» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: intr
2011-09-12, 07:39
ZERWANY GWINT W CYLINDRZE mocowanie kolanka
Autor Wiadomość
tomek@1966 


Motocykl: MZ es 250/1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 58
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 869
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2011-01-19, 13:20   cylinder TS250/1 zerwany gwint wydechu

jak w temacie ma ktoś namiar na jakiegoś tokarza albo frezera który podjął by się zrobienia nowego gwintu,mam większą nakrętkę.Objeździłem wszystkich w okolicy i nikt nie chce się podjąć tego wyzwania,no jeden frezer się znalazł ale wycenił się na 200zł :torba": według mnie to drogo :?
_________________
mój motor
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/46518
ponadto
Shadow 750 była
Honda NC 750X
 
 
     
dzema11 
Strzały z klamy!!!


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 255
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-01-19, 14:42   

Witaj! słyszałem że frezarzy tak sie cenią mam na to inny spsoób choć troche nieelegancki.
2 lata temu zastosowałem taki patent w simie http://pokazywarka.pl/lrxrs5/
z drutu 6mm wygiołem taka obręcz na pierscien od wydechu (2) i na końcach nagwintowałem na nakrętki.
Dałem podkładki żeby zaparło sie o cylinder i dokreciłem. Spałem spokojnie.
_________________
"MZ Sztuka dla sztuki"
 
     
tomek@1966 


Motocykl: MZ es 250/1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 58
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 869
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2011-01-19, 16:43   

Dzięki ten sposób to ostateczność którą biorę pod uwagę
_________________
mój motor
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/46518
ponadto
Shadow 750 była
Honda NC 750X
 
 
     
Shady 


Motocykl: TS 125 Yamaha DT 80
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2011-01-19, 17:43   

Miałem dokładnie ten sam problem, rozwiazałem to w ten spsób, który zaproponował dzema11, może nie wyglada zbyt elegancko, ale sprawuje sie świetnie.
_________________
MZ ETZ 251 - http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ-251/46201
MZ TS 250/1 - http://www.polskajazda.pl...MZ/TS-250/85762
MZ ES 250/0 - http://www.polskajazda.pl...Z/ES-250/106549
MZ TS 125 - http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS-125
MZ Facebook - http://www.facebook.com/MZ.Motorcycle
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-02-13, 11:29   

Ja to rozwiązałem w podobny sposób, dałem podkładkę taką, żeby dociskała nakrętkę wydechu, wywierciłem w niej dwie dziury i dałem długie śruby między żeberka, tam już czekały nakrętki, w ten sposób, że nie wystawało to na drugą stronę, ale idea jest ta sama.

Każdy frezer się ceni drogo. Jęsli na tokarce da się to wykonać (nie znam się na tych maszynach) to ja mam znajomego tokarza na wiosce (nie alkoholika) który zawsze toczy mi różne rzeczy jak potrzebuję za grosze. Nie wiem czy taki duży element jak cylinder podlega pracy na tokarce. Choć wstawiał mi kiedyś tulejkę do głowicy w MZ 250.

Tak czy siak jakiś tokarz powinien Ci to zrobić... nie wiem czemu nie chcą się tego podjąć.
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-05-24, 22:07   ZERWANY GWINT W CYLINDRZE mocowanie kolanka

witam!!!

jakiś czas temu zerwał mi sie gwint w cylindrze od mocowania kolanka i np. wczoraj znowu mi sie to obluzowało, zauwarzam tez ze coraz czesciej sie to dzioeje czyli mu sie pogarsza;d i tu rodzi sie moje pytanie ... czy da sie go zregenerowac i ewentualnie ile taka przyjemnosc kosztuje??
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2011-05-24, 22:12   

na pewno sporo bi już ktoś się tego podejmował, dajesz tokarzowi on Ci robi nowy gwint i nową nakrętke, taniej chyba wyjdzie inny garnek
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2011-05-24, 22:13   

A ten cylinder w jakim jest stanie? Kiedy był szlif? I który to już szlif on ma?
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1045
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-05-24, 22:18   

Witam
w dalekosiężnych moich planach jest też i zrobienie artykułu o naprawie gwintu w cylindrach MZ... Zobaczymy czy się opłaci jak do szlifu to pewnie nie...
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-05-24, 22:25   

cylinder jest w bardzo odbrym stanie zreszta gwint tez był az któregos dnia mi sie odkreciła z tyłu sróbka mocujaca a tej do silnika nie przykrecałęm no i wint sie zerwał tumnik odpadł i td... cylinder ma od nowasc 7300km i to nomina
 
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2011-05-24, 22:28   

No szkoda takiego cylka...szczególnie że nominał...myślę że opłaciło by Ci się nagwintować.
Co prawda kupno sprawnej używki wyjdzie taniej ale tutaj masz DDR nominał. Więc chyba warto.
Co to kosztów musisz podzwonić i się popytać bo każdy zakład ma inny cennik usług. Ceny trochę są zbliżone ale jednak inne.
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
winiar91 
Crazy Driver

Motocykl: MZ ETZ 150, WSK 125.
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 193
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 2011-05-24, 22:33   

Masz chyba 3 możliwości :
1. Możesz znaleźć zakład, w którym zaleją Ci stary gwint aluminum, i na nim zrobią nowy. Nikt z forum tego chyba nie próbował, więc nie wiem czy zadziała.
2. Tak jak już powiedzieli do tokarza, większy gwint i nowa nakrętka.
3. Obejma na cylinder.... Trochę partyzantka, ale jak nie masz kasy to najłatwiejsze.
 
