» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: intr
2011-09-12, 07:39
ZERWANY GWINT W CYLINDRZE mocowanie kolanka
Autor Wiadomość
Konrad1 

Motocykl: MZ ETZ250, MZ ETZ251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 127
Skąd: Terespol
Wysłany: 2011-06-08, 20:31   

saska251 napisał/a:
po stokroć wolę naprawiać Japsy niż MZ, ale MZ i tak ma zawsze zniżkę :]


Co Ty mówisz ! MZ ma duszę. Żaden japoniec tego nie ma ;d
 
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2011-06-08, 20:34   

saska251 napisał/a:
po stokroć wolę naprawiać Japsy niż MZ

Na stos!!! Na stos z Nim!!!

[ Dodano: 2011-06-08, 20:41 ]
SZybko!!! Zbierajcie chrust!!!
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7501
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-06-08, 21:18   

A ja też bym wolał naprawiać japońce :P Bo MZ powinna być bezawaryjna i bezdotykowa :]
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2011-06-08, 22:43   

Konrad1 napisał/a:
Co Ty mówisz ! MZ ma duszę. Żaden japoniec tego nie ma ;d

Nie rozbierałeś, nie naprawiałeś więc nie bluźnij synu :dziadek:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2011-06-09, 12:53   

herrq666 napisał/a:
saska251 napisał/a:
po stokroć wolę naprawiać Japsy niż MZ

Na stos!!! Na stos z Nim!!!

[ Dodano: 2011-06-08, 20:41 ]
SZybko!!! Zbierajcie chrust!!!



co na stos?? co na stos?!!
BOHATERA??? STOSEM?!
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-06-09, 16:05   

amper, Używaj znaków interpunkcyjnych. Bo aż w oczy razi :sad: :sad:
_________________

 
 
     
jjarko1 

Motocykl: MZ ES250/1 Jaskółka
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 38
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2012-09-13, 07:45   

Panowie! Podobnie jak w temacie, mam zerwany gwint w cylindrze W silniku od jaskolki, na wydechu tam gdzie sie przykreca kolanko wydechowe, jest to silnik starego typu z innym mocowaniem wydechu, w nowszych kolanko wydechowe mocuje sie na dwie szpilki a tu wkreca sie bezposrednio w cylinder, moze mial ktos taki problem? Pisze bez polskich znakow bo jestem w pracy i mam taki komp. Zadalem takie pytanie w nowym poscie ale zostao wywalone do kosza tak wiec dopisuje sie tutaj...
 
     
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-13, 08:23   

http://forum.mz-klub.pl/v...hlight=zjechany
 
     
pzet 


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 259
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2012-09-13, 19:30   

Jaka jest jest oryginalna średnica gwintu, bo jesli to jest 50x1,5 to przerabiałem kiedys ten sam problem u siebie i jeszcze powinienem mieć narzędzia do tego.
 
     
jjarko1 

Motocykl: MZ ES250/1 Jaskółka
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 38
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2012-09-13, 20:14   

Dokładnie 50/1.5, a co dokładnie zrobiłeś, tylko to przegwintowałeś? Ba ja chcę to przegwintować na 52/1.5 i dorobić nakrętkę, dzisiaj tylko nie zdążyłem zajechać do człowieka który kiedyś takie rzeczy robił. Jak się z nim dogadam i zrobi mi to dobrze to dam namiary na niego.
 
     
pzet 


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 259
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2012-09-16, 09:03   

Sam robiłem gwint 52x1,5 nastepnie naspawałem nakretke i naciełem nowy gwint. Mnie to kosztowało ok. 50 zł plus moja robocizna.
 
     
jjarko1 

Motocykl: MZ ES250/1 Jaskółka
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 38
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2012-09-16, 16:36   

W sobotę oddałem cylinder i jutro mam go odebrać. Mają mi go zrobić tak jak było w oryginale. Nie wiem ile za to zapłacę ale jak odbiorę to napisze jak to wyszło i ile mnie to kosztowało!
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2012-09-17, 09:47   

jjarko1, ja bym był też zainteresowany taką operacją w 2 cyckach
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-08-07, 09:35   

jjarko1, i ile wyszło i jak to robili? Ja mam ten problem w swoim i nie wiem jak do tego się zabrać? Mój tokarz mówi że nie wkręci w tokarkę tego.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
tasmanwsk 
Forza Juventus!!

Motocykl: MZ ETZ 251 1989
Wiek: 30
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 53
Skąd: Górnica
Wysłany: 2014-06-05, 12:28   

nie lepiej zrobić tak? starą nakrętke wkleić na dobry klej, uciąć do spawać mocowania na 4 śruby , w kolanku tak samo , później skręcić i nie przepuści nawet troszke, a i nie wygląda tak źle ,zrobiłem tak na łączeniu kolanko-tłumik i bajer . będe miał troche czasu to podrzuce zdjęcie u nas tak robi spawacz i wszyscy zadowoleni.
_________________
MZ ETZ 251e 89r, Daelim Cordi 50
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-05, 12:32   

tasmanwsk, ja to zrobiłem tak, że jest i porządnie i ładnie, poszukaj tematu.:-)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
tasmanwsk 
Forza Juventus!!

Motocykl: MZ ETZ 251 1989
Wiek: 30
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 53
Skąd: Górnica
Wysłany: 2014-06-05, 12:38   

Hvil to też jest i porządnie i ładnie :P
_________________
MZ ETZ 251e 89r, Daelim Cordi 50
 
     
Ariel 


Motocykl: MZ TS 250/1
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 304
Skąd: LPU
Wysłany: 2014-06-05, 13:27   

U mnie też był zerwany gwint w cylindrze. Oddałem go do tokarza i zrobił mi większy z nową nakrętką. Cała operacja kosztowała 50 złotych.
_________________
Pozdrawiam Ariel
Renowacja MZ TS
250/1

 
     
stanlo 

Motocykl: MZ TS250/1
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 11
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-04-15, 22:03   ZERWANY GWINT W CYLINDRZE mocowanie kolanka

Witam...Mam ten sam problem czyli słaby gwint ,na oryginalnej nakrętce trzymało bardzo słabo ,przypadkowo na giełdzie w rzeszowie kupiłem drugą nakrętkę ponieważ sprzedawca powiedział że nakrętka była zrobiona dla kogoś co miał ten sam przypadek i chyba klient się rozmyślił .po sprawdzeniu jej w moim cylindrze faktycznie dobrze się wkręca tylko boję się jej mocniej dociągnąć żeby nie zerwało tego słabego gwintu ...Moje pytanie ,,,czy używał ktoś gwintownika m52 1,5 i sam ręcznie próbował zrobić ( poprawić )gwint,ponieważ gwintownik można kupić w rozsądnej cenie ,,proszę o fachowe opinie co o tym sądzicie,czy jest sens czy strata kasy...
Cytat:
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-04-15, 22:15   

Tylko po co poprawiać ten gwint skoro tam nie ma już co poprawiać bo materiał został zerwany? po drugie to jest aluminium które jest kruche i tylko zniszczysz to co jest i nie będziesz mógł wcale skręcić kolanka.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 15