» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek benzyny - cieknie paliwo z gaźnika Mz etz 250
Autor Wiadomość
ramzes3p 


Motocykl: MZ ETZ 250 & WSK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Świeciechów Duży
Wysłany: 2011-05-31, 21:54   Wyciek benzyny - cieknie paliwo z gaźnika Mz etz 250

Siemka, mam takowy problem, że jak motór stoi, to cieknie z tej rurki ze spodu gaźnika, nie wiem jak to fachowo nazwać, może nadmiar czy cuś, ale jak odpalę i jadę to nigdy nie cieknie... motocykl chodzi normalnie, ma niskie ja i wysokie obroty, nie muli, ładnie się wkręca ... tylko ze w garażu robi plamy... ;p

Nazywaj temat jakoś normalnie bo potem w wyszukiwarce nikt tego nie znajdzie
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2011-05-31, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2011-05-31, 21:57   

Zmniejsz poziom paliwa w gaźniku, znajdziesz o tym na forum.
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2011-05-31, 21:58   

Z jakiej rurki? Z wężyka od kranika? Czy od samego spodu?
Jak od kranika to musisz jakoś to załatać najlepiej zapalniczką "przypalić" i wężyk się zwęży.
A jak od spodu to musisz wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej.
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
torped 


Motocykl: MZ ETZ 251 `89
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 231
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2011-05-31, 22:02   

Zakręcaj kranik :roll: :razz: :mad: :klnie: :???:
_________________
Błekitna MZ ETZ 251
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ_251/125423
Nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem.
 
 
     
stachu272 
Stachu

Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: Biskupnica/Człuchów
Wysłany: 2011-05-31, 22:16   

Może być jeszcze uszkodzony zawór iglicowy odcinający dopływ paliwa. Sam tak miałem,
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=23265
 
 
     
winiar91 
Crazy Driver

Motocykl: MZ ETZ 150, WSK 125.
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 193
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 2011-05-31, 22:18   

Chińczyk widze że lubisz się bawić w strażaka... Zapalniczka przy benzynie.... :klnie: :klnie: :klnie:
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-31, 22:40   

winiar91, a co boisz się że pierdyknie? trzeba robić to umiejętnie.

ramzes3p, zagnij blaszke na pływaku bo nie zamyka dobrze pływak zaworu i cieknie.
 
 
     
grajko91 


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 826
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-05-31, 22:40   

sprawdź czy ci kranik trzyma na zamkniętym.
 
 
     
winiar91 
Crazy Driver

Motocykl: MZ ETZ 150, WSK 125.
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 193
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 2011-05-31, 22:48   

Giemza, no właśnie raz pierdyknęło, i nie było miło ;)
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-05-31, 22:50   

spróbuj wyczyścić zaworek iglicowy tzn wykręć i wydmuchaj sprężarką ;)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Dodge 

Motocykl: MZ ETZ 250
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 42
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2011-05-31, 22:51   

sprawdz pływak na 99% to on tez tak mialem
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=21478
 
     
ramzes3p 


Motocykl: MZ ETZ 250 & WSK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Świeciechów Duży
Wysłany: 2011-05-31, 23:16   

Właśnie to ani wężyk, ani kranik nigdy nie cieknie, bo bym do tego nie dopuścił, tylko ta krótka rurka na samym spodzie,(jestem troszkę zielony w tym gaźniku z mz bo mam ją od niedawna, a wsk mogę całą rozłożyć i zlozyc z zamknietymi oczyma).
Chińczyk, tak robiłem juz miliony razy w wsk, zawsze sciagalem przewód bo balem sie ze pierdyknie... ;) ) hehe

