|
Przesunięty przez: sIaj 2012-03-30, 09:37 |
Nowe Junaki 650ccm. |
Autor |
Wiadomość |
Marek_k-750
Motocykl: etz 251 wsk175 k-750
Wiek: 34 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 191 Skąd: Uniemyśl
|
Wysłany: 2010-07-20, 00:13
|
|
|
najlepszy to był stary junak z przerobionym silnikiem na v |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2154 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2010-07-20, 09:41
|
|
|
hehe w piasecznie w sklepie stoją te junaki koło mojej szkoly ale shit , ten junak jest swietny V2 |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
Mike.Skywalker
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 34 Dołączył: 13 Cze 2010 Posty: 157 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2010-07-24, 12:26
|
|
|
kosior30 napisał/a: | Ja jechałem na tym nowym Junaku 125 - mój stryjek sobie kupił (choć usilnie mówiłem mu, że lepiej niech sobie sprawi Tropika... ). Dał za niego 4399zł, wsiadłem na to, to pierwsze wrażenie - mały, lekki, zwinny, w miasto jak dla wujka idealny. Wszystko chodzi leciutko, silniczek naprawdę cichutko pracuje (na razie). Z tego co wiem, to silnik jest chiński, z Japonii jest tylko gaźnik. I niestety całość widać, że chińska. Nie zbiera się to w ogóle - niby 14KM, ale do ETZ150 to się nawet nie umywa. No i jakość wykonania - niestety, kupa totalna. Najbardziej mnie rozwala pręt tylnego hamulca - na zgięciach kształtujących go, żeby ominął wahacz, już przy naciśnięciu ręką ( ) pręt się prostuje na tych zgięciach, a razem z nim włosy na głowie... |
A jeśli chciał coś oszczędnego na miasto to za te pieniądze mógł kupić Yamahę YBR 125, też produkowaną w Chinach ale na pewno wykonaną o niebo lepiej Myślę że z Junakami podobna sprawa jak z Rometami 125, (słowo chiński nie jest do końca dobre bo i Chińczyk może wyprodukować coś z głową, mój MP3 Samsunga też China ale chodzi już parę lat co mnie dziwi ) produkty niskiej jakości, robione po to aby się tylko sprzedały, do tego ich rzeczywista wartość jest niska, co widać po sporych promocjach dealerów Rometów, a przyciągnąć klientów mają jedynie przez ich sentyment do marki którą pamiętają z lat młodości, widzę to po mojej MZ jak coś przy niej robię to sąsiedzi są dość zaciekawieni, i opowiadają historię kiedy to oni latali na MZ, WSK czy Rometach, i wtedy i teraz MZ to chyba najlepszy niedrogi a konkretny motocykl i nie wiem czy jest sens pchać się w jakieś wynalazki, które pomimo tego że "nowe" to nie sprawują sie najlepiej, w Rometach owszem, silniki są w miarę ale wszystko inne odpada, odłazi, odkręca się itd |
_________________ "Wszyscy są równi a my jesteśmy motórzystami" |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2010-07-25, 22:09
|
|
|
Mike.Skywalker napisał/a: | widzę to po mojej MZ jak coś przy niej robię to sąsiedzi są dość zaciekawieni, i opowiadają historię kiedy to oni latali na MZ, WSK czy Rometach, i wtedy i teraz MZ to chyba najlepszy niedrogi a konkretny motocykl i nie wiem czy jest sens pchać się w jakieś wynalazki, | i z tym co napisałeś zgodzę się w 100% |
_________________
|
|
|
|
|
norbertmz
mz zawodostwo
Motocykl: mz etz 250 x2
Wiek: 30 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 358 Skąd: Kacprówek
|
Wysłany: 2010-07-26, 07:31
|
|
|
Jaki człowiek może być smutny z tego że Polska zmarnowała swoją najpiękniejszą myśl techniczną jaką była produkcja rodzimych motocykli WSK, SHL, WFM, JUNAK |
_________________ "To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich " |
|
|
|
|
Chinczyk
Nowicjusz
Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Wiek: 28 Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 513 Skąd: Okolice Brzozowa
|
Wysłany: 2010-07-26, 07:41
|
|
|
W tamtych latach byliśmy nr. 1 pod względem ilości produkowanych motocykli.
