Przepustnica 250 / 251 |
Autor |
Wiadomość |
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-01, 21:38 Przepustnica 250 / 251
|
|
|
W swojej etz 251 mam pewien spadek mocy, kolega stwierdził ze przyczyną pewno jest to iż mam przepustnice oraz iglice od 250 no a gaźnik jest od 251... Według was to faktycznie może robić sporą różnicę? |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7498 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-07-01, 23:44
|
|
|
Tak. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Konrad1
Motocykl: MZ ETZ250, MZ ETZ251
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 127 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 2011-07-02, 00:05
|
|
|
Igilica od 251 jest całkiem inna. |
|
|
|
|
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-02, 01:49
|
|
|
Czyli jeśli kupie i zmienię iglice oraz przepustnice to powinna być widoczna różnica w pracy silnika? |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7498 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-07-02, 02:04
|
|
|
Draco napisał/a: | Według was to faktycznie może robić sporą różnicę? |
Draco napisał/a: | Czyli jeśli kupie i zmienię iglice oraz przepustnice to powinna być widoczna różnica w pracy silnika?
|
Po co 2x się pytać o to samo? |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-02, 22:28
|
|
|
1. Bo lubię się upewniać?
2. Bo chce poznać też opinie innych ludzi? |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7498 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-07-03, 02:33
|
|
|
Przecież Ci już 2 osoby to napisały. Chcesz, żeby całe forum po kolei się wypowiedziało w sprawie, którą można tak naprawdę wyjaśnić sobie poprzez samodzielne poszukanie, choćby przez forumową wyszukiwarkę? |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-03, 13:40
|
|
|
Szukałem i nie bardzo wyszło cokolwiek ciekawego w tym temacie, no ale może Ty jesteś zdolniejszy w szukaniu... No a już na pewno jesteś zdolniejszy w offtopowaniu |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2011-07-03, 20:38
|
|
|
Po mojemu to jest tak. Przepustnice od 30N2-5 i 30N3-1 różnią się podobnie jak iglice. Ale przepustnica z iglicą od 30N2-5 pasuje do 30N3-1. Jezdziłem tak jakiś czas i problemów nie było. Mogą być problemy przy ustawianiu iglicy ponieważ jest troche dłuższa i nie będzie dokładnej regulacji. Tak więc od bidy można wsadzić i do domu dojechać Ale nie polecam.. ma być to co fabryka przewidziała. Pozdr |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-03, 21:35
|
|
|
hehe dzięki, pytam się bo mam pewien ubytek mocy i odnosze wrażenie że to przez tą przepustnicę... Bo trzymam manetke tak do połowy to ciągnie ładnie ale jak przekrece manetke jeszcze dalej to moto nie reaguje praktycznie wcale |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2011-07-03, 21:41
|
|
|
Zapłon? U mnie jest to samo tylko na dole, do 5tys obrotów mół jak nie wiem.. z dwójki ma problem ruszyć nawet, nie wspominając o skręcaniu na skrzyżowaniu.. Uciążliwe bardzo, ale jak sie rozhula to leci jak wściekła |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-03, 23:21
|
|
|
Zapłon tez podejrzewałem ;/ Tylko ze to nowa mz i w niej jest elektronik i nie mam pojęcia jak go ustawić, tym bardziej ze kolega który tez ma elektronika tez nie wie, bo twierdzi ze u mnie niema jakiejś ,,diody" na nim, która się świeci w jakimś tam momencie i miedzy innymi według niej sie go ustawia... |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7498 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-07-03, 23:38
|
|
|
Draco napisał/a: | Szukałem i nie bardzo wyszło cokolwiek ciekawego w tym temacie, no ale może Ty jesteś zdolniejszy w szukaniu... No a już na pewno jesteś zdolniejszy w offtopowaniu
|
Nie dalej jak miesiąc temu (nawet pewnie mniej niż miesiąc) pisałem o różnicach w iglicach nawet do tego samego typu gaźnika. O różnicach pomiędzy iglicami różnych typów gaźników też na bank czytałem. Tyle że za takie podejście do sprawy, to Ci na pewno nie będę szukał...bye. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2011-07-04, 21:16
|
|
|
Draco napisał/a: | niema jakiejś ,,diody" na nim, która się świeci w jakimś tam momencie i miedzy innymi według niej sie go ustawia... | Jaka dioda? Sam nie wiedziałem ze coś takiego istnieje Apropo ustawiania zapłonu. Weźcie sobie obejrzyjcie film serwisowy, wpisz w y2b MZ MAINTERRANCE i na którejś czesci jest pokazane jak ustawić zapłon na elektroniku. Polecam |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-04, 23:35
|
|
|
He dzięki wielkie
Mam pytanie co do gaźnika, zdobyłem nową przepustnice ale przy zakładaniu wyleciał mi gdzieś ten bolec co jest w gaźniku po prawej stronie ( wchodzi on w rowek przepustnicy), czym mogę go zastąpić? |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-07-05, 10:15
|
|
|
Draco napisał/a: | czym mogę go zastąpić? | ja go zastąpiłem kawałkiem cieniutkiego gwoździka ale możesz też użyć twardego drutu i będzie gitara |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Draco
Motocykl: Mz Etz 251
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 12 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2011-07-05, 13:59
|
|
|
Hehe dzięki, ale włożyłem dziś agrafkę żeby wyczuć co w trawie piszczy i okazało się ze jest tam ten bolec tylko schowany... wypchnąłem go w stronę przepustnicy, a żeby spowrotem się nie cofnął włożyłem od zewnątrz kawałek spiłowanej szprychy od Simsona kolegi i dałem trochę kropelki na zewnątrz
P.S. Nie wiem tylko czemu manetka nie chce mi już tak odbijać jak wcześniej, a wcześniej odbijała ze mało reki nie urywała |
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2011-11-03, 14:58 BVF 30N3-1 przepustnica
|
|
|
Może ktoś wrzucić fotkę jak wygląda przepustnica i iglica w tym gaźniku? Nie wiem jaka ona jest, a nie chciałbym kupić przepustnicy nie od tego modelu |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2011-11-04, 10:53
|
|
|
to gaźnik seryjny od 251 wiec w opisach szukaj własnie iglicy i przepustnicy do niego
|
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2011-11-04, 11:18
|
|
|
U mnie jest taki "sklep" z częściami do moto tylko ze tam są przepustnice, ale nie wiedzą ktora jest od którego gaźnika. Mówią żeby przyniesc starą do porównania, tyle ze ja jej nie mam. |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
|