Przesunięty przez: intr 2011-09-12, 07:39 |
ZERWANY GWINT W CYLINDRZE mocowanie kolanka |
Autor |
Wiadomość |
Konrad1
Motocykl: MZ ETZ250, MZ ETZ251
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 127 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 2011-06-08, 20:31
|
|
|
saska251 napisał/a: | po stokroć wolę naprawiać Japsy niż MZ, ale MZ i tak ma zawsze zniżkę |
Co Ty mówisz ! MZ ma duszę. Żaden japoniec tego nie ma ;d |
|
|
|
|
herrq666
Grupa podlasie
Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: Dudki
|
Wysłany: 2011-06-08, 20:34
|
|
|
saska251 napisał/a: | po stokroć wolę naprawiać Japsy niż MZ |
Na stos!!! Na stos z Nim!!!
[ Dodano: 2011-06-08, 20:41 ]
SZybko!!! Zbierajcie chrust!!! |
_________________ Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER. |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7501 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-06-08, 21:18
|
|
|
A ja też bym wolał naprawiać japońce Bo MZ powinna być bezawaryjna i bezdotykowa |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-08, 22:43
|
|
|
Konrad1 napisał/a: | Co Ty mówisz ! MZ ma duszę. Żaden japoniec tego nie ma ;d |
Nie rozbierałeś, nie naprawiałeś więc nie bluźnij synu |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-09, 12:53
|
|
|
herrq666 napisał/a: | saska251 napisał/a: | po stokroć wolę naprawiać Japsy niż MZ |
Na stos!!! Na stos z Nim!!!
[ Dodano: 2011-06-08, 20:41 ]
SZybko!!! Zbierajcie chrust!!! |
co na stos?? co na stos?!!
BOHATERA??? STOSEM?! |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2011-06-09, 16:05
|
|
|
amper, Używaj znaków interpunkcyjnych. Bo aż w oczy razi |
_________________
|
|
|
|
|
jjarko1
Motocykl: MZ ES250/1 Jaskółka
Wiek: 41 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 38 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2012-09-13, 07:45
|
|
|
Panowie! Podobnie jak w temacie, mam zerwany gwint w cylindrze W silniku od jaskolki, na wydechu tam gdzie sie przykreca kolanko wydechowe, jest to silnik starego typu z innym mocowaniem wydechu, w nowszych kolanko wydechowe mocuje sie na dwie szpilki a tu wkreca sie bezposrednio w cylinder, moze mial ktos taki problem? Pisze bez polskich znakow bo jestem w pracy i mam taki komp. Zadalem takie pytanie w nowym poscie ale zostao wywalone do kosza tak wiec dopisuje sie tutaj... |
|
|
|
|
Kudlaty2007 [Usunięty]
|
|
|
|
|
pzet
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 259 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2012-09-13, 19:30
|
|
|
Jaka jest jest oryginalna średnica gwintu, bo jesli to jest 50x1,5 to przerabiałem kiedys ten sam problem u siebie i jeszcze powinienem mieć narzędzia do tego. |
|
|
|
|
jjarko1
Motocykl: MZ ES250/1 Jaskółka
Wiek: 41 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 38 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2012-09-13, 20:14
|
|
|
Dokładnie 50/1.5, a co dokładnie zrobiłeś, tylko to przegwintowałeś? Ba ja chcę to przegwintować na 52/1.5 i dorobić nakrętkę, dzisiaj tylko nie zdążyłem zajechać do człowieka który kiedyś takie rzeczy robił. Jak się z nim dogadam i zrobi mi to dobrze to dam namiary na niego. |
|
|
|
|
pzet
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 259 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2012-09-16, 09:03
|
|
|
Sam robiłem gwint 52x1,5 nastepnie naspawałem nakretke i naciełem nowy gwint. Mnie to kosztowało ok. 50 zł plus moja robocizna. |
|
|
|
|
jjarko1
Motocykl: MZ ES250/1 Jaskółka
Wiek: 41 Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 38 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2012-09-16, 16:36
|
|
|
W sobotę oddałem cylinder i jutro mam go odebrać. Mają mi go zrobić tak jak było w oryginale. Nie wiem ile za to zapłacę ale jak odbiorę to napisze jak to wyszło i ile mnie to kosztowało! |
|
|
|
|
wadmed
Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 566 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 2012-09-17, 09:47
|
|
|
jjarko1, ja bym był też zainteresowany taką operacją w 2 cyckach |
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-08-07, 09:35
|
|
|
jjarko1, i ile wyszło i jak to robili? Ja mam ten problem w swoim i nie wiem jak do tego się zabrać? Mój tokarz mówi że nie wkręci w tokarkę tego. |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
tasmanwsk
Forza Juventus!!
