» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Inny czujnik STOPu i butla na mixol :o)
Autor Wiadomość
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-05-05, 13:26   Inny czujnik STOPu i butla na mixol :o)

Zastosowalem u siebie w 251 nieco inny czujnik stopu, w zasadzie nie jest to czujnik tylko jakis typ przelacznika- dziala bdb, zdjecie w zalaczniku.

I tez w tym temacie- w czym wozicie MIXOL podczas jakis wyjazdow? Ja w 2,5 litrowej butelce :mrgreen: tyle ze przed wydmuchaniem jej w formie :wink: , foto tez w zalaczniku. Aaa jej pojemnosc to 40 ml (na 2 litry zupy), wiec w dluzsze wypady mam anwet 5 takich buteleczek, zaleta- nie zbije sie i nie ma obawy ze sie wyleje.
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
Jak-44 (joker) 
Joker :)


Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-05-05, 15:03   

Pokaz fote jak to masz juz przymocowane i jak to pracuje z twoja klamka hamulca ;-)
Bo może okazać się to dla mnie … i nie tylko! … małą rewolucja ;-) ... a to dla tego,
ze kiedyś mi sie popsuł oryginał i kupiłem nowy (dostępne tylko rzemiosło) w sklepie i po 2 dniach zepsuło juz sie ... zastanawiałem sie czy by tego nie przerobić, ale fuksem wpadł mi oryginał DDR i działa jak narazie do dziś, gościu który mi to sprzedawał mówił mi, ze nie tylko ja mu sie skarżyłem na te rzemiosło i ze to poszukiwana rzecz, te stare oryginały ... ale jak sie wyczerpią to co ?? Wtedy ... może właśnie pora na małą przeróbkę jaka zaproponował nam tu Bartas ;-)

Co do drugiego tematu o buteleczkach oleju ... od czasu kiedy mi na trasie zabrakło zupy i musiałem niepotrzebnie kupować na stacji Mixsol mam tez taką mini buteleczkę w rezerwie ...
polecam zaadaptować te małe buteleczki po tych dodatkach co sprzedają na stacji benzynowej do aut które potrzebują benzynę ołowiowa ... po wymyciu benzyna takiej pustej buteleczki świetnie sie do tego nadaje .. mała, poręczna, nie cieknie i sie nie zbije bo z plastiku jest ;-)
_________________
Joker moze i nie V.I.P, ale jakie ma moto:)

http://www.bikepics.com/members/01joker/90etz251/
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-05-05, 15:10   

mam pytanie a z kąd masz takie świetne "buteleczki"? :cool:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-05-05, 15:37   

Jak-44 (joker) napisał/a:
polecam zaadaptować te małe buteleczki po tych dodatkach co sprzedają na stacji benzynowej do aut które potrzebują benzynę ołowiowa
przeciez masz napisane :P :P
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-05-05, 15:50   

te buteleczki po dodatkahc z cpn nie sa szczelne i cieknie gora :/
a te buteleczki mam z Pepsi, gdzie sobie dorabiam jako student na skromne zycie :razz:
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-05-05, 15:59   

no własnei to buteleczki Bartas, mi chodziło ale to ładnie mnie zrobiłes :mad: :wink: takie super sprzęt a tu praktycznie nie darady ich dostać :razz: :mrgreen:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-05-05, 16:01   

hehe no buteleczki wymiataja, Harremu zapodalem 1 szt zeby tez mial w razie co :smile:
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-05-05, 17:09   

hmmm a mnie ta proporca oleju troszeczke zastanawia 40 ml na 2 litry troszeczke ze sucha mieszanka (1:50) ja robie 1:40 duzo wiecej nie kopci....
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-05-05, 17:11   

1:50 tak jak w instrukcji dolaczonej do MZ
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-05-05, 17:43   

