» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2012-01-14, 13:21
Stazet jakie macie wrażenia? czas oczekiwania? kontakt?
Autor Wiadomość
Michał 1991 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-11-17, 18:50   Stazet

Witam, mam zamiar kupić w stazecie dość sporo kół zębatych i "TŁOK MZ ETZ 250 K20 niemcy 70,00 kpl". Czy możecie mi coś powiedzieć na temat jakości tych części w tym sklepie? Za wszelkie uwagi i sugestie z góry dziękuję :piwo:

Pozdrawiam, Michał 1991
_________________
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2011-02-18, 14:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2010-11-18, 09:43   

Jedna z najlepszych podróbek tłoków - ale również potrafi spuchnąć ...
Szczególnie przy złej regulacji gażnika.
Zrobiłem na nim kilkanaście tys km -teraz mam oryginalny :mrgreen:
_________________

 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-11-18, 11:37   

Ja mam chyba dokładnie ten tłok na I szlifie - nie spuchł mi nigdy, pomimo, że miał nie raz ciężko po trasie. Zalecam Ci jednak przy szlifie z tym tłokiem luz montażowy ~0,07.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2010-11-18, 23:08   

Stazet dobry sklep, jako sklep. A czesci mają takie jak wszędzie tyle, że możesz sobie wybrać "jakość". Wyboru nie masz, to bierz najlepszy dostępny na rynku.

kosior30 napisał/a:
jednak przy szlifie z tym tłokiem luz montażowy ~0,07.


No i po chu&? To jest głupota, jeśli szlif jest wykonany wystarczajaco dobrze, chropowatość sie zgadza, owalizacja i stożkowosć nie przekracza 0,03mm to nie ma prawa się zatrzeć.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2010-11-18, 23:14   

kosior30 napisał/a:
Zalecam Ci jednak przy szlifie z tym tłokiem luz montażowy ~0,07.
Nie zaszalałeś troche z tym luzem :D ?
_________________

 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2010-11-22, 10:27   

kosior30 napisał/a:
luz montażowy ~0,07

Przy takim luzie tłok będzie dzwonił...
_________________

 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2010-11-22, 16:02   

mczmok napisał/a:
Przy takim luzie tłok będzie dzwonił...
Będzie latał jak żyd po pustym sklepie :D Jeszcze dojdzie zużycie cylindra w trakcie eksploatacji... :grin:
_________________

 
 
     
focusst 
PKS 97MF, PLE 29GK


Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 297
Skąd: Żegrówko
Wysłany: 2010-11-22, 20:27   

Kupowałem już nie raz w stazecie, i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Kupowałem wał ifa do simsona s51 wraz z częściami potrzebnymi do remontu tj. uszczelki simmeringi, potem kupowałem części do etezety 250 też wał ifa i inne części i nie było żadnych problemów. Wszystko ładnie zapakowane. Jakość, jak na teraźniejsze czasy to całkiem przyzwoicie, obyło się bez pilników szlifierki itp :mrgreen: ( co u innych sprzedawców mi się trafiało ). Ceny mają w miarę konkurencyjne, więc jak robię dla kogoś remont silnika to zamawiam części od nich, bo u mnie w okolicy handluje się tylko chińszczyzną. Tylko stazet ma trochę długi czas realizacji. Za każdym razem czekałem około tygodnia. Ale myślę że warto :piwo: :piwo:
_________________
W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r.
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-11-23, 01:13   

Weźcie pod uwagę, że tłoki obecnie sprzedawane zakrawają o miano gó*^a i nijak się nie mogą mieć do pasowania fabrycznego. Zupełnie inaczej się rozszerzają pod wpływem temperatury. Przy większym luzie montażowym on i tak dojdzie do swego. A uszczelniają i tak pierścienie. W serwisówce wartość dopuszczalna (remontowa) to 0,09-0,10. Dam głowę sobie uciąć, że po 20kkm 90% tłoków zakładanych przez nas do MZ ma luz grubo ponad dopuszczalną wartość, a dodatkowych wielkich efektów dźwiękowych przy tym nie ma. tomasz102, można i 0,04, ale nie po to remontujemy silnik, żeby później obchodzić się z nim jak z jajkiem. Przynajmniej dla mnie silnik ma przede wszystkim w każdych warunkach potrafić dać z siebie wszystko. Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy w upał jadę sobie 110, próbuję wyprzedzić 4 tiry pod rząd i nagle z płaczem wołam MOCY PRZYBYWAJ, bo silnik zaczyna się zatrzymywać. Już wolę żeby lekko dzwonił, choć w to nie wierzę :) Dlatego dla spokojności ducha dodałbym tę 1 czy 2 setki.