Motocykl: MZ ETZ 251 1989
Wiek: 30 Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 53 Skąd: Górnica
|
Wysłany: 2014-06-05, 12:28
|
|
|
nie lepiej zrobić tak? starą nakrętke wkleić na dobry klej, uciąć do spawać mocowania na 4 śruby , w kolanku tak samo , później skręcić i nie przepuści nawet troszke, a i nie wygląda tak źle ,zrobiłem tak na łączeniu kolanko-tłumik i bajer . będe miał troche czasu to podrzuce zdjęcie u nas tak robi spawacz i wszyscy zadowoleni. |
_________________ MZ ETZ 251e 89r, Daelim Cordi 50 |
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-05, 12:32
|
|
|
tasmanwsk, ja to zrobiłem tak, że jest i porządnie i ładnie, poszukaj tematu.:-) |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
tasmanwsk
Forza Juventus!!
Motocykl: MZ ETZ 251 1989
Wiek: 30 Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 53 Skąd: Górnica
|
Wysłany: 2014-06-05, 12:38
|
|
|
Hvil to też jest i porządnie i ładnie |
_________________ MZ ETZ 251e 89r, Daelim Cordi 50 |
|
|
|
|
Ariel
Motocykl: MZ TS 250/1
Pomógł: 9 razy Dołączył: 28 Lip 2012 Posty: 304 Skąd: LPU
|
Wysłany: 2014-06-05, 13:27
|
|
|
U mnie też był zerwany gwint w cylindrze. Oddałem go do tokarza i zrobił mi większy z nową nakrętką. Cała operacja kosztowała 50 złotych. |
_________________ Pozdrawiam Ariel
Renowacja MZ TS
250/1
|
|
|
|
|
stanlo
Motocykl: MZ TS250/1
Dołączył: 10 Mar 2015 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-04-15, 22:03 ZERWANY GWINT W CYLINDRZE mocowanie kolanka
|
|
|
Witam...Mam ten sam problem czyli słaby gwint ,na oryginalnej nakrętce trzymało bardzo słabo ,przypadkowo na giełdzie w rzeszowie kupiłem drugą nakrętkę ponieważ sprzedawca powiedział że nakrętka była zrobiona dla kogoś co miał ten sam przypadek i chyba klient się rozmyślił .po sprawdzeniu jej w moim cylindrze faktycznie dobrze się wkręca tylko boję się jej mocniej dociągnąć żeby nie zerwało tego słabego gwintu ...Moje pytanie ,,,czy używał ktoś gwintownika m52 1,5 i sam ręcznie próbował zrobić ( poprawić )gwint,ponieważ gwintownik można kupić w rozsądnej cenie ,,proszę o fachowe opinie co o tym sądzicie,czy jest sens czy strata kasy... |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2015-04-15, 22:15
|
|
|
Tylko po co poprawiać ten gwint skoro tam nie ma już co poprawiać bo materiał został zerwany? po drugie to jest aluminium które jest kruche i tylko zniszczysz to co jest i nie będziesz mógł wcale skręcić kolanka. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
|