Ale teraz...ehhh... |
_________________ Pomogłem? Kliknij "pomógł"! |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2010-07-26, 07:46
|
|
|
ale co z tego, jak wszystko co produkowaliśmy to była kupa g*wna... Jedyny motocykl, który trzymał się jakoś kupy to była WSK 125, wcześniejsze wfm'ki i pochodne z silnikami 125 , które były kopią DKW. Reszta to był złom na kołach i dobrze że już tego nie ma bo aby wstyd. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-26, 07:53
|
|
|
intr, nie chcę Cię martwić ale WFM-ki i SHL-ki bazowały na tym samym silniku. Mam SHL-kę i jest zajebista |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2010-07-26, 07:56
|
|
|
ale co to za powód do zmartwień Wsk była szczytem osiągnieć z silnika S01 po prostu, więc rodzine poprzedającą ten wytwór pominałem |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2010-07-26, 11:45
|
|
|
Po części tak, ale obecnie tego systemu nie ma a i tak jedyne co potrafi się w tym kraju zrobić to importować g*wno z chin i naklejać naklejke romet, czy junak. Tak więc to nie problem systemu, tylko mentalności - wymogów polskiego rynku. Ma być tanio. Jakość wystarczy że będzie w ulotkach marketingowych Sam towar może być nic nie warty.
Pozatym i za zsrr można było robić dobrze chociaż to, co sie robiło... Tutaj czynnik ludzki nawalił, robotnik miał w d*upie... To nawet ja pamiętam, żę co polskie to było totalny złom, obrobione młotkiem i przecinakiem. Zaryzykowałbym nawet twierdznie, że obecne chińskie wyroby są lepsze niż polskie z lat 90. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
Ostatnio zmieniony przez intr 2010-07-26, 11:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
norbertmz
mz zawodostwo
Motocykl: mz etz 250 x2
Wiek: 30 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 358 Skąd: Kacprówek
|
Wysłany: 2010-07-26, 11:46
|
|
|
Niemożna faworyzować tylko mz trzeba pamiętać też o rodzimych produkcjach. Takie jest tylko moje zdanie , oczywiście mz to zajebiste moto ale chciał bym odrestaurować shl-kę albo junaka |
_________________ "To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich " |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2010-07-26, 11:54
|
|
|
Na tym forum już padło kiedyś już takie stwierdzenie. Jak wyremontujesz swojego junaka, nie wiadomo ile kasy w niego wpakujesz to i tak co 100-200 km czeka cie pobrudzenie rak .Po prostu to taki sprzęt , ładnie wygląda ale na długie wypady się nie nadaje. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać. |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2010-07-26, 12:24
|
|
|
Nie chodzi o faworyzacje, tylko o proste stwierdzenie faktu i oceny motocykla czy samochodu pod kątem jego wykonania, osiągów, jakości. U nas się zaraz jakiś patryjotyzm włacza, żeby bronić swojego nawet jak jest kupą g*wna. Zawsze leje z testu poloneza przez clarksona a najbardziej z opini pod filmami:
Cytat: | "Ten koleś to zwykły pajac... Nie ma co tracić czasu natego typu idiotyczne "testy". Nie wyobrażam sobie, że można zniszczyć JAKIEKOLWIEK auto umyślnie, jednocześnie twierdząc, że kocha się motoryzację. Fałsz i zakłamanie, a do tego tendencyjność. Ten pan zdaje się zapominać, że Polscy konstruktorzy są jednymi z najbardziej cenionych na świecie. " |
Cytat: | "Pewnie psi dzyndzel zapomniał jak nasi chłopcy z dywizjonu 303 walczyli o tłuste i spedalone dupy jego dziadków.Jak śmie nabijać się z części Naszej historii!Na tamte czasy i Nasze możliwości to auto było naprawdę dobre.Ale co on może wiedzieć...skoro był karmiony z procy i miał przybite zabawki do podłogi,a jego tatuś wchodził mu nie tylko do łóżka,ale również i pod prysznic. " |
Cytat: | "Tak oglądam tego psiego zwisa,który tak katuje Nasze i tylko Nasze Polskie auto,no i się zastanawiam...Ile jego matka musiała sobie śniegu w pizdę napchać żeby urodzić takiego dużego bałwana?Pewnie stary ładował jej śnieg Fadromką! " |
Cytat: | "Może i Polonez konstrukcyjnie jest do dupy,ale ma to COŚ czego nie ma 99,5% współczesnych samochodów - jest oryginalny,fajny i jazda nim,wbrew pozorom,może sprawiać przyjemność." |
Cytat: | "Ten człowiek jest ŻAŁOSNY!!! Polonez to prosta ale solidna konstrukcja. Porządna blacha i most napędowy który usztywnia konstrukcje, czyniąc samochód bezpiecznym. Jakby Clarksson miał się rozbić o drzewo ze 100km/h to ciekawe czy wolałby stare angielskie mini czy też właśnie poloneza... Gościu sie po prostu nie zna " |
