» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MZ Maxi Perwers
2007-07-29, 15:19
badziewne cześci zamienne ze "wschodu" czyli made
Autor Wiadomość
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-04-15, 20:56   badziewne cześci zamienne ze "wschodu" czyli made

"pochwalcie " sie jakie to gówniane cześći zamienne kupiliście:
Ja kupiłęm nowy zabierak sprzęgła bo w starym pękły gwinty, ok 30 zł ale myśłe będzie ok.
Bardzo delikatnie przykręciłem i to było jakieś 10 dni temu a dziaj musiałem znowu rozkręcić moto bo obrotomierz padł ale ok nie ważne, zdiełem zabierak i patrze GWINT PĘKNIĘTY bardzo leciutko ale jest i najlepsze jest to że to całe ustrojstwo jest krzywo odlane i wygląda jak mimośród.
Jednym słowem tragedia ale co zrobić mie ma lepszych części na rynku...
 
 
     
edwin.sk 
Zlotowicz


Motocykl: simson sr 2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 204
Skąd: międzyrzec podlaski
Wysłany: 2006-04-15, 21:02   

kranik paliwa w agmocie...z przezroczystym odstojniekiem....miałem dwa w jednym urwało się pokrętlo(nie wiem jak to nazwać) w środku...oczywiście do wyrzucenia....a w obu odstojnik odpadł... w jednym musiałem preczyścić a drugi sam z siebie...i pokleiłem poxipolem...teraz dorwałem oryginalny:D
_________________
moja sztuka:D
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-04-15, 21:47   

kranik z przezroczystym odstojnikiem ( mi odstojnik sie skruszyl od paliwa :shock: ), komplet dysz zarowno do etz 150 jak i 251 ( polskiej produkcji), shit jakich malo
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-04-15, 21:55   

dokladnie te dysze to gowno nieziemskie, jeszcze badziewne sa ramki do zegarów
zaraz zrobie cala liste :twisted:
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-04-15, 21:55   

A to wszystko przez to, że na takie częsci nie ma żadnych norm i standardów, więc pdukują to z byle gówna, byle jak najwięcej, byle jak najtaniej.... ja tam wolę kupować dobre używki DDR, przynajmniej wiem że pochodzi troche...
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-04-15, 22:21   

i powiedzcie mi 150 ma wytrzymywać przebiegi rzędu 25tyś a na takich częściach po generalce to zrobi z 10 jak się cos nie połamie wcześciej :roll:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
markus1 

Motocykl: Honda VT250F
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Cięcina ok.Żywca
Wysłany: 2006-04-15, 22:29   

Ja zaopatruję się w Moto zecie w Żywcu i muszę przyznać że te części są badziewne. W tamtym sezonie kupiłem półksiężyc i miał o dwa ząbki więcej niż w standardzie. W tym roku kupiłem uszczelkę do komory pływakowej i oczywiście jest za duża :| Nie wspomnę o tym że jak kumpel robił generalkę w tamtym roku w 150 to musiał na drugi dzień części odwozić i wymieniać bo posprzedawali mu jakiś tandetny szmelc :roll: :roll:
_________________
Odwaga nie polega na nie odczuwaniu strachu, ale na umiejętności działaniu mimo niego...
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-04-15, 22:35   

panowie mam kolejna rewelacje co do mojego zabieraka mam go na biórku i myśle co zrobić z tym gwinetem bo nie mam kolejnch 30zł moze poxipolem to troche oblepie i ta rewelacja to to że:
turlnełem go sobie lekko a on zaczoł jeżdizć w ta i sporwrotem :lol: :| przeciez przy duzych obrotach to mi tak łożyska niszczy że nie wiem i kup tu nowy wał np. taka wazna cześć a pewnie pęknie przy 6tyś.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-04-16, 12:41   

Ja bym poszedł do tego sklepu co to kupiłeś i rzucił to gościowi w twarz..... bo nie nawidze jak takie kupa sprzedają... ubiegaj sie o zwrot kasy i kup dobrą używke, jesli nie to niech chociaż ci wymieni. A jak bedzie sapał że przekręciłeś, bo za mocno dokręcałeś, to weź ze sobą sprzegło, klucze i daj mu, niech dobrze dokręci i nie zerwie! zobaczymy cy mu sie uda....