     
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-24, 22:37   

czochu napisał/a:
na pewno sporo bi już ktoś się tego podejmował, dajesz tokarzowi on Ci robi nowy gwint i nową nakrętke, taniej chyba wyjdzie inny garnek


http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=#208927

Łatwo powiedzieć zrób nowy gwint w tym cylindrze :D Znaleźć odpowiedni gwintownik :twisted: i maszynę :evil: to jest problem.
Zlanie starego gwintu aluminium to no - problem. W zakładach gdzie felgi naprawiają to mogą to zrobić. Tylko problem jest z tym cholernych gwintowaniem.
Uratowałem od przetopu mój drugi cylinder.

Jest jeszcze bardziej drastyczna metoda: bierzesz klucz pazurkowy jedziesz ile się da, potem żabkę i jazda do oporu. Nieszczelności zatykasz pastą do naprawy tłumików.
Lub na podkładce miedzianej i też jedziesz do oporu.
Ostatnio zmieniony przez Kudlaty2007 2011-05-24, 22:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2011-05-24, 22:43   

lord-89 napisał/a:
Znaleźć odpowiedni gwintownik
, wystarczy dobra tokarka, dobry nóż i robisz gwinty jakie chcesz. W tropiku miałem dorabiany gwint na wydechu u tokarza, stówkę wtedy zapłaciłem, za gwint i nową nakrętkę. Sam gwint to nie problem, zabawa jest z ustawieniem cylindra w uchwycie.
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-05-24, 23:07   

no widzę ze metod jest dużo ceny są też dyrze;d 100zł za gwintowanie ;d moze podłoże blaszke z puszki aluminiowej;( na sama myśl ze musze takie cos zrobic etce to mnie boli;/ tyle czasu nic sie niedziało a w tym tygodniu to masakra ten tumnik a dzisiaj iskre straciłm;d naprwade suie wkurwie jak impulsatro posedł;d a jak sie wkurwie to nie bede patrzył ze ta mz mnie wyszła z 4k sprzedam za 3k i kupi japonca bo po tym tygodniu dokrecania kolanka i dzisiejszego głuówkowania za co iskry nie ma to stożek z tymi MZ-tkami tym szwabom to sie w głowie pop przewracało ze na gwint to zrobili a nie na szpilki tymbardziej ze tu silnik jest amortyzowany i wszystko chodzi jak na startej kurwie majtki;djak nic u niej nie rozbiłem przez 1,5 roku tylko ulepszałem i upiększałem to teraz nie chce chodzić a jak chdzi to tak głośno ze psy spierdalaja jak jade ;d
 
 
     
lukaszMZ 


Motocykl: MZ 251 ETZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-26, 19:42   

ale sie napinasz stary. to kup japońca i tyle... ja dzisiaj wlasnie ustawialem luz w gs 500 e i wcale rewelacji w tych japonskich nie widze, szczegolnie teraz, gdy obchodze sie z nimi na codzien
_________________
http://www.polskajazda.pl.../ETZ_251/107761
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2011-05-26, 21:28   

Rewelacja jest dopuki się coś nie posypie bo jak coś padnie to niedość że trzeba kombinować pół dnia jak to wymienić to jeszcze trzeba wybulić za tą część kilkaset złotych. Tyle że te części są bardziej trwałe.
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2011-05-26, 22:56   

:spam: Bo się honde kupuje :D :D i się jeździ i jeździ :D :spam:
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-05-27, 08:13   

juz mi przeszło to wkurwienie na MZ przedwczoraj wieczorem poatrzyłem miernikiem jescze raz i okazało sie, że słabo zalutowałęm brazowy kabelek impulsatora do modułu;) bo wymieniałem cała instalacje;d więc przeprsaszam ETZ i spokojnie moge twierdzic ze jest bezawaryjna jak narazie;) bo tego gwintu nie biore pod uwage bo to moja wina nie dokreciłem dobrze tumnika jak był u chromowania i sa skutki... gwint jak narazie sie trzyma. owinełem gwint nakretki 6x folia alupoiniową od kanapek i wkreciłem i jak narazie wszystko gra. a jak cos bedzie sie działo to bede musiał naprwaic gwint cylindra niestety.... w sumie w trakcie konczenia jest cylinder etz301 pod membrane aktualnie jest u kolegi bo jego start mił mi nadlewać tą kostke;) pozatym nie spieszy mi sie;d jeszcze płuków w tulei nie skonczyłem;d to moze za jakies 5tygodni bede mógł go załozyc tam gwint jest idealny;) tylko tulej byłaa juz po ostatnim szlifie wiec bede musiał ja wywiercic i wstawiam swoja z nawa mapa okien bo strasznie w miesciue denerwuje mnie to ze mz ciągnie dopiero od 2,7k ale jak narazie pomecze sie z tym 251... zreszta tak czy tak go musze naprawic bo to nominał wiec moze sie komus przydac;)
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2011-06-08, 20:17   

:spam:

lukaszMZ napisał/a:
ale sie napinasz stary. to kup japońca i tyle... ja dzisiaj wlasnie ustawialem luz w gs 500 e i wcale rewelacji w tych japonskich nie widze, szczegolnie teraz, gdy obchodze sie z nimi na codzien


chłopie, nie wiesz co mówisz.
luz zaworowy w gs500 to NAJWSPANIALSZY na świecie sposób ustawiania luzu zaworowego na płytkach.
podstawiasz dźwigienkę, luzujesz szklankę, wymieniasz plytkę i już..
kawasaki i suzuki stare są gorsze, bo przy zdejmowaniu wałków śrubki od podpór się wykręcają razem z gwintem...

po stokroć wolę naprawiać Japsy niż MZ, ale MZ i tak ma zawsze zniżkę :]

:torba":

[ Dodano: 2011-06-08, 20:19 ]
amper, tylko przymocuj porządnie kolanko do silnika, tam pod altkiem
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14