Przesunięty przez: motomaciey 2012-01-14, 13:21 |
Stazet jakie macie wrażenia? czas oczekiwania? kontakt? |
Autor |
Wiadomość |
Michał 1991
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 227 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2010-11-17, 18:50 Stazet
|
|
|
Witam, mam zamiar kupić w stazecie dość sporo kół zębatych i "TŁOK MZ ETZ 250 K20 niemcy 70,00 kpl". Czy możecie mi coś powiedzieć na temat jakości tych części w tym sklepie? Za wszelkie uwagi i sugestie z góry dziękuję
Pozdrawiam, Michał 1991 |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0 |
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2011-02-18, 14:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2010-11-18, 09:43
|
|
|
Jedna z najlepszych podróbek tłoków - ale również potrafi spuchnąć ...
Szczególnie przy złej regulacji gażnika.
Zrobiłem na nim kilkanaście tys km -teraz mam oryginalny |
_________________
|
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7499 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2010-11-18, 11:37
|
|
|
Ja mam chyba dokładnie ten tłok na I szlifie - nie spuchł mi nigdy, pomimo, że miał nie raz ciężko po trasie. Zalecam Ci jednak przy szlifie z tym tłokiem luz montażowy ~0,07. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2010-11-18, 23:08
|
|
|
Stazet dobry sklep, jako sklep. A czesci mają takie jak wszędzie tyle, że możesz sobie wybrać "jakość". Wyboru nie masz, to bierz najlepszy dostępny na rynku.
kosior30 napisał/a: | jednak przy szlifie z tym tłokiem luz montażowy ~0,07. |
No i po chu&? To jest głupota, jeśli szlif jest wykonany wystarczajaco dobrze, chropowatość sie zgadza, owalizacja i stożkowosć nie przekracza 0,03mm to nie ma prawa się zatrzeć. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2010-11-18, 23:14
|
|
|
kosior30 napisał/a: | Zalecam Ci jednak przy szlifie z tym tłokiem luz montażowy ~0,07. | Nie zaszalałeś troche z tym luzem ? |
_________________
|
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2010-11-22, 10:27
|
|
|
kosior30 napisał/a: | luz montażowy ~0,07 |
Przy takim luzie tłok będzie dzwonił... |
_________________
|
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2010-11-22, 16:02
|
|
|
mczmok napisał/a: | Przy takim luzie tłok będzie dzwonił... | Będzie latał jak żyd po pustym sklepie Jeszcze dojdzie zużycie cylindra w trakcie eksploatacji... |
_________________
|
|
|
|
|
focusst
PKS 97MF, PLE 29GK
Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 297 Skąd: Żegrówko
|
Wysłany: 2010-11-22, 20:27
|
|
|
Kupowałem już nie raz w stazecie, i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Kupowałem wał ifa do simsona s51 wraz z częściami potrzebnymi do remontu tj. uszczelki simmeringi, potem kupowałem części do etezety 250 też wał ifa i inne części i nie było żadnych problemów. Wszystko ładnie zapakowane. Jakość, jak na teraźniejsze czasy to całkiem przyzwoicie, obyło się bez pilników szlifierki itp ( co u innych sprzedawców mi się trafiało ). Ceny mają w miarę konkurencyjne, więc jak robię dla kogoś remont silnika to zamawiam części od nich, bo u mnie w okolicy handluje się tylko chińszczyzną. Tylko stazet ma trochę długi czas realizacji. Za każdym razem czekałem około tygodnia. Ale myślę że warto |
_________________ W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r. |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7499 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2010-11-23, 01:13
|
|
|
Weźcie pod uwagę, że tłoki obecnie sprzedawane zakrawają o miano gó*^a i nijak się nie mogą mieć do pasowania fabrycznego. Zupełnie inaczej się rozszerzają pod wpływem temperatury. Przy większym luzie montażowym on i tak dojdzie do swego. A uszczelniają i tak pierścienie. W serwisówce wartość dopuszczalna (remontowa) to 0,09-0,10. Dam głowę sobie uciąć, że po 20kkm 90% tłoków zakładanych przez nas do MZ ma luz grubo ponad dopuszczalną wartość, a dodatkowych wielkich efektów dźwiękowych przy tym nie ma. tomasz102, można i 0,04, ale nie po to remontujemy silnik, żeby później obchodzić się z nim jak z jajkiem. Przynajmniej dla mnie silnik ma przede wszystkim w każdych warunkach potrafić dać z siebie wszystko. Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy w upał jadę sobie 110, próbuję wyprzedzić 4 tiry pod rząd i nagle z płaczem wołam MOCY PRZYBYWAJ, bo silnik zaczyna się zatrzymywać. Już wolę żeby lekko dzwonił, choć w to nie wierzę Dlatego dla spokojności ducha dodałbym tę 1 czy 2 setki.
