» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
MZ cross - co tym sądzice, może macie jakieś rady ???
Autor Wiadomość
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-06, 21:52   MZ cross - co tym sądzice, może macie jakieś rady ???

Macie rady na temat konstrukcji crossa z silnikiem (bądz ramą) od MZ. Widziałem kilka nawet ciekawych przeróbek... szczególnie gdy Silnik MZ jest dawcą mocy... Co o tym sądzicie :?:
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-12-06, 22:18   

Mysle ze silnik niezabardzo do krosa....... :| :| :|
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2004-12-06, 22:34   

uwazam ze np silnik z MZ 150 by byl do krosika zaje-fajny:)
ja bym proponowal jakas rame z DT lub czegos pdobnego...zeby byla lekka i nowoczesna:)a silnik z mz na moc uwazam ze by spokojniw wyrobil:)!
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-06, 22:35   

Ja uważam, że 250 ma nawet sporo siły, ale ma takie sprzęgło, a dokładnie stożek że żal mówić, a 150 ma fajne sprzęgło, ale ma łańcuszek... tak źle tak nie dobrze... :jezor:

[ Dodano: 2004-12-06, 22:38 ]
Taaa w sumie ten łańcuszek to się przeżyje :wink: . A to by było fajne takie DT na 50 i silnik 150... :diablel1:
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-12-06, 23:02   

Łancuszek to łancuszek ale to wsrodku kosza, to srebrne (wybierak,zabierak, nie wiem jak to sie nazywa) ale jak daje sie ostro czadu 150 tzn. zrywy, stawianie na gume to zaraz Frezy sie scinają na TYM!!
Pozatym 150 ma slabą skrzynie na Crosa!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-07, 22:55   

A siedzenie od MZ do WSKi crossa pasuje :twisted: . Co nie jak się dobrze maszyne katuje to i w Yamasze się silnik zjedzie :mrgreen:
 
     
Krzych_Olsztyn 
mod_team
czas na Baghire


Motocykl: Supermoto
Wiek: 42
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: OLSZTYN city
Wysłany: 2004-12-07, 23:47   

To moze ja powiem cosik. Luk ma swoja maszyne hmmm jak ja nazwac oficjalnie MZ ETZ 250 Enduro w papierach :mrgreen: . Silnik ma od ETZ 250 niezle przerabiany ( Membrana) ale i bez rzeróbek sie nadaje. Rama od CZ crossowej chyba modelu 516. Drógi gość z Olsztyna ma tez taką przeróbkę. Silnik ETZ 250 rama Suzuki DR chyba od (350 poj. ta DR) Zobaczcie filmy na Ftepie jak nimi da się szaleć, a co ciekawe Luk ma ją zarejestrowaną normalnie LegaL :mrgreen: Jeździ sobie po Olsztynie czasem lata nią do Gdańska gdzie studiuje. Wszelkie informacje itp na Ftepie w dziale NASZE SPRZĘTY katalog Luk 8) 8) Pozdro

Z ETZ da sie zrobic Crossa który spore hoopy przeskakiwac potrafi sam widziałem, a sprzet trzyma sie niezle. Polecam "Fotki z jazd Cross " w Katalogu Luk 8) 8) :diabel:
_________________
"Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą" :)

FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 :) MZ 4 life
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-08, 10:44   

I o to mi właśnie chodzi :twisted:
 
     
badboy99999 

Motocykl: mz etz 250 cross
Dołączył: 27 Gru 2004
Posty: 1
Skąd: z kątowni
Wysłany: 2004-12-28, 14:44   

cze ja mam MZ'ke przerobioną na cross'a i super wymiata na początku miałem tylko problem ze sprzęgłem ale teraz jest już wporzo :mrgreen:
 
     
Piotrek05 
Renowacja TS-ki


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-28, 20:27   mz ts 250/1 na crossa

Panowie mam pytanie jak przerobic mz na crossa ale tak bez wiekszych brzeróbek chodzi przedewszystim o tylne zawieszenie jak zrobic zeby było na centralnym amorku jak to zrobic prosze o porady i opinie na ten temat bo na crossa nmie narazie nie stac :( :cry:
_________________
Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2009-10-29, 20:48   

http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682

[ Dodano: 2009-10-29, 20:51 ]
Tu znajdziesz przydatne informacje. Tylko po co Ci centralny amortyzator ? Kiedyś takie konstrukcje świetnie sobie radziły na klasycznych amortyzatorach, z resztą rama TS była rozwiązaniem z motocykla crossowego.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Piotrek05 
Renowacja TS-ki


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-29, 22:29   

to jak mam podniesc t6ył i zeby było ładnie
_________________
Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2009-10-29, 22:34   

zamontuj dłuższe amortyzatory od ES 250/1, mają duży skok i są miękkie

[ Dodano: 2009-10-29, 22:36 ]
żeby sprzęt dobrze sprawował się w terenie musisz zadbać o odpowiednie koła 21"/18" i zapłon iskrownikowy

[ Dodano: 2009-10-29, 22:46 ]
http://images.google.com/...sa%3DG%26um%3D1

masz tu link do strony ze starymi rajdówkami i wklejam Ci jeszcze parę fotek na pw
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Piotrek05 
Renowacja TS-ki


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-29, 22:50   

dzieki wielkie

[ Dodano: 2009-10-29, 22:52 ]
to mój patent



1 stare mocowania 2 nowe mocowania
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2009-10-29, 22:58   

A tak właściwie to co to :?:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2023
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2009-10-29, 23:29   

Przy aluminiowym wahaczu możesz zrobić jak na pierwszym zdjęciu przy staowym jak na drugim i trzecim.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Piotrek05 
Renowacja TS-ki


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-30, 06:57   

to jest wachacz i czesc ramy niechciało mi sie rysowac całłej .
Dzięki za przykład , i a jak zabezpieczyc silnik?? przed niechcianym upadkiem ??

A tan drugi przykład to podniesia tył moto ?? A i co zrobic z przodem jak go przerobic????

I dlaczego jak mam wachacz aluminowy to moge zrobic centralnie a jak stalowy to juz nie??

A zembatka standard czy moze wieksza??

Poza tematem to jadno mnie tak boli bo jak bym wczesniej wpadł na motyw crossa to bym miał rame od kawasaki wystarczył by włozyc silnik ,a tak trzeba troche popracowac
_________________
Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-10-30, 09:59   

Rame od MZ zostaw w spokoju. Kup rame od jawy 350 TS koszt groszowy. Zmiana kata główki i długosci wachacza oraz nieco inne wyważenie i bedzie maszyna wprost z MX:P
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2009-10-30, 10:53   

hubertbaran, Rama od Jawy jest znacznie cięższaPiotrek05, nie wiem czy uda Ci się dostać do tyłu większą zębatkę ale możesz dać 15z z przodu. Tak jak widzisz na zdjęciach oryginalna crossowa MZ miała klasyczne zawieszenie z tył i podejrzewam że dobrze z tym sobie radziła
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-10-30, 11:34   

rama od jawy TS jest całe 4kg cieższa normalnie nie do przeskoczenia waga:P Nie mówiac już o tym ze TS 350 ma kołyske zamknieta podobna do tej ze zdjeć.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13