Użalanie się nad sobą wychodzi nam najlepiej a jak mamy coś zrobić, to nie da rady, bo nas komunizm zniszczył... A przecież na tym filmie widać jak ten samochód chodzi. Wszystko piszczy, a połowa mocy silnika idzie na poknoanie oporów na tylnim moście. A gościu po prostu realnie ocenił jaki ten wóz ma poziom. Przestańmy zatem rozpamiętywać stare g*wna, bo nigdy nie wyjdziemy z tej dziury w jakiej siedzimy. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 7478 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2010-07-27, 08:52
|
|
|
intr, masz dużo racji, ale nie do końca. Ja i tak 100x bardziej wolę stare pojazdy od współczesnych. Powiem więcej - gdyby mi się zdarzyło np wygrać nowy samochód czy motocykl to od razu bym to sprzedał i kupił coś z lat najpóźniej 80-tych. I nawet jeśli miałby być to polski pojazd. Choć tak jak napisałeś - polskie to i tak zazwyczaj było tylko z nazwy. WSK i pochodne opierały się na silniku DKW tak jak napisałeś, inne pojazdy typu PF 125 i 126 były na licencji włoskiej, Polonez też był "odrzutem" projektu Fiata nazwanego Lancia Delta. Jedną z niewielu udanych konstrukcji (jak na ówczesne lata, szerokość geograficzną i sytuację polityczną ) całkowicie polską był silnik Syreny, aczkolwiek i tu nie ma czym się chwalić, gdyż był to silnik od strażackiej motopompy. Równie dobrze mogliby wsadzić silnik z pralki Frania Tak naprawdę nawet w międzywojniu większość konstrukcji polskich było kopią innych pojazdów. Więc naprawdę nie mamy zbytnio czym się pochwalić jeśli chodzi o rodzimą motoryzację. Aczkolwiek - tak jak napisałem na początku - wolałbym jeździć borewiczem albo kredensem niż nowymi jednorazowymi shitami. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Marek_k-750
Motocykl: etz 251 wsk175 k-750
Wiek: 34 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 191 Skąd: Uniemyśl
|
Wysłany: 2010-07-27, 12:46
|
|
|
kosior30, zgodze się z toba w zupełności ja tak samo mam że np motocykle wole stare które mają w sobie to "cos" niż jakieś nowe motocykle które model można tylko poznać po naklejce na owiewce. Na wiosce mówią mi czasem "weż te gówna posprzedawaj i kup sobie jakiegoś scigacza" Tylko jaka jest przyjemność z posiadania takiego czegoś co ma prawie każdy? Ja wole mieć coś co się wyróżnia na ulicy:) a co do polskich samochodów to zapominacie o prototypach które zostały opracowane ale nigdy nie trafiły do sprzedaży a po paru latach jak wygasł patent to prawie identyczne samochody produkował citroen lub reno nie pamiętam dokładnie |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2010-07-27, 13:36
|
|
|
Marek_k-750 napisał/a: | zapominacie o prototypach które zostały opracowane ale nigdy nie trafiły do sprzedaży a po paru latach jak wygasł patent to prawie identyczne samochody produkował citroen lub reno nie pamiętam dokładnie |
To trochę inna para kaloszy, wina systemu i durnych decydentów partyjnych. Inżynierów mamy na światowym poziomie, to nie ulega wątpliwości ale co z tego jak owoce ich pracy nie przynąszą korzyści nam tylko państwom zachodnim, które z chęcią za ich prace zapłacą grube dolary. Polski "partyjniak" z chęcią sprzeda każdy patent za bezcen. Tumany jeb Wku mnie ta polska mentalność. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
norbertmz
mz zawodostwo
Motocykl: mz etz 250 x2
Wiek: 30 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 358 Skąd: Kacprówek
|
Wysłany: 2010-07-27, 18:29
|
|
|
Ktoś powiedział że rozwój polskiego przemysłu motoryzacyjnego hamowało ZSRR ale przecież NRD też było pod wpływem ruskich i co? MZ takie świetne motory produkowali. |
_________________ "To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich " |
|
|
|
|
dublekil
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35 Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 165 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-27, 23:24
|
|
|
norbertmz napisał/a: | Ktoś powiedział że rozwój polskiego przemysłu motoryzacyjnego hamowało ZSRR ale przecież NRD też było pod wpływem ruskich i co? MZ takie świetne motory produkowali. |
Takie świetne, że aż fabryka splajtowała, gdy tylko można było kupić inne, tak były przestarzałe. Choć sam swoją emzetę uważam za wspaniałą. |
_________________ Pierdzę jakby z ostrożna, co by się nie zesrać. |
|
|
|
|
Marek_k-750
Motocykl: etz 251 wsk175 k-750
Wiek: 34 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 191 Skąd: Uniemyśl
|
Wysłany: 2010-07-28, 18:28
|
|
|
a wracając do junaka to powstał jeszcze junak z silnkiem typu boxer czyli ural połączony z cześciami od junaka |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15 |
|
|
|