A co do tych blaszek, to będę widział jak ich przygiąć?? one regulują podawanie paliwa do cylka??
co do plywaka to wątpię, ale sprawdzę skoro tak piszesz kolego Doge... dziex za dotychczasowe posty, jeśli będzie usterka taka, jak któryś z was wymienił, to będzie ''pomógł'', i :piwo: , bo dopiero w piątek bd mógł to zrobić... szkoła ;// :razz:
 
     
grajko91 


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 826
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-05-31, 23:39   

po mojemu to na zakręconym kraniku nie powinno cieknąć nawet przy nieszczelnym zaworku iglicowym. napewno nie tyle żeby robiło plamy!!
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7499
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-06-01, 02:03   

Temat już wałkowany. To jest wina podwieszonego zaworka. Zdejmij gaźnik, odkręć komorę pływakową (tę dolną pokrywę), wykręć zaworek iglicowy (bodajże na klucz 12 albo 13) i przedmuchaj go. Przed ponownym odpaleniem wykręć kranik z baku i przeczyść albo wymień sitko w nim, a dodatkowo możesz na wężyk z kranu do gaźnika założyć dodatkowy mały filterek paliwa. I spokój będziesz miał.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2011-06-01, 07:55   

winiar91 napisał/a:
Chińczyk widze że lubisz się bawić w strażaka... Zapalniczka przy benzynie.... :klnie: :klnie: :klnie:


Mi tak się nie zapaliło (4 razy to robiłem). Trzeba najpierw od zewnątrz wytrzeć szmatą rurkę i wtedy troszkę podgrzać. Ja nie mówię żeby zaraz palić kto wie jak bardzo. Ogień do środka się nie dostanie jeżeli na chwileczkę przyłożysz ogień. :piwo:
A ty widocznie nie zachowałeś zasad BHP. :lol2:
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2011-06-01, 11:30   

Chinczyk, a może by najpierw przewód paliwowy zdemontować :?:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7499
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-06-01, 11:35   

Chinczyk, zacznijmy od tego, że wężyk igielitowy nie skurczy się (jeśli już to bardzo nieznacznie), tylko stanie się miękki. W tym przypadku podgrzewanie nic nie da. Podgrzewa się taki wężyk wtedy, gdy ma za małą średnicę wewnętrzną w stosunku do króćca i nie można go normalnie naciągnąć. Wtedy go podgrzewasz, nasuwasz na króciec i po ostygnięciu minimalnie się skurczy dopasowując się do króćca na tyle, że będzie możliwe ponowne ściągnięcie i założenie. Jeśli jest za luźny to albo się zakłada opaskę zaciskową albo - co chyba nie jest drogie - zakłada się nowy. Doraźnie w trasie pomaga nawet owinięcie drutem.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2011-06-01, 13:38   

No nie wiem, ja zawsze podgrzewam i działa. Oczywiście ten wężyk nigdy nie jest aż tak luźny że lata jak żyd po pustym sklepie ale jest pewna nieszczelność i cieknie, wtedy biorę zapalinczkę i działam. Przewód demontuję ale u góry (przy kraniku) lecz nie zawsze bo jak nie ma benzyny w nim to zostawiam. :piwo:
Ludzie mają różne sposoby i ja nie mówię że Wasze są złe a mój najlepszy. Po prostu tak jakoś robić się nauczyłem, mam to w nawyku i tak robię. Jak nie działa to myślę co jeszcze można zrobić. :wink:
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7499
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-06-06, 01:53   

Chinczyk, igielit to nic innego jak polichlorek winylu, czyli jeden z termoplastów. Jak pójdziesz na studia techniczne, to będziesz miał zapewne materiałoznawstwo. Ja miałem labkę z tego i na zajęciach bawiliśmy się zapalniczką i różnymi materiałami. Na nich dowiesz się jakie są właściwości poszczególnych termoplastów - akurat PCW w płomieniu mięknie, a następnie topi się i nie kurczy się pod wpływem temperatury tak, jak np polietylen (używany do wyrobu koszulek termokurczliwych).
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
kris576 
Krystian

Motocykl: mz etz 250
Wiek: 24
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: kroczyce
Wysłany: 2015-07-10, 22:12   

to raczej jest wytarta uszczelka kranika sam tak miałem
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14