» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
[Wykonam] Naprawa Silników EM 250 i EM 251 okolice Zawiercia
Autor Wiadomość
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 505
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2011-02-09, 22:06   [Wykonam] Naprawa Silników EM 250 i EM 251 okolice Zawiercia

Witam, zajmuje się naprawą silników ETZ 250, 251 i 301 oraz dysponuje narzędziami specjalnymi do naprawy tych silników.

Miedzy innymi posiadam:
-obrotowy mostek montażowy silnika
-przyrzad do rozpoławiania silnika
-wyciskacz wału z karteru i blokade do trybu 68z
-przyrząd do ustawiania luzu wzdłużnego zabieraka
-sciągacz sprzegła z nakładką ochronną na wał
-ściągacz wirnika alternatora
-ściskacz do rozbierania sprzęgła
-podstawka oporowa tłoka
-sworzeń prowadzący do sworznia tłokowego
-przyrząd do wyciskania i wciskania sworzni tłokowych
-narzędzie do zakładania simmeringu po stronie alternatora
-blokade do zębatki łańcucha
-pojemnik do ustawiania poziomu paliwa gaźników BVF
-kuchenke do składania karterów na gorąco
-narzedzia do ustawiania zaplonu
-wlasnym doswiadczeniem oraz instrukcją napraw motocykli ETZ :-)

Dzięki wymienionym wyżej przyrządom potrafię rozpołowić i złożyć silnik nie uderzając w niego ani razu młotkiem.

Najczęściej naprawiam kompleksowo silniki po zatarciu wału lub\i cylindra.
Podczas naprawy głównej silnika dystansuje luz na zabieraku oraz ustawiam szczelinę między tłokiem i głowicą, po wymianie łożysk skrzyni biegów albo jej naprawie (słynny trzeci bieg) dystansuje ją, niweluje też wycieki oleju obok czujnika luzu.

Silnik składam na gorąco.

Nie zajmuje sie silnikami ETZ 150 ani ETZ 125 ani starymi modelami typu TS, Trophy.

Nie zajmuję się też kompleksowym odrestaurowaniem motocykli, ani nie handluje częściami, jedynie naprawiam silniki.

Nie zajmuje się tez diagnoza silników przez tel.

Nie jestem też cudotwórcą jeżeli ktoś ma silnik który był wcześniej rozbierany za pomocą np siekiery albo ma pozrywane gwinty i ogólnie jest zdewastowany to lepiej niech go odda na złom.

Zapraszam do lektury forum MZ-Klub Polska, znajdziesz tam odpowiedzi na większość zagadnien zwiazanych z MZ.

Koszt naprawy silnika ETZ 250 i 251 to 750 zł bez części.

Szlify cylindra i regeneracje wału zlecam firmie Intr-mot.
Części kupuje u Betchera i w Stazecie.
Ostatnio zmieniony przez jaroquest 2023-02-20, 08:21, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
     
boaooooo 
Zlotowicz
Turysta


Motocykl: wózek boczny do saxo
Wiek: 44
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 86
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-04-06, 10:35   

Kolega Jarek wyremontował silniczek od mojej etki, głownie chodziło o skrzynie 3 bieg wyskakiwał, Po wrzuceniu do ramy odpalił jeździ ok wszystko śmiga jak trzeba. Puki co jest na dotarciu jak się nie rozsypie po tysiącu km to będzie kolejny komentarz :grin: : . Polecam dobry kontakt miła współpraca. dzięki :piwo:
_________________
Only platynka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15