Bartas,

wlasnie wiem ze w instrukcji pisze 1:50 :) ale jak dla mnie wydaje mi sie to byc troszeczke za malo... tak jak wspomnialem ja robie 1:40 i jestem pewien ze sie tak szybko nie zatrze... :) a i duzo wiecej nie kopci
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-05-05, 19:10   

koniec teamtu bo robi sie offtop gruby, przeczytaj sobie temat o docieraniu i tam SOVIETVW świetnie to wszystko opisał :arrow: :smile:

http://www.mz-club.pl/vie...&highlight=film tu masz ten temat :smile:
 
 
     
jacekmz 
Zlotowicz

Motocykl: MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 244
Skąd: Sterdyń
Wysłany: 2006-05-05, 20:03   

Ja używam butelki po oleju silnikowym do pilarek spalinowych firmy Husqvarna.
Kto uaywa to wie że to jedyny i nalepszy wynalazek-zawsze łatwe i penwe odmieżenie oleju na 5l mieszanki w stosynku 1:50(nieeeeeee 1:40 i nic sie nie zaciera)

Pozdro
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-05-05, 20:39   

ehh ale mi się spodobała ta buteleczka Bartasa :grin: ale cóż ja musze czekgoś poszukać najlepiej włąśnie na 100ml żeby już było odrazu na te 5l, ale spoko myśle że sie znajdzie :smile: Jak-44 (joker), masz racje warto mieć troche mixolu przy sobie bo nie wiadomo co wypadnie, nad tym też pomyśle
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-05-05, 20:49   

jacekmz, hehe też używam oleju husqwarny , nie ma to jak zielona mieszanka :D
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-05-05, 21:50   

gruby, jak byś zrobił mieszanke 1:60 to i tak byś silnika nie zatarł, no chyba ze bys pałował na maxa
sorry za off'a ale musiałem :wink:
 
     
Awers 
Zlotowicz


Motocykl: MZ ETZ 251e '91
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 926
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-05-05, 22:27   

Cytat:
ja musze czekgoś poszukać najlepiej włąśnie na 100ml żeby już było odrazu na te 5l

mój patent to plastikowe buteleczki dokładnie 100ml na 5 l po spirytusie salicylowym lub wodzie utlenionej - nie cieknie (tylko musi być komplet: zakrętka i pod nią ten korek co przez niego cienko spiryt leci) ma to wymiary ze można wszędzie upchnąć, ja pod boczek z 2 - 3 wkładam
Cytat:
Ja używam butelki po oleju silnikowym do pilarek spalinowych firmy Husqvarna.

a ta butla ma fajny dozownik ale jest duza
_________________
W stronę celu
http://forum.mz-klub.pl/a...php?user_id=527
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2006-05-05, 23:05   

Awers - nie taka :) . Jest jeszcze sprzedawana w buteleczkach po 100ml >> widywałem takie butelaeczki z olejem Special 2T na stacjach po bodazjże 4 zł (a litrowa butelka 14 zł kosztuje :wink: )
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-05-05, 23:14   

Dlaczego ja nie mam takiego schowka jak wy macie? Ten na fotce
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
Abot 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 47
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 25
Skąd: Szczecin/Rewal
Wysłany: 2006-05-05, 23:18   

Ja uzywam butelki od płynu hamulcowego 0,5l, podziałka co 100ml. U mnie idealnie się miesci pod boczkiem nad skrzynką bezpieczników(mam o połowe mniejszy, żelowy akumulator).
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-05-05, 23:35   

matisl napisał/a:
Dlaczego ja nie mam takiego schowka jak wy macie? Ten na fotce

bo to co masz na fotce, to jest komora w lewej kapie 251, przeznaczona na pompe oleju ( dozownik oleju), z tym ze go tam nie ma. Ja w mojej 251 tez mailem taka kape, ale sobie pekla i wymienilem na inna.

[ Dodano: 2006-05-05, 23:36 ]
matisl 150 tez mialy pompy oleju, z tym ze komora nie byla taka jak na foto tylko nieco inna ( chodzi o to, ze w 150 masz inna kape i inaczej to wyglada)
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14