» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Zalewa swiece
Autor Wiadomość
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-19, 10:29   

Podobno masz drugiego BINGa. Zamieniales te gaźniki juz?
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-19, 11:08   

Tak zamienialem 301 na jednym i drogim pieknie pracuje a w 251 na tym i na tym gazniku swieca jest sucha nie wiem czy kanaly sie zapchaly czy jaka cholira przez otwor w krućcu ladnie ciagnie powietrze a na swiece nie chce dac paliwa a po tlumiku to mozna powiedziec ze az sie leje i jeszcze jaki fajny ponus wyszedl z tlumikiem ze dokrecic nakretke od wydechu nie moge mocniej a jak wykrecilem to nakretka ma ladny gwint a w cylku miej wiecej w polowie gwint jest nadszarpniety tak ze moge wkrecic nakretke ale nie do konca i kolanko jest luzne a nie chcem na chama dokrecac
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-19, 11:19   

No skoro gaźniki są dobre obydwa to jedziesz po kolei:

1. Kanał powietrzny czyli od gaźnika przez filtr powietrza, tunel w ramie itp itd, masz wszystko przepchać drutem sprawdzić czy nie ma tam żadnych szmat ani niczego obcego.

2. Potem jak już masz dolot drożny to jedziesz z tłumikiem, odkręcasz go, odkręcasz kolanko, patrzysz czy drożne wszystko. Możliwe ze tłumik masz tak zawalony nagarem że się po prostu zatkał... Na tą nakrętkę no to Ci mogę doradzić tylko tyle że jak widzisz ze w cylindrze gwint szarpnięty to uważaj na to. Możliwe ze ktos albo krzywo dokręcił nakrętkę albo go przeciągnął. Zobacz jak masz kołnierz na kolanku wyprofilowany, możliwe ze jest zwichrowany i dlatego nie dolega do cylindra. Wkręć samą nakrętkę i popatrz czy dochodzi do cylindra. No kombinuj kombinuj tu żadnej filozofii niema. Teraz jeszcze jedna sprawa, odpalałeś ją bez tłumika?

3. Skoro mówisz ze świeca sucha to popatrz jeszcze czy masz korek od baku drożny (odpowietrznik moze być zatkany) i czy w kraniku niema syfu. Musi latać, niema innej opcji
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-20, 21:56   

Dzisiaj Mz przed snem dała głos jutro będę walczył dalej :P
 
 
     
vader 
RBR V251


Motocykl: MZ ETZ 251/301e
Wiek: 30
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 159
Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2012-02-20, 22:18   

Dukee napisał/a:
No skoro gaźniki są dobre obydwa to jedziesz po kolei:

1. Kanał powietrzny czyli od gaźnika przez filtr powietrza, tunel w ramie itp itd, masz wszystko przepchać drutem sprawdzić czy nie ma tam żadnych szmat ani niczego obcego.

2. Potem jak już masz dolot drożny to jedziesz z tłumikiem, odkręcasz go, odkręcasz kolanko, patrzysz czy drożne wszystko. Możliwe ze tłumik masz tak zawalony nagarem że się po prostu zatkał... Na tą nakrętkę no to Ci mogę doradzić tylko tyle że jak widzisz ze w cylindrze gwint szarpnięty to uważaj na to. Możliwe ze ktos albo krzywo dokręcił nakrętkę albo go przeciągnął. Zobacz jak masz kołnierz na kolanku wyprofilowany, możliwe ze jest zwichrowany i dlatego nie dolega do cylindra. Wkręć samą nakrętkę i popatrz czy dochodzi do cylindra. No kombinuj kombinuj tu żadnej filozofii niema. Teraz jeszcze jedna sprawa, odpalałeś ją bez tłumika?

3. Skoro mówisz ze świeca sucha to popatrz jeszcze czy masz korek od baku drożny (odpowietrznik moze być zatkany) i czy w kraniku niema syfu. Musi latać, niema innej opcji


SORY za wcinke ale anomalia mi się zdążyła nie wiem co z nią zrobić mianowicie w simsonie pieńi mi się świeca może to głupio brzmi ale tak jest jest spieniona jak by wściekliznę miała. what the fuck
_________________
Co to jest spódniczka? To kurtyna najmniejszego teatru świata, w którym raz odbywa się premiera, co miesiąc krwawy dramat i mieści jednego widza na stojąco.
Jeżeli zginę to w przekonaniu , że robiłem to co naprawdę kochałem - motocykle.
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-20, 22:41   

Mydliny w benzynie?

[ Dodano: 2012-02-20, 22:53 ]
Masztet napisał/a:
Dzisiaj Mz przed snem dała głos jutro będę walczył dalej :P
Ale odpisz że w koncu czy kopiesz ją bezsensownie nie sprawdzając nic i liczysz cały czas na to że cudownie się naprawi samo czy działasz coś co Ci podpowiadam? Uwierz mi - nie naprawi się samo sprawdzałem nie raz już nic nie pomaga :cool: :cool:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-02-20, 23:36   

vader napisał/a:
w simsonie pieńi mi się świeca


Może wściekliźnę ma :mrgreen:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-20, 23:42   

kosior30 napisał/a:
Może wściekliźnę ma :mrgreen:


To moga być pierwsze objawy... Później dojdzie do tego że sam się odpali i zacznie jeździć.. Po prostu przestanie być posłuszny swojemu właścicielowi i zdziczeje. Jak już sam pojedzie to możesz szukać w lesie i nie znajdziesz... ten trabant z harego potera też to miał na początku mówię Wam... Zaczęło się od spienionej świecy, potem zaczął brać olej z silnika a na koncu puszczał bańki mydlane z tłumika.. To jest zaraźliwe! :cool: :cool:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-21, 21:24   