Najfajniej, jakby ktoś spraktykował jak się mają wymiary oryginału i podróbki po podgrzaniu do temperatury roboczej...
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Michał 1991 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2011-01-03, 17:09   

Apropo jakości chińskich kół zębatych:
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=19614

Odesłałem tandetne koła, kasę zwrócili mi bez większych problemów. Oczywiście koszty przesyłki poniosłem ja. Nie wiem czy jakiś mod może przenieś tutaj posty z tematu z linka, czy może zostać jak jest.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
 
     
Michał 1991 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2011-01-03, 17:47   

Chińskie koła zębate mają kły nacięte pod kątem 0 stopni, a gniazda w kołach stałych w ogóle nie zgrywają się z kłami kół przesuwnych. "Okna" na kły są tak zrobione, że albo opiera się tylko 1 kieł z koła przesuwnego, albo kły opierają się tylko krawędziami. Ale czego można się było spodziewać za 20zł. Dostałem też kilka oryginałów, ale koszt wynosił 35-45zł. Niestety mało które koła mają oryginalne. Koło przesuwne 1-3 biegu kosztowało mimo że chińskie 41zł. Totalny chłam. Kły nacięte pod kątem 0 stopni. Z racji, ze nie ma już raczej dostępu do oryginalnych kół 1-3 biegu, dałem fachmanowi te kły przeszlifować, co kosztowało mnie 50zł, w sumie te koło zębate kosztowało mnie więc 90zł. Niestety gniazd kół stałych nie da się za bardzo przeszlifować, więc zostawiłem stare. Pozostaje mi tylko nadzieja, że nowe koła będą jakoś ze starymi współpracować, bo wiem ze powinno się je wymieniać parami.

2 koła zębate odesłałem do zwrotu, sprzedający bez problemu zwrócił pieniądze. Oczywiście koszty przesyłki poniosłem ja.

Nie besztajcie mnie za rysunek, ale nie chce mi się specjalnie instalować Corela, a mistrzem painta nie jestem :mrgreen: Byle wiadomo o co chodzi.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2011-01-03, 19:32   fg

jezeli chodzi o sklep to jest super ja na ceny niepatrze z powdu takiego ze jak mi na czyms zalezy wole zaplacic i miec jak czekac miesiacami na to ,sklep godny polecania super sprzedawca i wogole czas realizacji do 2 dnich masz czesci w domu!!!

a propo luzu czemu to takei bajki wypisujecie,z tego co pamietam to w ksiazce moadrej pisze 0,05mm luzu montazowego tloka z cylindrem i mniejszy luz tym wieksze prawdopodbienstwo ze go zlapie i wiekszy luz tym slabszy motor bedzie po dotarciu

dodam cos na temat tych kol zebatych po co kupowac nowe tryby skoro sa uzywki na rynku pelnodostepne ddr w super jakosci a teraz te tryby sa takie beznadziejne jak te wodziki nowe do skrzyn ludzie sie lapia na tania jakosc wole zregenerowana czesc ddr jak wspolczesna !!!
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2011-02-17, 19:07   Stazet

a więc chciałbym załozyć temat o firmie tego pana poniewaz ma wiele org. części oraz napewno interesują sie nimi my MZciaze :razz: i mysle ze opinie na temat tego sklepu przydadzą sie wielu osobą. ja osobiście mam zamiar zamówić tam paczkę na kwotę ok 800zł więc chciałbym sie co nie co dowiedziec :wink: a mianowicie:
wchodze na tą strone od dłuższego czasu gdyz chce zamówić wszystko razem a martwi mnie to iż od 2 miesięcy przy elementach które mnie interesują dostępność wynosi 0.
np. http://www.stazet.inkontr...html?ref=g14:s4

i pytanie do tych któzi kupowali u niego czy sugerować sie tą dostępnością?
jak z przesyłkączy wszystko dochodzi czy jednak leci troche gościu w ciula?

pisałem maile ale nie odpisuje..
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
SebekMZ 
MZ

Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-02-17, 19:30   

Ja kupawałem tam pare duperelków w tamtym tygodniu i paczka szła tydzień choć płaciłem za wysyłke kurierską (powinna dojść max po 2 dniach) pozatym wszystko się zgadzało z opisem i faktycznie warto polecić ten sklep. Gumki od czujnika stopu czy inne takie drobiazgi to ogromna zaleta i widać tu, że firma dba o klienta zapewniając dostęp do trudnoosiągalnych rzeczy.
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2011-02-17, 19:55   

widze ze kolega chce nabyc allu felge kategorycznie odmawiam ten produkt mimo to ze jest niby z niemiec felga niepowiem na 1 rzut oka jest igla super ale po wycentrowaniu cuda sie dzieja felga jest na calym obwodzie w niektorych miejscach "cieńsza" o 1,5mm wiec idealnie nie wycentrujesz mam filmik nagrany jak wyglada ta felga po wycentrowaniu a jak wyglada ddr orginal nowa wszystko zrobione na zywo z mojej kolekcji wiec dla zainteresowanych polecam go ogladnac
duzo by pisac o tej feldze co jest jescze nietak
lepiej kup uzywke a prosta

pozatym inne czesci sa w miare dobre z czeakneim na wysylke do 2 dni super szybko
noj kontakt dobry
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
Michał 1991 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2011-02-17, 22:01   

Siema, w sumie zapomniałem napisać o jednej bardzo istotnej rzeczy w temacie do którego link podał SofCHJanek. Jeśli nie mają na stanie którejś części (jeśli w dostępności pisze 0 to na 99% nie mają) to wyślą paczkę bez tej części. W moim przypadku byłem bardzo zdziwiony gdy kurier zażądał ok. 100zł mniej niż było w zamówieniu. Okazało się ze nie przyszedł np. tłok. W agmocie już tego problemu nie ma gdyż po złożeniu zamówienia sprawdzają czy wszystko mają i później w zamówieniu pisze czy wszystko mają i ile kasy przelać. Akurat dzisiaj przyszła z agmotu paczka i odesłali mi 13 groszy które "przepłaciłem". Mam nadzieję że mi to nie przyniesie pecha :roll:

Dodam jeszcze że kupiłem w agmocie miedzy innymi 4 pierścienie na III szlif (jeden na wszelki wypadek jakby któryś pękł przy montażu) i jeden jest większy od pozostałych, prawdopodobnie na IV szlif. Tak więc jeśli jeden z tych trzech pęknie to przedzwonię do agmotu i grzecznie z nimi porozmawiam :mrgreen:
_________________
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2011-02-17, 22:05   

wietrzanin podeślij ten filmik i powiedz coś o tej feldze jak coś to na PW
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2011-02-18, 14:34   

Części opisane jako ORG w stazecie pochodzą w większości z MZA lub FEZ. Miedziowane tryby skrzyń biegów są dostępne w Niemczech (i to nie jest żaden oryginał tylko dobra współczesna produkcja). Większość lepszych elementów to produkcja tajwańska. Stazet to wielka firma, mają sporo asortymentu a istnieli jeszcze za czasów DDRu. Ceny mają dobre, kiedyś zajmowali się tylko hurtem, ale jak widać chcą wymieść konkurencje. Mnie się wydawało, że mam niskie ceny, na co wkoczył stazet i jak widać duży może więcej :lol:
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
Ostatnio zmieniony przez intr 2012-07-03, 11:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
młodymz1 

Motocykl: mzts 250/1
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 24
Skąd: Wrocanka podkarpacie
Wysłany: 2011-03-19, 11:50   

Co do obręczy to kupiłem u nich tył i przód , tył ok ale przód 1.60 to kiła!! Założyłem spowrotem starą ddr . A ja przy okazji zapytam może panowie się oriętują co to za amortyzatory mają ??http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/2814/AMORTYZATOR-TYL-MZ-ES,TS,ETZ-150-250-prawy-niemcy.html?ref=qq1 czy to ddr a jak nie to czy chociaż są rozbieralne tak jak oryginały bo chinoli nie chce juz widzieć .
 
 
     
czyczu 

Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 105
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2011-05-06, 20:08   

Chciałem napisać swoją opinię:

Zamówiłem tydzień temu troszkę części (drobnica) i gaźnik oryginalny do 251, był dostępny, dzisiaj dzwonili z pytaniem czy wysłać bez gaźnika bo nie mają (będą mieć za około 10dni :/).

Gratów jak nie miałem tak nie mam :/
Trzeba czekać - łącznie pewnie wyjdzie 3 tyg. :/
_________________
Historia mojej MZ http://forum.mz-klub.pl/v...er=asc&start=20
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15