» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Dorabiany tłok do MZ
Autor Wiadomość
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-10-31, 10:57   Dorabiany tłok do MZ

Rozmawiałem dzisaj z panem Złoteckim i jest w stanie mi sprzedać surowy odlew tłoka.
Jesli byłby ktoś chętny na tłok o mniejszej ilosci pierscieni lekko przerobiony to zgłaszać sie do mnie na gadu.

Moge przygotowac tłok pod 2 zwykłe MZtowskie pierscienie
Moge zakupic tłok o wiekszej srednicy
Moge wykonac tłok na pierscień typu L.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2012-01-04, 10:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-10-31, 14:22   

Hubert to moze objasnij odrazu po co to wszstko,bo pewnie zaraz mnustwo osob bedzie zastanawiac po co im tlok z 2 pierscieniami,albo pierscien L,akurat ja uwazam ze tloki od zolteckiego nie sa najlepszym materialem na tego typu przerobki.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-10-31, 18:08   

no niestety pan złotecki chyba odpada...
Zadzwonie jeszcze do innej firmy i zpaytam o ewentualne koszta;]
Tłoki u pana złoteckiego sa wykonywane ze stopu AK12 a oryginalne tłoki są z AK20.

Przedewszystkim chce zmienić rozmieszczenie pierscieni bo oryginalnie pierwsyz pierscień jest zbyt nisko, co niejest dobrym rozwiazaniem.
2 pierścienie wykonane z lepszego materiału ogranicza niepotrzebne tarcie. Pierscień typu L to konstrukcja przystosowana do duzych predkosci obrotowch. Być moze mozliwe jest zamówienie lepszych pierścieni tzn. chromowanych lub z powłokami zmniejszajacymi tarcie.

Mozna zmienić konstrukcje zamka pierscieniowego. Ale to tylko rozważania teoretyczne...
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Zomo 


Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 86
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2006-10-31, 19:21   

hubertbaran,
mi by sie sprzydal taki tloczek na 3 szlif no i najawazniejsze by pierscionek byl wyzej niz te orginalne...no i najwazniejsze cena
_________________
Szkiełkowanie metali kolorowych.

Moja kolekcja:
Honda XR 650R 2000r.
Mz es 250/0
Mz es 250/1 63r.
WSK M06 58r.
WFM m06 57r.
WSK 150
Komar 232 automat
K-750 z koszem
Junak m10 + zaprzęg
Jawa 20
WFM Osa m52
Cezet 350
Cezet 175
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-10-31, 19:27   

generalnie musze jeszcze wszystko dograc... Staram sie zeby tłok był z jak najlepszego materiału a nie z puszek;] uwazam ze cena nie powinna przekroczyć 150zł...(nawet mam nadzieje ze bedize sporo niżej) gdyby jednak tłok obrobiony kosztował np. 100 i był wykonany z materiału AK 24(lepszego niz oryginalnie) cena chyba nie była taka straszna.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-10-31, 22:10   

pierscien nie moze byc chromowany, jak juz to mzoe byc chromowy czyli z domieszka chromu,juz kiedys byl taki na allegro jeden co oferowal super mocne niezniszczalne pierscienie chromowane do MZ,co za badylarstwo,oby jak najmniej takich typkow i ich super mocnych czesci.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-11-01, 10:21   

nie oferuje super mocnych pierścieni tylko lepszej jakości;] Tłok bedzie jakości farbrycznej lub wyżeszej. Tego dowiem sie dopiero jutro.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
szymon 
Szymon.Karpacz

Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 33
Skąd: Karpacz
Wysłany: 2006-11-02, 22:14   

Witam
I coś wiadomo na temat tych tłoków?
Pozdrawiam
_________________
Szymon.Karpacz
MZ ETZ251
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-11-03, 13:09   

narazie... nieznalazłem odpowiedniej firmy;] Albo produkuja buble albo nie wypuszcza małej ilosci;]

[ Dodano: 2006-11-22, 09:15 ]
wiec tak tłok do MZ ts 250/1 w almocie kosz około 20-30zł (to jest surowy odlany po obróbce zgrubnej i obróbce cielnej materiał AK20). Co jeszcze nalezało by zrobić?
Rowki na pieścienie i zamki(około 20-30 nawet 40zł. Oraz pokrycie tłoka warstwa DwusiarczkuMobildenu 60zł. W sumie za tłok wychodzi 30+40+60zł= 130zł. Mysle ze cena dosyć atrakcyjna jak za dobrej jakości tłok.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
winiar91 
Crazy Driver

Motocykl: MZ ETZ 150, WSK 125.
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 193
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 2012-01-04, 09:18   

A ja mam takie pytanko, trochę nie do końca na temat, ale jednak. Próbował ktoś może dorobić tłok do MZ? Np. w takiej firmie: http://legra.neostrada.pl/index.html
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2012-01-04, 12:06   

Poszukaj na forum sam o tym pisałem
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2012-01-04, 13:01   

hubertbaran napisał/a:
w almocie...(to jest surowy odlany po obróbce zgrubnej i obróbce cielnej materiał AK20).

Ale kształt ten sam...
hubertbaran napisał/a:
Mysle ze cena dosyć atrakcyjna jak za dobrej jakości tłok.

W jakość najlepszej obecnei na rynku :mrgreen:
Co nie znaczy że nie będzie tychh samych problemów finalnym produkcie z almotu...

[ Dodano: 2012-01-04, 13:03 ]
hubertbaran,
Jak konstrukcja z 2 pierścieniami polepszy pracę almotowskiego G...na to jestm chętny :mrgreen:
_________________

 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-01-04, 13:44   

hubertbaran Ci raczej nie odpisze, bo odkop jest sprzed ponad 5 lat :)
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2012-01-04, 13:56   

kosior30 napisał/a:
hubertbaran Ci raczej nie odpisze, bo odkop jest sprzed ponad 5 lat

UPS- my fault
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16