» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulec tarczowy tylnego koła
Autor Wiadomość
barman77 


Motocykl: mz ts 250
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2004
Posty: 7
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2005-02-17, 23:28   

z tyłu nie potrzeba tarczy wystarzcy beben.ale z przodu to nawet ja mysle co by nie załozc moze nie musiałbym sie zatrzymywac miedzy autami na swiatłach (szczególnie jak sie jedzie z pasazerką/em)
tylko ze nigdzie nie moge złapac dokładnego opisu i zdjec jak wygląda orginalny TS z tarczą
bodajze model to jest 250/1VP albo jakos ta pozdrawam :mrgreen:
 
     
Merh 


Motocykl: ETZ 150
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 53
Skąd: Lubartow/lublin
Wysłany: 2005-06-07, 20:04   

ja to myśle że to zbędne.nie rozumiem jaka jest różnica między tarczą a bembnem
w tylnym kole.i jedno i drugie dziala tak samo ;) niech mi ktoś powie że bemben hamuje gorzej to go wysmieje! co innego przód,gdzie terzeba użyć dużo siły
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2005-06-11, 17:15   

eee tam mi starczy bemben tak i tak jak depne to kolo staje w miejscu :)
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
Michał_111 


Motocykl: Suzuki gs 500E
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 33
Skąd: Obłęże
Wysłany: 2005-06-11, 21:19   

gruby napisał/a:
eee tam mi starczy bemben tak i tak jak depne to kolo staje w miejscu :)

i popieram mz to nie ścigacz 1 tarcza z przodu i bebenek z tyłu w zupełności wystarcza. Co za durzo to nie zdrowo. :D
_________________
Była MZ ETZ 250 teraz jest SUZUKI GS 500E ale mz zawsze pozostanie w pamięci...
 
 
     
Merh 


Motocykl: ETZ 150
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 53
Skąd: Lubartow/lublin
Wysłany: 2005-06-29, 12:45   

nie rozumiem rozumowania niektorych ludzi.ok-tarcza daje do wyglądu,ale jakie klopoty sa pozniej z jej poprawnym ustawieniem.podobno ruch wajchy hamulca ogranicza sie do paru milimetrow,nie da sie praktycznie hamowac plynnie.
bęben natomiast hamuje z identycznym skutkiem ale można sobie zawsze wszystko wyregulować.
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-06-29, 21:42   

tarcza zachoduje zdolnośc dobrego hamowania nawet przy dużym zużyciu współpracujących częsci . Moim zdaniem jednak tarcza z tyłu w mz to przesada
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-20, 10:52   

jak chcecie dobre pompki hamulcowe pasujace do mz to polecam od skutera.mam u siebie zamontowana taka.sprwuje sie swietnie.
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-06-20, 18:48   

Veteranos napisał/a:
wiekszy problem bedzie jednak z pompką hamulcową bo zatosowanie pompki tej MZtowskiej graniczy chyba z cudem, no i sprawia ona zbyt wiele klopotów(cieknie itd.)
Wiecie moze od czego mozna bylo by zastosowac takie cudo??


tylna pompa z kazdej japoni - kwestia dorobienia uchwtytów - przewód dorobisz na zamówienie np. u Olka

nie wiem czemu gościa zjeżdzacie za ten projekt ???
co do funkcjonalności to sie zgadzam - bęben przy tej masie i osiagach jest wiecej niż wystarczający
ale mozna to potraktować jako fajny gadżet i niezłą zabawe przy przeróbce ;-)
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
maly505 


Motocykl: brak mz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 57
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2006-06-20, 18:55   

a nawet jak by tak dopasowac od skutera to i abs by sie znalazl w etce
_________________
pracuj na ten napis ja nie mam sił i ochoty...

http://www.bikepics.com/members/maly505/87etz150/

http://www.polskajazda.pl...10&opcja=detail
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-06-20, 20:08   