Wracając do mojego tematu zrobiłem wszystko co zalecałeś i motorek dalej miał sucha świece to się troszku zdenerwowałem bo nie wdziałem co mu dalej jest(po części każdego dnia motorek jakieś niespodzianki mi funduje jeszcze się z nim nie dogadałem :-P ) I co zrobiłem w zielem go parę razy bez świecy przepchałem po podwórzu tak z 200 m przepchałem go i przyszła próba odpali na zachętę chlapałem mu 50 prosto w gar i zaskoczył pyrkał ale jak czołg bo cały wydech miałem zdemontowany a ze było późno to nie chciałem sąsiadów budzić wszystkich wiec prace odłożyłem na dzisiaj ale nie wypaliły musiałem pomóc pewnemu panu jutro będę walczył dam kompletna relacje z tego nei równego pojedynku mam nadzieje ze na moja korzyść . A tak z innej banki jak strzela w tłumik to przyspieszyć czy spóźnić zapłon ?
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-21, 21:31   

Zapłon masz mieć w granicach 2.5-3.0mm przed GMP. Nie wiem co tam masz więc nie wiem czy masz przyśpieszyć czy opóźnić, moim zdaniem opóźnić, a jak coś działać to nie wiadomo ile masz go ruszyć. 2.5 - 3.0 i koniec i kropka :cool: Obadaj to czy dokładnie tyle masz, jak masz platynki to szczególną uwage zwróć na to JAK ustawiasz ten zapłon... pisaliśmy wcześniej jak masz to zrobić. I świece zmień jeszcze...


COŚ MI SIE WYDAJE ZE KRĘCIMY SIĘ W KÓŁKO KAPITANIE :evil: problem zapłonu był już poruszany wcześniej i wyszło ze jest okej wszystko, więc czemu wracasz?
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-21, 21:41   

NIe bo ustawiłem ten sapłon i mam w granicach 2,75 ale jak zimny motorek to zauwazyłem ze raz sobie strzeli w tłumik i potem juz chodzi normalnie :piwo:
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-21, 21:50   

Może strzelać też dlatego ze masz poziom paliwa za mały. Moją jak na prawie pustym baku bym gonił 100-110km/h to nie ujedzie, strzelać będzie co chwila. Musi co najmniej 5l w baku być i mozna lecieć więcej niż 110km/h. Weź poskładaj do kupy WSZYSTKO to co masz na tych 4 stronach napisane i ogarnij to w koncu :cool: Jedyne co nam jeszcze zostało do poruszenia to remont silnika...
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-21, 21:53   

Ale mniejsza z tym zapłonem mnie ciekawi czemu nei chciał zassysac powietrza dopiero jak go pozadnnie przepchałem i wydmuchał sie to dopiero palił co mogło mu sie stac jezeli to zadna z rzeczy opisanych prędzej to mnie najbardziej ciekawi ?
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-21, 22:00   

Zapłon jest BARDZO ważną sprawą. Czemu mógł nie chcieć zasysać powietrza? Nie wiadomo... Może dla tego że nie masz simmeringa po prawej lub lewej stronie, sprawdzałeś to?
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-21, 22:07   

Tak sprawdzałem oba simmeringi sa w dobrym stanie. W wczoraj normalnie odpalił jak mu chlapłem i pochodził z 2 3 minuty i go zgasiłem bo już dosc pózno było juro sie okaze wszystko śnieg stopniał muszę go odpalić i konkretnie przegonić i zobaczymy jak chodzi
 
 
     
vader 
RBR V251


Motocykl: MZ ETZ 251/301e
Wiek: 30
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 159
Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2012-02-21, 22:34   

Dukee napisał/a:
kosior30 napisał/a:
Może wściekliźnę ma :mrgreen:


To moga być pierwsze objawy... Później dojdzie do tego że sam się odpali i zacznie jeździć.. Po prostu przestanie być posłuszny swojemu właścicielowi i zdziczeje. Jak już sam pojedzie to możesz szukać w lesie i nie znajdziesz... ten trabant z harego potera też to miał na początku mówię Wam... Zaczęło się od spienionej świecy, potem zaczął brać olej z silnika a na koncu puszczał bańki mydlane z tłumika.. To jest zaraźliwe! :cool: :cool:


A niech jedzie w huy ! w d go mam złom zaje.bany :klnie: .
_________________
Co to jest spódniczka? To kurtyna najmniejszego teatru świata, w którym raz odbywa się premiera, co miesiąc krwawy dramat i mieści jednego widza na stojąco.
Jeżeli zginę to w przekonaniu , że robiłem to co naprawdę kochałem - motocykle.
 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-25, 19:45   

Nie no już nie mogę z ta MZ wszystko zrobiłem tak jest opisane na tych 4 stronach i dalej nie chce palić odpali pochodzi chwilkę i świeca zalana znowu. Jakies kolejne propozycje? Dodam ze benzynę wlałem nowa
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2012-02-25, 19:48   

Masztet, Ja szukam 251 więc moja propozycja brzmi : kupie ją od Ciebie ? :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-25, 19:54   

wojtek.mz napisał/a:
Masztet, Ja szukam 251 więc moja propozycja brzmi : kupie ją od Ciebie ?
Zdecydowanie więcej wyciśniesz za nią jak ja sprzedasz na części :) Ja zaklepuje gaziora jak coś :mrgreen:

Sprawdzałeś SIMMERINGI?
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-02-25, 19:56   

Podejrzewam, że którykolwiek z bardziej zaawansowanych klubowiczow podjechałby do Ciebie to by Twoj problem rozwiązał w doslownie 5 minut ;-)
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13