[ Dodano: 2006-04-16, 12:43 ]
A jeśli dalej nie bedzie chciał nic zrobić, to popros o numer do szefa, pogadaj z nim, powiedz że jeśli coś z tym nie zrobi to na ogólnopolskim forum zrobisz im taką reputacje, że nikt u nich nie bedzie kupował
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
MzRider87 
GREEN POWER-MZ :)


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 12
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2006-04-16, 14:31   

Co do tych części to się w 100% zgadzam że lepiej kupić używane DDR niż te kupa tajwańskie :/ przez te gadżety MZ zejdzie na psy!!!! :( Ja jedynie mam dźwignię zmiany biegów nieorginalną,oraz cieknący kranik :| :mrgreen: Obecnie szukam w ogłoszeniach silniczka do ETZ 250 ze względu właśnie na cześci.

Smacznego jajka!! Alleluja i do przodu (jak to mawia moja babcia :D )

Pozdrawiam!!
_________________
1,2,3...bieg leci. Czyli eMZa forever!! ;)
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-04-16, 15:34   

ja narazie jeszcze żadnego badziewia nie kupiłem (fart??), ale to nie zmienia faktu że mam starter, który ma zawsze luz na wieloklinie, a bardziej dokręcić się nie da :shock: widac że rzemiosło!!
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-04-16, 17:01   

chcialem kumplowi spzredac obejme za zegary za 20zl... to nie bo nowa w sklepie kosztuje 24zl ;) poszedl kupil zakrecal kierownice i mu pekla w pol hehe nastepnie chcialem mu spzredal klamke sprzegla za 10zl w sklepie nowa 9zl posedl kupil nowa zalozyl wcisnol 2 razy sprzeglo i sie klamka urwala w tym miejscu gdzie sie wklada linke :lol: jednak co orginal to orginal ja kupowalem zabierak do 150 i wlasnie trzebabylo go przetoczyc bo odlew byl zle zrobiony na szczescie ojciec tokarz frerez itp itd:) moral z tego taki ze lepiej kupic uzywke w niezlym stanie za pare zlotych wiecej niz nowke ze sklepu... jedynie co pasowalo jak kupilem to taki chlapaczyk za 4 zl na tylni blotnik stalowy, a jak bylem kupic walek zdawczy to polski 42zl a niemiecki zostal im jeden lezal juz pare lat za 38zl oczywiscie wziolem niemiecki tylko go wymyc trzebabylo :D
 
     
Abot 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 47
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 25
Skąd: Szczecin/Rewal
Wysłany: 2006-04-17, 00:32   

Mnie najbardziej poraża jakość wyrobów gumowych, przepraszam, gumopodobnych, które nam sprzedają. Dajmy na to podnóżki, co roku je zmieniam bo po jednym sezonie są całe spękane albo kruszeją - totalny shi_t. W tym roku również czeka mnie wymiana.
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-04-17, 00:49   

chciałem iść, ale tak to 30 zł to nie wiem czy wrto się kłucić, po drugie co najważjesze ie mam paraganu :| to im moge skoczyć teraz, a po trzecie najgorsze jest toże nie ma poprostu wyboru w producencie czy jakości nawet niech będzie to droższe ael będe maił pewność że będzie ok a tak to co...kupa moge zrobić :x
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-04-17, 18:12   