Jesli juz naprawde dbacie o układ jezdny ...to zajmijcie sie sprawa tylnego zawieszenia które jest beznadziejne;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-06-20, 22:47   

ta też myśle że bęben z tyłu dobrzevsobie radzi ale tarcza fajnie wygląda. Osobiście widziałem jak jeden koleś miał bęben a tarcza tylko przykręcona tak dla picu. Fajnie o to wyglądało :-P
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-21, 09:11   

no na pewno to fajnie wyglada.a jak jeszcze jakas fajna.wentylowana.to super.
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-06-21, 12:00   

czyli w sumie nie ma sensu kąbiować z tą tarczą z tyłu, bo bęben wystarczająco sobie radzi. Można tylko przykręcić tarcze ale tak do picu żeby fajnie wyglądało.
Ja osobiści teżw idziałem na allegro MZ z dwoma tarczami z przodu i też fajnie wyglądało. Może lepiej nad tym pokąbinować :?:
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-06-22, 08:58   

2 tarcze zprzodu to głupota, za duze masy wirujace i do tego sa to masy nie amortyzowane. Juz o tym mówiłem.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
bert41 


Motocykl: Mz Etz 251e
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 102
Skąd: Leszno/Rawicz
Wysłany: 2006-06-22, 17:23   

Nie Wiem jak Wy-ale ja jestem przeciwny wszystkim 'tjuninkom' Mz.Trzeba mieć spore wyczucie 'smaku'.Na lepsze wygląd trudno zmienić bo wiele osób zna te motocykle i wszystkie
wieksze przeróbki wyglądaja conajmniej dziwnie.Co więcej bardzo łatwo oszpecić sprzeta.A dodawanie drugiej tarczy to też dziwny pomysł.Walory użytowe bliskie zeru a wygląd...... :roll:
Ale jak kto lubi 8-)
_________________
Motorradwerk Zchopau
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-06-23, 01:44   

bert41, zgadzam si co do tarczy, nie ma sensu zakładania jej w MZ dla szpanu.... Jednak tuning, bądź lifting zewnętrzny to już odrębna sprawa, bo niewydaje mi sie ze jeśli nie mam MZ w orginalnym wyglądzie to jużjest ospecony motor.... wydaje mi sie ze zrobilem ją z gustem i wyczuciem smaku....
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
bert41 


Motocykl: Mz Etz 251e
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 102
Skąd: Leszno/Rawicz
Wysłany: 2006-06-23, 11:07   

miketof napisał/a:
bert41, wydaje mi sie ze zrobilem ją z gustem i wyczuciem smaku....
Jeśli Tobie sie podoba to jest najważniejsze.Twoja Etka wygląda b.fajnie. widać ze zmiany nie są jakieś wielkie i da sie rozpoznać co to za sprzet. :-) Najbardziej nie lubie jak motor jest przerobiony na maxa i wyglada jakby metamorfoze przeszedł w szopie albo stodole.Estetyka to dla mnie sprawa priorytetowa.
_________________
Motorradwerk Zchopau
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-06-23, 12:54   

miketof, twoja etz bardzo fajnie wyglada :-D
tarcza z tyłu to raczej zbędny luksus :-/
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
maly505 


Motocykl: brak mz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 57
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2006-06-23, 13:00   

http://www.kalina.net.pl/~kicer/
_________________
pracuj na ten napis ja nie mam sił i ochoty...

http://www.bikepics.com/members/maly505/87etz150/

http://www.polskajazda.pl...10&opcja=detail
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2006-06-23, 21:45   

To ja tez się dołącze, tarcza z tyłu jest zbędna, na zwykłym bębnie bez problemu staje koło na stopa, a jak się założy tarcze to nie będzie wyczucia w hamowaniu skok pedału hamulca 2 cm co to jest na noge, mokra droga i gleba. Tacza z przodu tylko dla szpanu też troche dziwne dodajecie nieresorowaną masę= większe drgania= dłuższy czas koło w powietrzu= mnejsza przyczepność na nierównościach a także większa bezwładność czyli dłuższa droga hamowania. Minimalnie ale zawsze coś, czasem kilka cm ratuje życie. Pozdro. PS wyświetlacz biegów super sprawa.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13