» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MZ Maxi Perwers
2006-10-07, 23:46
Zapłon mikroprocesorowy V1.0
Autor Wiadomość
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-11-25, 19:39   

DAAD w tej chwili też jeżdżę znacznie mocniejszym sprzętem. W nim trudno już coś poprawić i jest to bardzo kosztowne. Dlatego zajmuję się tym tematem w MZ ;) . To taka moja ambicja a nie pomysł na biznes ;)
_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2014-11-25, 19:42   

Mocy się nie ogranicza, tylko pojemność silników kosztem momentu, a moc winduje turbosprężarkami...
Tego nigdy nie zaakceptuję ;)
Ale schodzimy z tematu.
Ciekaw jestem, czy taka mapa zapłonowa może w wymierny sposób poprawić coś w pracy i sprawności silnika.
Jakby coś, to piszę się na testy drogowe :D
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
DAAD 


Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 70
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-25, 19:47   

Qbol50 napisał/a:
To taka moja ambicja a nie pomysł na biznes ;)


To coś jak u mnie, ale Twoją zabawkę bym sobie kupił.
 
     
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-11-26, 10:49   

dex tak jak piszesz rzeczywiście się dzieje ale dotyczy to na razie tylko samochodów. Myślę, że można taką zmianę odczuć. Musi to być jednak bardzo dobrze zestrojona mapa. Przydałaby się hamowania. Myślę, że i to jest do ogarnięcia ;) .
_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-12-19, 20:08   

Fotka gotowej płytki. Teraz tylko polutować ;)

_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
DAAD 


Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 70
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-19, 20:49   

Lutowanie to najprzyjemniejszy etap konstruowania.
 
     
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-12-20, 10:53   

DAAD napisał/a:
Lutowanie to najprzyjemniejszy etap konstruowania.


W 100% się zgadzam ;)
_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2014-12-20, 12:00   

DAAD napisał/a:
Lutowanie to najprzyjemniejszy etap konstruowania.


Dla każdego kto umie lutować, dla mnie jest to dość kłopotliwa czynność.
 
     
DAAD 


Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 70
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-20, 12:08   

kadetm-780 napisał/a:


Dla każdego kto umie lutować, dla mnie jest to dość kłopotliwa czynność.


To albo się nauczyć, albo płacić tym którym nauczyć się chciało. Tak wygląda życie.
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2014-12-20, 12:14   

No niestety.
Próbuję coś tam lutować, ale jakoś nie zauważyłem jakiegoś większego postępu w tym kierunku.
 
     
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-12-20, 13:20   

kadetm-780 napisał/a:
No niestety.
Próbuję coś tam lutować, ale jakoś nie zauważyłem jakiegoś większego postępu w tym kierunku.


Poczytaj trochę na ten temat. Wbrew pozorom warto poznać metodologię postępowania.
_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
DAAD 


Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 70
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-20, 13:40   

Nawet jak ktoś ma problemy z czytaniem, to jest dużo tutoriali gadanych http://youtu.be/Vnf7zhHcG6E
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2014-12-20, 13:46   

kadetm-780, Jeżeli masz dobrą lutownicę, która nie przegrzewa cyny w trakcie lutowania to to żaden problem :) ważny jest również grot przy lutownicy, jeżeli jest za gruby to elektronikę ciężko lutować, a z kolei gruby grot jest dobry do spajania grubszych przewodów elektrycznych :) na początek polecałbym Ci lutownicę 40W-60W do nauki :) http://allegro.pl/lutowni...4878108173.html jak już ogarniesz mniej więcej temat to polecam starą dobrą lutolę http://allegro.pl/lutowni...4850053121.html
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-12-20, 13:50   

Nalegam jednak żebyśmy pozostali przy temacie. Po porady odnośnie lutowania polecam zgłosić się na forum elektroniczne. Nie polecam lutownic bez termostatu jakie podał ETZ_PRORIDER do elektroniki.
_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
Pavel 

Motocykl: 5x etz 250
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 112
Skąd: Dania-wielkopolska
Wysłany: 2014-12-20, 14:06   

Ile PLN-ow trza naszykowac na to ustrojstwo?
Jestem zainteresowany zakupem,moze byc w wersji kit do samodzielnego montazu.
_________________
Istnieje realne zagrozenie ze zobacze Wasze profile na NK.
 
     
DAAD 


Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 70
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-20, 21:58   

Qbol50 napisał/a:
Nalegam jednak żebyśmy pozostali przy temacie.


Jestem tego samego zdania. Kiedy wersja beta w sprzedaży?
 
     
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-12-21, 17:42   

Ile PLN -ów? Oczywiście zależy to od liczby zamówionych urządzeń jednak pierwsze sztuki pójdą pewnie po kosztach wytworzenia. Istotnym faktem jest, że zestaw zawierać będzie również impulsator mojego wykonania i pomysłu. Prototyp na fotce ;) .


Zestawów typu DIY - Do it yourself nie biorę na razie pod uwagę. Na wersję beta nie trzeba będzie czekać długo. Jednak nie sprzedam Wam urządzenia nie przeprowadzając wcześniej testów na drodze.
_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2022
Skąd: okolice Zakopanego

Wysłany: 2014-12-21, 18:06   

Czyli szykuje się konkurencja :wink:
Pomiar z czujnika halla na podstawie wirującego pojedynczego magnesiku robisz?
Czujnik będzie "wyzwalany" dużo wcześniej przed gmp?
Zastanawiam się sam jaką drogą iść, bo jest kilka możliwości ale w każdej jest jakiś problem.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-12-21, 18:34   

Panowie, ścigacie się w zapłonach a tu lud prundu potrzebuje!!!! Uczyńcie pospólstwu zamiennik plug and play prądnicy z zapłonem od razu.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Qbol50 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 137
Skąd: Poznań/Luboń
Wysłany: 2014-12-21, 18:41   

Jaka tam konkurencja ;) . W dziedzinie modułów ze stałym punktem zapłonu masz sIaj-u na forum monopol :D . Nie mam zamiaru tego zmieniać. Na pewno nie będę korzystał z małego magnesika a raczej z kilku - tak miałem to wykonane na mgr i tego będę się trzymał. Czujnik jest wyzwalany stosunkowo późno przed GMP.
_________________
MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86'
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14