» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: intr
2011-09-12, 07:35
Skladanie silnika na czym?
Autor Wiadomość
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1256
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2011-06-22, 17:22   

Zrub tak jak Ci napisałem i będzie O.K. :okok:
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Konrad1 

Motocykl: MZ ETZ250, MZ ETZ251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 127
Skąd: Terespol
Wysłany: 2011-06-22, 19:35   

Hermetyk czy silikon jeden czort aby dobrze wypełnił nierówności. Kolega WSK 175 składał na silikonie tylko takim do podłóg i nie ciekła ;p. Najważniejsze żebyś nie pożałował na dole karteru, nawet niech go trochę wypłynie, ale będziesz miał pewność że nie będą ciekły ;)
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2011-06-24, 13:03   

TECHNICOL czerwony też nieźle sobie radzi :) :piwo:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-07-02, 09:35   

co do twojego pytania... to jeśli masz kartery w dobrym stanie to składaj na sylikon, cylinder kartery też sylikon... a jeśli nie jesteś pewnt to skreć je na sucho bez osprzętu i sprawdz pos słoncem czy nie ma prześwitów.. jak beda to lepiej uszczelka + sylikon;)
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2011-07-02, 12:09   

Miedzy kartery nie daje się uszczelki! Potem mogą biegi nie działać. Pod cylinder najlepiej też dać papierową uszczelkę normalną którą mozna kupić w sklepie. A miedzy kartery najlepiej dać hermetik albo czerwony silikon tylko nie naprać tam pół tubki znowu. Pozdr :piwo:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
norbertmz 
mz zawodostwo


Motocykl: mz etz 250 x2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 358
Skąd: Kacprówek
Wysłany: 2011-07-02, 15:54   

Dobra sprawa to dać na tą uszczelkę pod cylinder i głowicę smaru grafitowego
_________________
"To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich :piwo: "
 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-07-02, 16:13   

norbertmz napisał/a:
Dobra sprawa to dać na tą uszczelkę pod cylinder i głowicę smaru grafitowego
dokładnie, lub nawet sylikonowego (blue) Który można kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym w tubkach :wink:
_________________

 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5283
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-07-02, 20:20   

norbertmz napisał/a:
Dobra sprawa to dać na tą uszczelkę pod cylinder i głowicę smaru grafitowego
oldschool :piwo: tez tak robie :)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
nicek27 
Janka najmłodszy


Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 336
Skąd: Frankfurt/M
Wysłany: 2011-07-03, 18:14   

Dirko Dirko Dirko. Z tym szitem można bez śrub silnik składać.
:cool:
_________________
Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku.
 
 
     
evil866 

Motocykl: MZ ETZ 150&250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 95
Skąd: śląskie
Wysłany: 2019-11-18, 19:07   

Składał ktoś z Was silnik na takim specyfiku? Silikon jest transparentny i wytrzymuje do 180 stopni. Nada się to?

https://mannol.de/pl/?action=accessory_chemical_preview&name=9916%20Gasket%20Maker%20Transparent
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2019-11-18, 22:25   

Odporny na benzynę, oleje i temperaturę, co ma się nie nadać? Cena taka, że zostanę przy reinzosilu
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 475
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2019-11-18, 22:41   

Dirko sprawdza się idealnie.Bo ten mannol należy zaraz po rozsmarowaniu łączyć ze sobą,a przy składaniu połówek bywa różnie.
Dzisiejsza chemia jest super w porównaniu do tej sprzed 20-25 lat.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5283
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-11-19, 10:30   

Dirko jest super. Zwykle używałem szarego.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14