» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Regulatory napięcia ETZ, który co jest wart?
Autor Wiadomość
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-06-28, 22:32   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
RA2/DE jest zbudowany na takich samych podzespołach co RA2 West, nawet tranzystor sterujący jest taki sam w obu regulatorach tj 2N6107 ale jak dostaję etkę ze spalonym to wymieniam go na BD912 bo jest wytrzymalszy ;) .

Wniosek taki jednak też się lubi spalić. Dziękuję i Dobranoc. :lol: :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2014-06-28, 22:36   

Każdy jeden się spali, stwierdziłem, że już za długo siedzę w MZ i nawet wyrysowała mi sie ostatnio idealna regularność, wszystkie spalone regulatory pracowały albo na grafitowych pierścieniach albo na kończących się szczotkach które kruszały i wchodziły pomiędzy pierścienie ślizgowe mostkując je i paląc tym samym regulator. Mógłbyś tam nawet wcisnąć mosfeta a i tak byś spalił :P
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-06-29, 08:13   

ETZ9994, Poszukać sobie nie możesz leniu ? http://forum.mz-klub.pl/v...light=regulator
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
TheMaciej 
Znów się urwało

Motocykl: MZ ETZ 250 + URAL
Wiek: 36
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 64
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-06-29, 09:21   

Ja mam ten pierwszy, wyjęty z pudełka dawał ładowanie na poziomie 12,5V (na starej żelówce) podczas wizyty u elektryka gość rozebrał go na kawałki, znalazł w środku potencjometr pokręcił i mam ładne minimalnie ponad 14V, na 1800 obrotów spada do 13V (światła minimalnie przygasają).

Regenerowany wirnik + stare diody z pomiarów w dobrym stanie. Reszta instalacji domowa robota i łatanie losowymi kablami ;)
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2016
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2014-06-29, 09:29   

Szkoda że tak prostych rzeczy jak zabezpieczenie przepięciowe na wejściu w żadnym z nich nie ma. Nie wypominając już o blokowaniu ładowania po przekroczeniu wartości granicznej czyli po prostu zwieraniu wirnika (stary patent firmy Lucas).
Druga sprawa to kompensacja temperaturowa - jest z tym naprawdę różnie, wystarczy jedna dioda aby uzyskać dobry efekt.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
to-mecz-q 


Motocykl: MZ ETZ 251 1989r
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 474
Skąd: Łolesno
Wysłany: 2015-07-28, 21:26   

Ma ktoś jakieś namiary do sIaj, tel? Bo nie odpowiada na wiadomośći
_________________
"Nieważne gdzie, nieważne jak... ważne z kim."

Samemu jedzie się szybciej, ale we dwoje dociera dalej :)
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2016
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2015-07-29, 13:28   

Miałem awarię internetu ale już usunięta.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Mateo T 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 27
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 2
Skąd: Myślenice
Wysłany: 2015-11-24, 19:13   

ja miałem ten 1-wszy niebieski rzuciłem nim o ściane i była to jedna z lepszych decyzji w życiu :mrgreen: , założyłem 2-gi "od poloneza" 9 Diodowy i jest super polecam ( u mnie ma 2 styki w niektórych ten 3 jest masą więc go być nie musi ) :grin:
_________________
Mateo
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA

Wysłany: 2016-09-02, 21:48   

Siemanko, odświeżę trochę wpis: Ja mam taki regler:



Nie widzę różnicy w ładowaniu pomiędzy polskimi Ra2 west czy RNA-2 9d od Poloneza. Jednak różnica jest w cenie. Kosztuje 77zł w Stazecie. Zauważyłem na niemieckich forach, że ludzie to kupują i jest to dość popularny regulator. Gdzieś na tych forach wyczytałem, że producentem jest czeskie VAPE - choć na regulatorze nie ma żadnego oznaczenia. Jak ktoś ma kasę to może kupować, bo działa ale po co przepłacać?

No i przejechałem na nim jak dotąd 500km i jest bezproblemowy.
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-09-02, 22:04   

Martini55 napisał/a:
No i przejechałem na nim jak dotąd 500km i jest bezproblemowy.
ILE ???
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA

Wysłany: 2016-09-02, 22:08   

wojtek.mz, Jak zrobisz 500km na niebieskim z napisem MEGA to będzie dobrze. A ten ciągle jest w fazie testów. Jak zrobię 5k km i 20k km, to też napiszę, że dał radę. Niedawno wyremontowałem motor i dopiero 500km przejechałem :piwo:
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-09-02, 22:25   

Martini55, Nie że ja po złości do Ciebie, ale taki przebieg to nic nie mówi o wytrzymałości danej części. :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA

Wysłany: 2016-09-02, 22:45   

wojtek.mz, wiem, wiem i nie mam Ci za złe. Ale jak zrobię na nim więcej km to na pewno napiszę jak działa. Myślę, że po 5K km to już się obroni :D A w 2010r chyba jeszcze go nie było, więc myślę, że warto zwrócić na niego uwagę :piwo:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13