» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-05-12, 19:19
Monstrum
Autor Wiadomość
Sławuch 
Sołtys


Motocykl: ETZ 250 '82
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 488
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2009-09-29, 22:04   Monstrum

ETS 250 przerobiona na dwucylindrowe 700.
Nie wiem czy było, ale jak nie to furrora :mrgreen:
http://www.ets250.com/wunderliches.htm
_________________
Zgrywam ekspert IFA dżentelmena
MZ przed klubem BELLA kask i tak jest wena
Teraz na serio mam ci coś do podwiezienia
W moim koszu i na Trophy siedzeniach
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2009-09-29, 22:12   

Były jeszcze jakieś ES 500 i ETZ 500.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Dekoj 


Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 590
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-09-29, 22:20   

Niezła :) Podoba mi się ta skala na liczniku do 200km/h :) Silnik podwieszony na jakiś tłumikach drgań, ehh bajka:) chciałbym zobaczyć jak to całościowo warczy :) :)
_________________
Moja MZ ETZ 251:
http://www.bikepics.com/members/Decoy/08etz251/
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/84022
Temat o mojej MZ ETZ 251: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
Temat o mojej MZ TS 250: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
     
Red250Arrow 
amator-hobbysta


Motocykl: MZ TS 250/0 1975r.
Wiek: 78
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 366
Skąd: KC
Wysłany: 2009-09-29, 22:26   

http://www.myvideo.de/wat...250_x2_500_twin
_________________
Happy driving with MZ Motorcycles
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2009-10-02, 23:58   

chcę coś takiego zbudować jest ktoś chętny zawsze taniej :piwo:
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2009-10-03, 00:04   

I ta 700 jest na hamulcu bębnowym!!!
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-10-03, 08:47   

Panowie, zeby zrobić z 2 singli jedna rzędówke trzeba mieć sporo wiedzy o silnikach.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2009-10-03, 22:17   

tu masz rację kolego ale jest forum i dużo mądrych ludzi zawsze coś podpowiedzą .
Mam już dość spory materiał zdjęciowy 500tki i widziałem projekt połączonych dwóch silników mz 250 i to chyba najłatwiej zbudować.Kasa też jest.A może silnik na flanszach ?
Z dwóch silników to jeden z bebechami a drugi tylko wał co sądzicie jakieś pomysły? :piwo:
 
     
przemekpiotr 


Motocykl: ETZ 250e SV650
Wiek: 35
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 390
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2009-10-04, 10:53   

michaal86 napisał/a:
http://www.myvideo.de/wat...250_x2_500_twin

to cudeńko to pracuje na dwóch garach a nie jak ledwodysząca jawa :P
_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności... I jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę...
<<BlackGangstaETZ>>
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-10-04, 11:53   

Największy problem to opracowanie nowego wału tak zeby silnik nie wydarł z ramy mocowań;] To co tu goście zrobili jest bezsensem i ma ten sam problem co jawa tzn. drgania. Jawa też jest przykładem połaczenia 2 singli w jeden silnik, rewelacji soba nie przedstawia. Trzeba sporo by pracy włożyć zeby ten motocykl naprawde jeździł. Japończycy łaczyli skrzynie korbowe o bardzo małej pojemnosci(patent niezły ale motocykle mizernie jeździły), obecnie stosuje sie oddzielne skrzynie korbowe i wał wyważony 40~50% w ten sposób uzyskuje sie stabilna prace przy wysokich obrotach.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2009-10-04, 18:59   

masz rację wał będzie największym problemem no i wyważenie myślałem o połączeniu dwóch sprzęgłem kłowym ale to raczej odpada. Zostaje więc tworzenie nowego z dwóch mz-towskich bądź adaptacja z innego motocykla :grin:
 
     
Więckoś_102 
MoTóR


Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Wiek: 32
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 160
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-10-04, 19:51   

Pytam się ja. Po co to?
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r.
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2009-10-04, 20:03   

Poco to się nogi nocą
 
     
Więckoś_102 
MoTóR


Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Wiek: 32
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 160
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-10-04, 20:31   

chyba tylko ;p i tak wiemy że tego nie zrobisz :lol:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-10-04, 20:31   

Dla zabawy, można by to od biedy zrobić na 2 zmodyfikowanych wałach MZ przerbiajac je odpowiednio. Taka 2 cylidróweczka była by ekstra ustawić bardzo ostre czasy rozrządu i latać po 12 tys obr/min. Tyle ze korbowody 2 od np. CR 250.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2009-10-04, 20:54   2x mz

w ten sposób można połączyć dwa silniki :piwo:
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-10-18, 12:07   

cóż można napisać...

Kolega wymyslił, że chciałby wymodzić dwucylindrowca. No i wymodził. Połączył dwa silniki EM250 w jeden. Wał połączył za pomocą stalowej kostki skręcanej dwoma śrubami - która sciskała razem końcówki wałów korbowych odpowiednio przygotowane przez tokarza. Wyszedł z tego piec o gigantycznych wręcz rozmiarach. Jakoś udało mu się to wepchnąc w ramę, zamontować gaźniki (był problem z prawym gaziorem, bo po przesunięciu jednego z kadłubów w prawo końcówka gaźnika dochodziła do belki centralnej w ramie) i skonstruować do tego napęd. O ile dobrze pamiętam, miał przedłużone chyba przełożenia.

Wrażenia z jazdy podobno STRASZNE. Rama jaka jest w 250 każdy wie. Jak doszedł do tego drugi silinik, oczywiście amorki lekko usiadły. Strasznie to wężykowało, lekkść prowadzenia porównywalna do ciężarówki na kapciach, ale 160 zapinało.

Niestety, niedociągnięcia konstrukcyjne spowodowały, że wał nie wytrzymał obciążeń, a z powodu komplikacji rodzinnych kolega zmuszony był zarzucić projekt na później. Z tego co wiem, do dzisziaj nic z tym nie zrobił, choć minęło kilka lat.
Ja osobiście szukam w necie informacji na temat niemieckiej konstrukcji - ale jakoś nie mogę nic znaleźć. Ciekaw jestem, jak niemcy obeszli problem połączenia wałów korbowych.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Jawer
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-18, 13:07   

Jak się dowiesz, to będziesz chciał to zrobić? :grin:
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2009-10-18, 13:10   

Rzuć okiem na tą stronę. Proponuje się z nimi skontaktować.

http://www.wasseremme.de/html/geschichte1.html
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2009-10-18, 13:17   

A może by tak wstawić do mz rasowany silnik trabanta? Gdzieś mam foto rajdowki z takim zestawem. PO modyfikacjach 50 km + skrzynia H-D 6 biegów i masz niepowtażalnego potwora. Do tego taka moc w 2t wiesz co to oznacza.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16