki wynalazek do naciagania linki
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
edwin.sk 
Zlotowicz


Motocykl: simson sr 2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 204
Skąd: międzyrzec podlaski
Wysłany: 2005-09-20, 18:16   

gruby dokładnie raz poszedłem na łatwiznę i to lekko podciągnełem(zkryty gaźnik mam:P) po przejechaniu 70km nie mogłem wcisnąć sprzęgła bo łapała obroty jak dzika....poluzowałem i resztę drogi był spokój:D
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-09-20, 21:31   

odpalaj na ssaniu nie powinno być problemu a gaźnik reguluj koniecznie na włączonym silniku
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-09-20, 22:45   

odpalam na ssaniu zawsze :mrgreen: i gaźnik regulowalem tez na odpalonym silniku ale nie na dobrze rozgrzanym wiec chyba jednak w tym tkwi problem. A tej srubki co wspominaliscie przy gaźniku co wchodzi linka nie ruszalem od momentu kupienia. A czy ona powinna byc wkrecona maksymalnie do gaznika czy troche ja poluzowac do gory? ale chyba nie bede tego ruszal...a jesli juz to wkrece ja
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-10-15, 09:44   

Czyli zeby wyregulowac gaźnik trzeba sie pobawic tymi dwoma śróbkami przy gaźniku na zapalonym i rozgrzamym moto? Nie przeba sie bawic z ustawianiem poziomu tych dwoch blaszek na iglicy? :wink: ja mam wolne obroty pow 2tys? :| troche duzo mi sie zdaje... Jak to wyregulowac? :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
młodymz 


Motocykl: cbr F2
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie/śląsk
Wysłany: 2005-10-15, 10:05   

a może lewe powietrze łapie? po rozgrzaniu może dość do rozszczelnienia połączenia gaźnik-kolektor-cylinder. Wtedy to sobie możesz w gaźniku kręcić a kręcić :lol:
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-16, 10:04   

Dokłądnie, ja tez tak mam, a mianowicie pękł mi kruciec(kolektor) przyu śrubie dokręcające gaźnik i łapie lewe powietrze. Dotego teraz mi coś z gaznikiem sie zjebało bo nie pali motor, świeca jest zapłon jest paliwo dohodzi a nie pali, i po paru kopnieciach musze już czyścić z oleju świece, ze skrzynie na 100% nie bierze ale nie wiem czy nie za dużo oleju w benzynie:/
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-10-16, 22:01   

tak, trzeba sie tymi śrubkami pobawić.Jesli uwazasz ze masz za wysokie obroty musisz śrubke od powietrza czyli ta z lewej troche WYKRĘCIĆ a ta z prawej jak podaje książka wkręcić do konca i potem wykrecic 1,5 obrotu.Blaszki o ktorych wspominales to chyba chodzilo ci o te od pływaka,je też sie reguluje ale to dopiero wtedy jak coś niedobrego dzieje ci sie z mz np dławi sie, za dużo pali itd....a jeśli nie to lepiej nie ruszać na wszelki wypadek odstep blaszki pionowej X od ścianki 32mm a blaszka pozioma Y 29mm od dyszy ktora zamyka i otwiera dopływ paliwa
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-10-16, 22:06   

z tymi odstępami to nie chodzi czasem o odstepy korpusów pływaka ?
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-10-16, 22:08   

no tak ale nie pisalem ,,odstepy korpusów pływaka" bo nie każdemu może to cokolwiek mówić wieć napisałem bardziej łopatologicznie(mam nadzieje zrozumiale :mrgreen: )
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16