Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:15 |
Gaźnik - Wysokie obroty po rozgrzaniu silnika MZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-09-20, 10:04 Gaźnik - Wysokie obroty po rozgrzaniu silnika MZ 150
|
|
|
Witam. Mam problem w mojej mz a dokladniej po przejechaniu kilku kilometrow i po porzadnym rozgrzaniu silnika motorek ma wysokie obroty podczas postoju na bieu jałowym lub na biegu na sprzęgle. Troche jest z tym kaszanka bo jak gdzies podjerzdzam do sklepu lub tam gdzie sa ludzie to ktos moze sobie pomyslec ze dodaje gazu zeby mi nie zgasla a tak nie jest. Co to moze być? |
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-01-28, 01:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2005-09-20, 10:07
|
|
|
wyreguluj gaznik Pamietaj gaznik reguluje sie zawsze na rozgrzanym silniku! |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-09-20, 10:14
|
|
|
No niby tak...ale jak bede regulowal na rozgrzanym silniku to np. po nocy jak ostygnie to nie bede mial problemow z odpaleniem? bo jak na rozgrzanym ma zbyt wysokie obroty to znaczy ze bede musial srubką dac mu mniej powietrza a jak bedzie zimny na tym samym ustawieniu to bede musial dodawac gazu zeby nie zgasł.No ale w sumie zimny jest tylko przez pierwsze kilka chwil wiec.... |
_________________ http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2005-09-20, 10:19
|
|
|
w sumie jak odpalasz to odrazu jedziesz.... ale jak bedziesz regulowal to pierw odkrec troche ta srube oporowa przepustnicy, zeby silnik pracowal rownomiernie i dopiero poznij wkrec do konca ta srube od powietrza i odkrecaj ja powoli az znajdziesz odpowiednie obroty ja proponuje ustawic oborty na okolo 900-1000 ja tak mam silnik bardzo pieknie w tedy pracuje ma taki fajny dzwiek |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
edwin.sk
Zlotowicz
Motocykl: simson sr 2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 10 Lip 2005 Posty: 204 Skąd: międzyrzec podlaski
|
Wysłany: 2005-09-20, 10:46
|
|
|
chyba ustawiałeś wolne obroty podciągając linkę, nie było tak? musisz wyregulować gaźnik tak jak masz napisane w instrukcji i koniec
pozdraiwam
edwin |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2005-09-20, 11:31
|
|
|
moze edwin.sk chodzilo o ta regulacje przy gazniku w tej kopulce (nie pamietam jak sie to nazywa) co sie wkreca nad przepustnice, tam powinien byc taki wynalazek do naciagania linki |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
edwin.sk
Zlotowicz
Motocykl: simson sr 2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 10 Lip 2005 Posty: 204 Skąd: międzyrzec podlaski
|
Wysłany: 2005-09-20, 18:16
|
|
|
gruby dokładnie raz poszedłem na łatwiznę i to lekko podciągnełem(zkryty gaźnik mam:P) po przejechaniu 70km nie mogłem wcisnąć sprzęgła bo łapała obroty jak dzika....poluzowałem i resztę drogi był spokój:D |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-09-20, 21:31
|
|
|
odpalaj na ssaniu nie powinno być problemu a gaźnik reguluj koniecznie na włączonym silniku |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-09-20, 22:45
|
|
|
odpalam na ssaniu zawsze i gaźnik regulowalem tez na odpalonym silniku ale nie na dobrze rozgrzanym wiec chyba jednak w tym tkwi problem. A tej srubki co wspominaliscie przy gaźniku co wchodzi linka nie ruszalem od momentu kupienia. A czy ona powinna byc wkrecona maksymalnie do gaznika czy troche ja poluzowac do gory? ale chyba nie bede tego ruszal...a jesli juz to wkrece ja |
_________________ http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2005-10-15, 09:44
|
|
|
Czyli zeby wyregulowac gaźnik trzeba sie pobawic tymi dwoma śróbkami przy gaźniku na zapalonym i rozgrzamym moto? Nie przeba sie bawic z ustawianiem poziomu tych dwoch blaszek na iglicy? ja mam wolne obroty pow 2tys? troche duzo mi sie zdaje... Jak to wyregulowac? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
młodymz
Motocykl: cbr F2
Wiek: 39 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 55 Skąd: Jastrzębie/śląsk
|
Wysłany: 2005-10-15, 10:05
|
|
|
a może lewe powietrze łapie? po rozgrzaniu może dość do rozszczelnienia połączenia gaźnik-kolektor-cylinder. Wtedy to sobie możesz w gaźniku kręcić a kręcić |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-10-16, 10:04
|
|
|
Dokłądnie, ja tez tak mam, a mianowicie pękł mi kruciec(kolektor) przyu śrubie dokręcające gaźnik i łapie lewe powietrze. Dotego teraz mi coś z gaznikiem sie zjebało bo nie pali motor, świeca jest zapłon jest paliwo dohodzi a nie pali, i po paru kopnieciach musze już czyścić z oleju świece, ze skrzynie na 100% nie bierze ale nie wiem czy nie za dużo oleju w benzynie:/ |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-10-16, 22:01
|
|
|
tak, trzeba sie tymi śrubkami pobawić.Jesli uwazasz ze masz za wysokie obroty musisz śrubke od powietrza czyli ta z lewej troche WYKRĘCIĆ a ta z prawej jak podaje książka wkręcić do konca i potem wykrecic 1,5 obrotu.Blaszki o ktorych wspominales to chyba chodzilo ci o te od pływaka,je też sie reguluje ale to dopiero wtedy jak coś niedobrego dzieje ci sie z mz np dławi sie, za dużo pali itd....a jeśli nie to lepiej nie ruszać na wszelki wypadek odstep blaszki pionowej X od ścianki 32mm a blaszka pozioma Y 29mm od dyszy ktora zamyka i otwiera dopływ paliwa |
_________________ http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-10-16, 22:06
|
|
|
z tymi odstępami to nie chodzi czasem o odstepy korpusów pływaka ? |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
|
|
|
|
|