Dorabiany tłok do MZ |
Autor |
Wiadomość |
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-10-31, 10:57 Dorabiany tłok do MZ
|
|
|
Rozmawiałem dzisaj z panem Złoteckim i jest w stanie mi sprzedać surowy odlew tłoka.
Jesli byłby ktoś chętny na tłok o mniejszej ilosci pierscieni lekko przerobiony to zgłaszać sie do mnie na gadu.
Moge przygotowac tłok pod 2 zwykłe MZtowskie pierscienie
Moge zakupic tłok o wiekszej srednicy
Moge wykonac tłok na pierscień typu L. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2012-01-04, 10:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-10-31, 14:22
|
|
|
Hubert to moze objasnij odrazu po co to wszstko,bo pewnie zaraz mnustwo osob bedzie zastanawiac po co im tlok z 2 pierscieniami,albo pierscien L,akurat ja uwazam ze tloki od zolteckiego nie sa najlepszym materialem na tego typu przerobki. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-10-31, 18:08
|
|
|
no niestety pan złotecki chyba odpada...
Zadzwonie jeszcze do innej firmy i zpaytam o ewentualne koszta;]
Tłoki u pana złoteckiego sa wykonywane ze stopu AK12 a oryginalne tłoki są z AK20.
Przedewszystkim chce zmienić rozmieszczenie pierscieni bo oryginalnie pierwsyz pierscień jest zbyt nisko, co niejest dobrym rozwiazaniem.
2 pierścienie wykonane z lepszego materiału ogranicza niepotrzebne tarcie. Pierscień typu L to konstrukcja przystosowana do duzych predkosci obrotowch. Być moze mozliwe jest zamówienie lepszych pierścieni tzn. chromowanych lub z powłokami zmniejszajacymi tarcie.
Mozna zmienić konstrukcje zamka pierscieniowego. Ale to tylko rozważania teoretyczne... |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Zomo
Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 86 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2006-10-31, 19:21
|
|
|
hubertbaran,
mi by sie sprzydal taki tloczek na 3 szlif no i najawazniejsze by pierscionek byl wyzej niz te orginalne...no i najwazniejsze cena |
_________________ Szkiełkowanie metali kolorowych.
Moja kolekcja:
Honda XR 650R 2000r.
Mz es 250/0
Mz es 250/1 63r.
WSK M06 58r.
WFM m06 57r.
WSK 150
Komar 232 automat
K-750 z koszem
Junak m10 + zaprzęg
Jawa 20
WFM Osa m52
Cezet 350
Cezet 175 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-10-31, 19:27
|
|
|
generalnie musze jeszcze wszystko dograc... Staram sie zeby tłok był z jak najlepszego materiału a nie z puszek;] uwazam ze cena nie powinna przekroczyć 150zł...(nawet mam nadzieje ze bedize sporo niżej) gdyby jednak tłok obrobiony kosztował np. 100 i był wykonany z materiału AK 24(lepszego niz oryginalnie) cena chyba nie była taka straszna. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-10-31, 22:10
|
|
|
pierscien nie moze byc chromowany, jak juz to mzoe byc chromowy czyli z domieszka chromu,juz kiedys byl taki na allegro jeden co oferowal super mocne niezniszczalne pierscienie chromowane do MZ,co za badylarstwo,oby jak najmniej takich typkow i ich super mocnych czesci. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-11-01, 10:21
|
|
|
nie oferuje super mocnych pierścieni tylko lepszej jakości;] Tłok bedzie jakości farbrycznej lub wyżeszej. Tego dowiem sie dopiero jutro. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
szymon
Szymon.Karpacz
Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 33 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: 2006-11-02, 22:14
|
|
|
Witam
I coś wiadomo na temat tych tłoków?
Pozdrawiam |
_________________ Szymon.Karpacz
MZ ETZ251 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-11-03, 13:09
|
|
|
narazie... nieznalazłem odpowiedniej firmy;] Albo produkuja buble albo nie wypuszcza małej ilosci;]
[ Dodano: 2006-11-22, 09:15 ]
wiec tak tłok do MZ ts 250/1 w almocie kosz około 20-30zł (to jest surowy odlany po obróbce zgrubnej i obróbce cielnej materiał AK20). Co jeszcze nalezało by zrobić?
Rowki na pieścienie i zamki(około 20-30 nawet 40zł. Oraz pokrycie tłoka warstwa DwusiarczkuMobildenu 60zł. W sumie za tłok wychodzi 30+40+60zł= 130zł. Mysle ze cena dosyć atrakcyjna jak za dobrej jakości tłok. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
winiar91
Crazy Driver
Motocykl: MZ ETZ 150, WSK 125.
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 193 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 2012-01-04, 09:18
|
|
|
A ja mam takie pytanko, trochę nie do końca na temat, ale jednak. Próbował ktoś może dorobić tłok do MZ? Np. w takiej firmie: http://legra.neostrada.pl/index.html |
|
|
|
|
wadmed
Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 566 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 2012-01-04, 12:06
|
|
|
Poszukaj na forum sam o tym pisałem |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2012-01-04, 13:01
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | w almocie...(to jest surowy odlany po obróbce zgrubnej i obróbce cielnej materiał AK20). |
Ale kształt ten sam...
hubertbaran napisał/a: | Mysle ze cena dosyć atrakcyjna jak za dobrej jakości tłok. |
W jakość najlepszej obecnei na rynku
Co nie znaczy że nie będzie tychh samych problemów finalnym produkcie z almotu...
[ Dodano: 2012-01-04, 13:03 ]
hubertbaran,
Jak konstrukcja z 2 pierścieniami polepszy pracę almotowskiego G...na to jestm chętny |
_________________
|
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7508 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2012-01-04, 13:44
|
|
|
hubertbaran Ci raczej nie odpisze, bo odkop jest sprzed ponad 5 lat |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2012-01-04, 13:56
|
|
|
kosior30 napisał/a: | hubertbaran Ci raczej nie odpisze, bo odkop jest sprzed ponad 5 lat |
UPS- my fault |
_________________
|
|
|
|
|
|