no to moge wam tylko wspołczuc ,dokladnie takie czesci to jest katastrofa,ja tam wszystko zawsze ogladam dokladnie,wole sie 10 razy zapytac o pochodzenie tego jak mam sie wkurwiac pozniej,jak sprzedawca niebardzo chce powiedziec jakiej to jest produkcji to mozna sie spodziewac ze to jakies gowno,ja tam zawsze biore ze soba sowmiarke i rysik,narazie mam wał taiwanski ale nie mam problemow jak narazie,aha panowie wazne,zawsze jak kupujecie tarcze spzregłowe to warto je wziasc i zmierzyc jaka grubosc maja razem w kupie,roznica miedzy nowumi a takiemi co sie juz slizgaja niepowinna byc wieksza niz 2 mm mowie tutaj o 250 nie wiem jak jest w 150...a po złozeniu spzregła szczelina powinna wynosic 0,5 jesli sie niemyle,bo ostatnio widze ze coraz wicej problemow jest z tym,nowe tarcze i spzregło ciagnie jak wsciekle, bo tarcze zagrube...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-04-22, 17:00   

byłem dziaj w kemocie i zamówiłem cześci poszełem tez tam z zabierakiem w celu złożenia rekalamacji i nie dało rady. Koleś mówił że nie ma poprostu możliwości w wyborze producenta bo takie zabieraki to tylko jedna firam w polsce robi, a pytałem o cześci tureckie czy tajwńskie i on mówi ze bierze to co mają w hurtowni i że nie ma takiego wyboru :neutral: . Troche się ździwiłem bo niektórzy z was pisali ze w sklepie mogą sobie wybrać. A ja teraz tylko mam nadzieje że te cześći będą dobre. We worek mają być to wam powiem jaki to mi cudowny sprzet przysłali. :lol:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-04-23, 16:43   

Powiem tyle agmot zszedł na psy odkąd sprzedają przez internet , koleś ściaga z hurtowni totalne kupa !!
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-04-23, 18:08   

Allu, w 100% sie z toba zgadzam,na wysylke to ja moge co najwyrzej kupic se klosze do kierunkowaskazow ale nigdy czesci mechaniczne do silnika...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2007-03-07, 20:38   

no i niestety znowu musze tu coś napisać...
a wszytko przez wyrzucone 10zł na przerywacz.
Mój stary jest mega, żadnych wżerów, cały metalowy, naprawde bardzo solidnie zrobiony, ale sprężynka juz się wyrobiła i przerywało mi przez to. Kupiłem nowy, w opakowaniu + nowy filc, z tyłu napisy, tz. krzaczki i domki :lol: , otwiram, patrze i nie wierze... kawałek metalu a na nim nasunięty kawąłek raczej miękkiego plastiku. Żadnego zabezpieczenia młoteczka przed spadnięciem, a playnki stykają sie w 1/2 swojej powieszchni. Wszystko się rusza i ogólnie badziew. W garażu okazało się że krzywka nawet nie łapie ustrojstwa :mad: . Ale troche odgiełem w imadle i było wszytko OK, dopuki nei zaczołem ustawiać przerwy bo za każdym razem gdzy krzywka rozwierała platynki to przesuwały się one w dodatku na boki.
"Zdenerwowany, a nawet lekko wkurwiony" podkiełem spręzynke w starym, przeczyściłem i ustawiłem od nowa zapłon. (przez ten czujnik zegarowy to się z 20min męczyłem żeby wyszło precyzyjnie za każdym razem, ale jest :grin: )
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-03-07, 21:08   

tomasz102 napisał/a:
a playnki stykają sie w 1/2 swojej powieszchni
to standart, a do wsk to juz wogóle jak tam są styki z 2 części. trzeba doginać kombinerkami. Ja kiedyś kupiłem gówniany tłok do 150 i około 6 półkiężyców

[ Dodano: 2007-03-07, 21:10 ]
a do 251 koło zebate od 3 biegu które wyglądalo jak ciosane siekierą a nie wykańczane na frezarce :???: tarcze sprzęgła tez oczywiscie nie pasujące, musialem z pilnikiem sie bawić.
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15