MZ cross - co tym sądzice, może macie jakieś rady ??? |
Autor |
Wiadomość |
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-12-06, 21:52 MZ cross - co tym sądzice, może macie jakieś rady ???
|
|
|
Macie rady na temat konstrukcji crossa z silnikiem (bądz ramą) od MZ. Widziałem kilka nawet ciekawych przeróbek... szczególnie gdy Silnik MZ jest dawcą mocy... Co o tym sądzicie |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-12-06, 22:18
|
|
|
Mysle ze silnik niezabardzo do krosa....... |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
tomcio
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2004 Posty: 258 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2004-12-06, 22:34
|
|
|
uwazam ze np silnik z MZ 150 by byl do krosika zaje-fajny:)
ja bym proponowal jakas rame z DT lub czegos pdobnego...zeby byla lekka i nowoczesna:)a silnik z mz na moc uwazam ze by spokojniw wyrobil:)! |
_________________ =>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:) |
|
|
|
|
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-12-06, 22:35
|
|
|
Ja uważam, że 250 ma nawet sporo siły, ale ma takie sprzęgło, a dokładnie stożek że żal mówić, a 150 ma fajne sprzęgło, ale ma łańcuszek... tak źle tak nie dobrze... :jezor:
[ Dodano: 2004-12-06, 22:38 ]
Taaa w sumie ten łańcuszek to się przeżyje . A to by było fajne takie DT na 50 i silnik 150... :diablel1: |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-12-06, 23:02
|
|
|
Łancuszek to łancuszek ale to wsrodku kosza, to srebrne (wybierak,zabierak, nie wiem jak to sie nazywa) ale jak daje sie ostro czadu 150 tzn. zrywy, stawianie na gume to zaraz Frezy sie scinają na TYM!!
Pozatym 150 ma slabą skrzynie na Crosa! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-12-07, 22:55
|
|
|
A siedzenie od MZ do WSKi crossa pasuje . Co nie jak się dobrze maszyne katuje to i w Yamasze się silnik zjedzie |
|
|
|
|
Krzych_Olsztyn
mod_team czas na Baghire
Motocykl: Supermoto
Wiek: 42 Dołączył: 01 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: OLSZTYN city
|
Wysłany: 2004-12-07, 23:47
|
|
|
To moze ja powiem cosik. Luk ma swoja maszyne hmmm jak ja nazwac oficjalnie MZ ETZ 250 Enduro w papierach . Silnik ma od ETZ 250 niezle przerabiany ( Membrana) ale i bez rzeróbek sie nadaje. Rama od CZ crossowej chyba modelu 516. Drógi gość z Olsztyna ma tez taką przeróbkę. Silnik ETZ 250 rama Suzuki DR chyba od (350 poj. ta DR) Zobaczcie filmy na Ftepie jak nimi da się szaleć, a co ciekawe Luk ma ją zarejestrowaną normalnie LegaL Jeździ sobie po Olsztynie czasem lata nią do Gdańska gdzie studiuje. Wszelkie informacje itp na Ftepie w dziale NASZE SPRZĘTY katalog Luk Pozdro
Z ETZ da sie zrobic Crossa który spore hoopy przeskakiwac potrafi sam widziałem, a sprzet trzyma sie niezle. Polecam "Fotki z jazd Cross " w Katalogu Luk :diabel: |
_________________ "Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą"
FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 MZ 4 life |
|
|
|
|
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-12-08, 10:44
|
|
|
I o to mi właśnie chodzi |
|
|
|
|
badboy99999
Motocykl: mz etz 250 cross
Dołączył: 27 Gru 2004 Posty: 1 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: 2004-12-28, 14:44
|
|
|
cze ja mam MZ'ke przerobioną na cross'a i super wymiata na początku miałem tylko problem ze sprzęgłem ale teraz jest już wporzo |
|
|
|
|
Piotrek05
Renowacja TS-ki
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-10-28, 20:27 mz ts 250/1 na crossa
|
|
|
Panowie mam pytanie jak przerobic mz na crossa ale tak bez wiekszych brzeróbek chodzi przedewszystim o tylne zawieszenie jak zrobic zeby było na centralnym amorku jak to zrobic prosze o porady i opinie na ten temat bo na crossa nmie narazie nie stac |
_________________ Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-29, 20:48
|
|
|
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
[ Dodano: 2009-10-29, 20:51 ]
Tu znajdziesz przydatne informacje. Tylko po co Ci centralny amortyzator ? Kiedyś takie konstrukcje świetnie sobie radziły na klasycznych amortyzatorach, z resztą rama TS była rozwiązaniem z motocykla crossowego. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Piotrek05
Renowacja TS-ki
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-10-29, 22:29
|
|
|
to jak mam podniesc t6ył i zeby było ładnie |
_________________ Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-29, 22:34
|
|
|
zamontuj dłuższe amortyzatory od ES 250/1, mają duży skok i są miękkie
[ Dodano: 2009-10-29, 22:36 ]
żeby sprzęt dobrze sprawował się w terenie musisz zadbać o odpowiednie koła 21"/18" i zapłon iskrownikowy
[ Dodano: 2009-10-29, 22:46 ]
http://images.google.com/...sa%3DG%26um%3D1
masz tu link do strony ze starymi rajdówkami i wklejam Ci jeszcze parę fotek na pw |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Piotrek05
Renowacja TS-ki
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-10-29, 22:50
|
|
|
dzieki wielkie
[ Dodano: 2009-10-29, 22:52 ]
to mój patent
1 stare mocowania 2 nowe mocowania |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-29, 22:58
|
|
|
A tak właściwie to co to |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2023 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2009-10-29, 23:29
|
|
|
Przy aluminiowym wahaczu możesz zrobić jak na pierwszym zdjęciu przy staowym jak na drugim i trzecim. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
Piotrek05
Renowacja TS-ki
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-10-30, 06:57
|
|
|
to jest wachacz i czesc ramy niechciało mi sie rysowac całłej .
Dzięki za przykład , i a jak zabezpieczyc silnik?? przed niechcianym upadkiem ??
A tan drugi przykład to podniesia tył moto ?? A i co zrobic z przodem jak go przerobic????
I dlaczego jak mam wachacz aluminowy to moge zrobic centralnie a jak stalowy to juz nie??
A zembatka standard czy moze wieksza??
Poza tematem to jadno mnie tak boli bo jak bym wczesniej wpadł na motyw crossa to bym miał rame od kawasaki wystarczył by włozyc silnik ,a tak trzeba troche popracowac |
_________________ Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-10-30, 09:59
|
|
|
Rame od MZ zostaw w spokoju. Kup rame od jawy 350 TS koszt groszowy. Zmiana kata główki i długosci wachacza oraz nieco inne wyważenie i bedzie maszyna wprost z MX:P |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-30, 10:53
|
|
|
hubertbaran, Rama od Jawy jest znacznie cięższaPiotrek05, nie wiem czy uda Ci się dostać do tyłu większą zębatkę ale możesz dać 15z z przodu. Tak jak widzisz na zdjęciach oryginalna crossowa MZ miała klasyczne zawieszenie z tył i podejrzewam że dobrze z tym sobie radziła |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-10-30, 11:34
|
|
|
rama od jawy TS jest całe 4kg cieższa normalnie nie do przeskoczenia waga:P Nie mówiac już o tym ze TS 350 ma kołyske zamknieta podobna do tej ze zdjeć. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
|