» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przepustnica 250 / 251
Autor Wiadomość
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-01, 20:38   Przepustnica 250 / 251

W swojej etz 251 mam pewien spadek mocy, kolega stwierdził ze przyczyną pewno jest to iż mam przepustnice oraz iglice od 250 no a gaźnik jest od 251... Według was to faktycznie może robić sporą różnicę? :roll:
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-07-01, 22:44   

Tak.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Konrad1 

Motocykl: MZ ETZ250, MZ ETZ251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 127
Skąd: Terespol
Wysłany: 2011-07-01, 23:05   

Igilica od 251 jest całkiem inna.
 
 
     
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-02, 00:49   

Czyli jeśli kupie i zmienię iglice oraz przepustnice to powinna być widoczna różnica w pracy silnika?
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-07-02, 01:04   

Draco napisał/a:
Według was to faktycznie może robić sporą różnicę?


kosior30 napisał/a:
Tak.


Draco napisał/a:
Czyli jeśli kupie i zmienię iglice oraz przepustnice to powinna być widoczna różnica w pracy silnika?


Po co 2x się pytać o to samo?
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-02, 21:28   

1. Bo lubię się upewniać? :roll:
2. Bo chce poznać też opinie innych ludzi? :roll:
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-07-03, 01:33   

Przecież Ci już 2 osoby to napisały. Chcesz, żeby całe forum po kolei się wypowiedziało w sprawie, którą można tak naprawdę wyjaśnić sobie poprzez samodzielne poszukanie, choćby przez forumową wyszukiwarkę?
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-03, 12:40   

Szukałem i nie bardzo wyszło cokolwiek ciekawego w tym temacie, no ale może Ty jesteś zdolniejszy w szukaniu... No a już na pewno jesteś zdolniejszy w offtopowaniu :roll:
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2011-07-03, 19:38   

Po mojemu to jest tak. Przepustnice od 30N2-5 i 30N3-1 różnią się podobnie jak iglice. Ale przepustnica z iglicą od 30N2-5 pasuje do 30N3-1. Jezdziłem tak jakiś czas i problemów nie było. Mogą być problemy przy ustawianiu iglicy ponieważ jest troche dłuższa i nie będzie dokładnej regulacji. Tak więc od bidy można wsadzić i do domu dojechać :) Ale nie polecam.. ma być to co fabryka przewidziała. Pozdr :piwo:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-03, 20:35   

hehe dzięki, pytam się bo mam pewien ubytek mocy i odnosze wrażenie że to przez tą przepustnicę... Bo trzymam manetke tak do połowy to ciągnie ładnie ale jak przekrece manetke jeszcze dalej to moto nie reaguje praktycznie wcale
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2011-07-03, 20:41   

Zapłon? U mnie jest to samo tylko na dole, do 5tys obrotów mół jak nie wiem.. z dwójki ma problem ruszyć nawet, nie wspominając o skręcaniu na skrzyżowaniu.. Uciążliwe bardzo, ale jak sie rozhula to leci jak wściekła :cool: :cool:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-03, 22:21   

Zapłon tez podejrzewałem ;/ Tylko ze to nowa mz i w niej jest elektronik i nie mam pojęcia jak go ustawić, tym bardziej ze kolega który tez ma elektronika tez nie wie, bo twierdzi ze u mnie niema jakiejś ,,diody" na nim, która się świeci w jakimś tam momencie i miedzy innymi według niej sie go ustawia...
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-07-03, 22:38   

Draco napisał/a:
Szukałem i nie bardzo wyszło cokolwiek ciekawego w tym temacie, no ale może Ty jesteś zdolniejszy w szukaniu... No a już na pewno jesteś zdolniejszy w offtopowaniu


Nie dalej jak miesiąc temu (nawet pewnie mniej niż miesiąc) pisałem o różnicach w iglicach nawet do tego samego typu gaźnika. O różnicach pomiędzy iglicami różnych typów gaźników też na bank czytałem. Tyle że za takie podejście do sprawy, to Ci na pewno nie będę szukał...bye.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2011-07-04, 20:16   

Draco napisał/a:
niema jakiejś ,,diody" na nim, która się świeci w jakimś tam momencie i miedzy innymi według niej sie go ustawia...
Jaka dioda? :cool: Sam nie wiedziałem ze coś takiego istnieje :D Apropo ustawiania zapłonu. Weźcie sobie obejrzyjcie film serwisowy, wpisz w y2b MZ MAINTERRANCE i na którejś czesci jest pokazane jak ustawić zapłon na elektroniku. Polecam :piwo:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-04, 22:35   

He dzięki wielkie :grin:
Mam pytanie co do gaźnika, zdobyłem nową przepustnice ale przy zakładaniu wyleciał mi gdzieś ten bolec co jest w gaźniku po prawej stronie ( wchodzi on w rowek przepustnicy), czym mogę go zastąpić? :neutral:
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-07-05, 09:15   

Draco napisał/a:
czym mogę go zastąpić?
ja go zastąpiłem kawałkiem cieniutkiego gwoździka ale możesz też użyć twardego drutu i będzie gitara :cool:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Draco 

Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Miastko
Wysłany: 2011-07-05, 12:59   

Hehe dzięki, ale włożyłem dziś agrafkę żeby wyczuć co w trawie piszczy i okazało się ze jest tam ten bolec tylko schowany... wypchnąłem go w stronę przepustnicy, a żeby spowrotem się nie cofnął włożyłem od zewnątrz kawałek spiłowanej szprychy od Simsona kolegi i dałem trochę kropelki na zewnątrz :mrgreen:

P.S. Nie wiem tylko czemu manetka nie chce mi już tak odbijać jak wcześniej, a wcześniej odbijała ze mało reki nie urywała :razz:
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2011-11-03, 14:58   BVF 30N3-1 przepustnica

Może ktoś wrzucić fotkę jak wygląda przepustnica i iglica w tym gaźniku? Nie wiem jaka ona jest, a nie chciałbym kupić przepustnicy nie od tego modelu :wink:
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-11-04, 10:53   

to gaźnik seryjny od 251 wiec w opisach szukaj własnie iglicy i przepustnicy do niego

_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2011-11-04, 11:18   

U mnie jest taki "sklep" z częściami do moto tylko ze tam są przepustnice, ale nie wiedzą ktora jest od którego gaźnika. Mówią żeby przyniesc starą do porównania, tyle ze ja jej nie mam.
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13