Najfajniej, jakby ktoś spraktykował jak się mają wymiary oryginału i podróbki po podgrzaniu do temperatury roboczej... |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Michał 1991
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 227 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
Michał 1991
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 227 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2011-01-03, 17:47
|
|
|
Chińskie koła zębate mają kły nacięte pod kątem 0 stopni, a gniazda w kołach stałych w ogóle nie zgrywają się z kłami kół przesuwnych. "Okna" na kły są tak zrobione, że albo opiera się tylko 1 kieł z koła przesuwnego, albo kły opierają się tylko krawędziami. Ale czego można się było spodziewać za 20zł. Dostałem też kilka oryginałów, ale koszt wynosił 35-45zł. Niestety mało które koła mają oryginalne. Koło przesuwne 1-3 biegu kosztowało mimo że chińskie 41zł. Totalny chłam. Kły nacięte pod kątem 0 stopni. Z racji, ze nie ma już raczej dostępu do oryginalnych kół 1-3 biegu, dałem fachmanowi te kły przeszlifować, co kosztowało mnie 50zł, w sumie te koło zębate kosztowało mnie więc 90zł. Niestety gniazd kół stałych nie da się za bardzo przeszlifować, więc zostawiłem stare. Pozostaje mi tylko nadzieja, że nowe koła będą jakoś ze starymi współpracować, bo wiem ze powinno się je wymieniać parami.
2 koła zębate odesłałem do zwrotu, sprzedający bez problemu zwrócił pieniądze. Oczywiście koszty przesyłki poniosłem ja.
Nie besztajcie mnie za rysunek, ale nie chce mi się specjalnie instalować Corela, a mistrzem painta nie jestem Byle wiadomo o co chodzi. |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
Wietrzanin
Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy Wiek: 28 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 504 Skąd: Wietrzno
|
Wysłany: 2011-01-03, 19:32 fg
|
|
|
jezeli chodzi o sklep to jest super ja na ceny niepatrze z powdu takiego ze jak mi na czyms zalezy wole zaplacic i miec jak czekac miesiacami na to ,sklep godny polecania super sprzedawca i wogole czas realizacji do 2 dnich masz czesci w domu!!!
a propo luzu czemu to takei bajki wypisujecie,z tego co pamietam to w ksiazce moadrej pisze 0,05mm luzu montazowego tloka z cylindrem i mniejszy luz tym wieksze prawdopodbienstwo ze go zlapie i wiekszy luz tym slabszy motor bedzie po dotarciu
dodam cos na temat tych kol zebatych po co kupowac nowe tryby skoro sa uzywki na rynku pelnodostepne ddr w super jakosci a teraz te tryby sa takie beznadziejne jak te wodziki nowe do skrzyn ludzie sie lapia na tania jakosc wole zregenerowana czesc ddr jak wspolczesna !!! |
_________________ ?
Kiedyś,będą i zdjęcia:) |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2154 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2011-02-17, 19:07 Stazet
|
|
|
a więc chciałbym załozyć temat o firmie tego pana poniewaz ma wiele org. części oraz napewno interesują sie nimi my MZciaze i mysle ze opinie na temat tego sklepu przydadzą sie wielu osobą. ja osobiście mam zamiar zamówić tam paczkę na kwotę ok 800zł więc chciałbym sie co nie co dowiedziec a mianowicie:
wchodze na tą strone od dłuższego czasu gdyz chce zamówić wszystko razem a martwi mnie to iż od 2 miesięcy przy elementach które mnie interesują dostępność wynosi 0.
np. http://www.stazet.inkontr...html?ref=g14:s4
i pytanie do tych któzi kupowali u niego czy sugerować sie tą dostępnością?
jak z przesyłkączy wszystko dochodzi czy jednak leci troche gościu w ciula?
