Regulatory napięcia ETZ, który co jest wart? |
Autor |
Wiadomość |
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 44 Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 1038 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-06-28, 22:32
|
|
|
ETZ_PRORIDER napisał/a: | RA2/DE jest zbudowany na takich samych podzespołach co RA2 West, nawet tranzystor sterujący jest taki sam w obu regulatorach tj 2N6107 ale jak dostaję etkę ze spalonym to wymieniam go na BD912 bo jest wytrzymalszy . |
Wniosek taki jednak też się lubi spalić. Dziękuję i Dobranoc. |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2014-06-28, 22:36
|
|
|
Każdy jeden się spali, stwierdziłem, że już za długo siedzę w MZ i nawet wyrysowała mi sie ostatnio idealna regularność, wszystkie spalone regulatory pracowały albo na grafitowych pierścieniach albo na kończących się szczotkach które kruszały i wchodziły pomiędzy pierścienie ślizgowe mostkując je i paląc tym samym regulator. Mógłbyś tam nawet wcisnąć mosfeta a i tak byś spalił |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2938 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2014-06-29, 08:13
|
|
|
ETZ9994, Poszukać sobie nie możesz leniu ? http://forum.mz-klub.pl/v...light=regulator |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
TheMaciej
Znów się urwało
Motocykl: MZ ETZ 250 + URAL
Wiek: 36 Dołączył: 23 Paź 2013 Posty: 64 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 2014-06-29, 09:21
|
|
|
Ja mam ten pierwszy, wyjęty z pudełka dawał ładowanie na poziomie 12,5V (na starej żelówce) podczas wizyty u elektryka gość rozebrał go na kawałki, znalazł w środku potencjometr pokręcił i mam ładne minimalnie ponad 14V, na 1800 obrotów spada do 13V (światła minimalnie przygasają).
Regenerowany wirnik + stare diody z pomiarów w dobrym stanie. Reszta instalacji domowa robota i łatanie losowymi kablami |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2016 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2014-06-29, 09:29
|
|
|
Szkoda że tak prostych rzeczy jak zabezpieczenie przepięciowe na wejściu w żadnym z nich nie ma. Nie wypominając już o blokowaniu ładowania po przekroczeniu wartości granicznej czyli po prostu zwieraniu wirnika (stary patent firmy Lucas).
Druga sprawa to kompensacja temperaturowa - jest z tym naprawdę różnie, wystarczy jedna dioda aby uzyskać dobry efekt. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
to-mecz-q
Motocykl: MZ ETZ 251 1989r
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 474 Skąd: Łolesno
|
Wysłany: 2015-07-28, 21:26
|
|
|
Ma ktoś jakieś namiary do sIaj, tel? Bo nie odpowiada na wiadomośći |
_________________ "Nieważne gdzie, nieważne jak... ważne z kim."
Samemu jedzie się szybciej, ale we dwoje dociera dalej |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2016 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2015-07-29, 13:28
|
|
|
Miałem awarię internetu ale już usunięta. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
Mateo T
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 27 Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 2 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 2015-11-24, 19:13
|
|
|
ja miałem ten 1-wszy niebieski rzuciłem nim o ściane i była to jedna z lepszych decyzji w życiu , założyłem 2-gi "od poloneza" 9 Diodowy i jest super polecam ( u mnie ma 2 styki w niektórych ten 3 jest masą więc go być nie musi ) |
_________________ Mateo |
|
|
|
|
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 283 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2016-09-02, 21:48
|
|
|
Siemanko, odświeżę trochę wpis: Ja mam taki regler:
Nie widzę różnicy w ładowaniu pomiędzy polskimi Ra2 west czy RNA-2 9d od Poloneza. Jednak różnica jest w cenie. Kosztuje 77zł w Stazecie. Zauważyłem na niemieckich forach, że ludzie to kupują i jest to dość popularny regulator. Gdzieś na tych forach wyczytałem, że producentem jest czeskie VAPE - choć na regulatorze nie ma żadnego oznaczenia. Jak ktoś ma kasę to może kupować, bo działa ale po co przepłacać?
No i przejechałem na nim jak dotąd 500km i jest bezproblemowy. |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2938 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2016-09-02, 22:04
|
|
|
Martini55 napisał/a: | No i przejechałem na nim jak dotąd 500km i jest bezproblemowy. | ILE ??? |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 283 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2016-09-02, 22:08
|
|
|
wojtek.mz, Jak zrobisz 500km na niebieskim z napisem MEGA to będzie dobrze. A ten ciągle jest w fazie testów. Jak zrobię 5k km i 20k km, to też napiszę, że dał radę. Niedawno wyremontowałem motor i dopiero 500km przejechałem |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2938 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2016-09-02, 22:25
|
|
|
Martini55, Nie że ja po złości do Ciebie, ale taki przebieg to nic nie mówi o wytrzymałości danej części. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 283 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2016-09-02, 22:45
|
|
|
wojtek.mz, wiem, wiem i nie mam Ci za złe. Ale jak zrobię na nim więcej km to na pewno napiszę jak działa. Myślę, że po 5K km to już się obroni A w 2010r chyba jeszcze go nie było, więc myślę, że warto zwrócić na niego uwagę |
|
|
|
|
|