pisałem maile ale nie odpisuje.. |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
SebekMZ
MZ
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-02-17, 19:30
|
|
|
Ja kupawałem tam pare duperelków w tamtym tygodniu i paczka szła tydzień choć płaciłem za wysyłke kurierską (powinna dojść max po 2 dniach) pozatym wszystko się zgadzało z opisem i faktycznie warto polecić ten sklep. Gumki od czujnika stopu czy inne takie drobiazgi to ogromna zaleta i widać tu, że firma dba o klienta zapewniając dostęp do trudnoosiągalnych rzeczy. |
|
|
|
|
Wietrzanin
Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy Wiek: 28 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 504 Skąd: Wietrzno
|
Wysłany: 2011-02-17, 19:55
|
|
|
widze ze kolega chce nabyc allu felge kategorycznie odmawiam ten produkt mimo to ze jest niby z niemiec felga niepowiem na 1 rzut oka jest igla super ale po wycentrowaniu cuda sie dzieja felga jest na calym obwodzie w niektorych miejscach "cieńsza" o 1,5mm wiec idealnie nie wycentrujesz mam filmik nagrany jak wyglada ta felga po wycentrowaniu a jak wyglada ddr orginal nowa wszystko zrobione na zywo z mojej kolekcji wiec dla zainteresowanych polecam go ogladnac
duzo by pisac o tej feldze co jest jescze nietak
lepiej kup uzywke a prosta
pozatym inne czesci sa w miare dobre z czeakneim na wysylke do 2 dni super szybko
noj kontakt dobry |
_________________ ?
Kiedyś,będą i zdjęcia:) |
|
|
|
|
Michał 1991
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 227 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2011-02-17, 22:01
|
|
|
Siema, w sumie zapomniałem napisać o jednej bardzo istotnej rzeczy w temacie do którego link podał SofCHJanek. Jeśli nie mają na stanie którejś części (jeśli w dostępności pisze 0 to na 99% nie mają) to wyślą paczkę bez tej części. W moim przypadku byłem bardzo zdziwiony gdy kurier zażądał ok. 100zł mniej niż było w zamówieniu. Okazało się ze nie przyszedł np. tłok. W agmocie już tego problemu nie ma gdyż po złożeniu zamówienia sprawdzają czy wszystko mają i później w zamówieniu pisze czy wszystko mają i ile kasy przelać. Akurat dzisiaj przyszła z agmotu paczka i odesłali mi 13 groszy które "przepłaciłem". Mam nadzieję że mi to nie przyniesie pecha
Dodam jeszcze że kupiłem w agmocie miedzy innymi 4 pierścienie na III szlif (jeden na wszelki wypadek jakby któryś pękł przy montażu) i jeden jest większy od pozostałych, prawdopodobnie na IV szlif. Tak więc jeśli jeden z tych trzech pęknie to przedzwonię do agmotu i grzecznie z nimi porozmawiam |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2154 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2011-02-17, 22:05
|
|
|
wietrzanin podeślij ten filmik i powiedz coś o tej feldze jak coś to na PW |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2011-02-18, 14:34
|
|
|
Części opisane jako ORG w stazecie pochodzą w większości z MZA lub FEZ. Miedziowane tryby skrzyń biegów są dostępne w Niemczech (i to nie jest żaden oryginał tylko dobra współczesna produkcja). Większość lepszych elementów to produkcja tajwańska. Stazet to wielka firma, mają sporo asortymentu a istnieli jeszcze za czasów DDRu. Ceny mają dobre, kiedyś zajmowali się tylko hurtem, ale jak widać chcą wymieść konkurencje. Mnie się wydawało, że mam niskie ceny, na co wkoczył stazet i jak widać duży może więcej |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
Ostatnio zmieniony przez intr 2012-07-03, 12:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
młodymz1
Motocykl: mzts 250/1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Maj 2009 Posty: 24 Skąd: Wrocanka podkarpacie
|
Wysłany: 2011-03-19, 11:50
|
|
|
Co do obręczy to kupiłem u nich tył i przód , tył ok ale przód 1.60 to kiła!! Założyłem spowrotem starą ddr . A ja przy okazji zapytam może panowie się oriętują co to za amortyzatory mają ??http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/2814/AMORTYZATOR-TYL-MZ-ES,TS,ETZ-150-250-prawy-niemcy.html?ref=qq1 czy to ddr a jak nie to czy chociaż są rozbieralne tak jak oryginały bo chinoli nie chce juz widzieć . |
|
|
|
|
czyczu
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 105 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2011-05-06, 21:08
|
|
|
Chciałem napisać swoją opinię:
Zamówiłem tydzień temu troszkę części (drobnica) i gaźnik oryginalny do 251, był dostępny, dzisiaj dzwonili z pytaniem czy wysłać bez gaźnika bo nie mają (będą mieć za około 10dni :/).
Gratów jak nie miałem tak nie mam :/
Trzeba czekać - łącznie pewnie wyjdzie 3 tyg. :/ |
_________________ Historia mojej MZ http://forum.mz-klub.pl/v...er=asc&start=20 |
|
|
|
|
|