Gmole do ETZ |
Autor |
Wiadomość |
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2007-05-22, 01:24 Gmole do ETZ
|
|
|
Na zlocie z kimś gadałem, że chciał by zrobic sobie gmole w ETZcie, (chyba 250) a ja mówie ze jak przecież rama nie jest zamknięta, a ok (sorry ale nie pamiętam nicku ) "a no faktycznie.... ) i rozmowa się urwała. Ale przeypadkiem przeglądając ebay UK znalazłem gmole, pewnie z ETZ do nakuki jazdy. Rozwiązanie jest ciekawe, bo obejma na rame i do podnóżków, o ile dobrze widzie.
Ktoś myślał jeszcze o zrobieniu sobie gmoli?
http://cgi.ebay.co.uk/MZ-...1QQcmdZViewItem |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
SOWA
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 78 Skąd: Sieradz / Wrocław
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-05-22, 08:09
|
|
|
fajne musi miec to wibracje...silnik sztywno połaczony z ramą:P |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Motomaniak
Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 155 Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
|
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2007-05-23, 06:43
|
|
|
Motomaniak,
generalnie jawa ma rame kołyskową a MZ nie:) wiec cięzko by było połączyc:) bez spawania
mysle że patent z gmolami z e-bay'a jest najlepszy no i żeby dodac jakieś elastyczne łączenie gmola z silnikiem:) np jakieś zawieszenie aby nie było wibracji:) |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
Peterek
NNI A851
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 469 Skąd: Nidzica/Wwa
|
Wysłany: 2007-05-23, 17:00
|
|
|
Kamil5,
przeciez dolne mocowanie ma byc do tego plugu od podnozkow a nie do samego silnika
wiec wibracje chyba nie beda przechodzily... |
_________________ "...obsraj sie a nie daj sie..."
To moja maszyna! |
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2007-05-23, 19:56
|
|
|
Peterek,
mówisz? hmm mi się wydawało (wnioskowałem ze zdjęcia ) że te gmole z ebay'a mocujemy zamiast śruby w kadłubie..... |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
Termit
Motocykl: Vfr 800 rc 46
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 136 Skąd: Kurkocin
|
Wysłany: 2007-05-24, 22:29
|
|
|
Ja dziś zacząłem prace nad gmolami na podobe jak przy tej etce z allegro jutro jak wszystko pójdzie dobre to prace zostaną ukończone i wrzucę jakieś fotki |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2007-05-25, 00:22
|
|
|
a jak gniesz rury? czy tniesz spawasz?
No ale gmole to ciekawy patent, jeszcze jak dasz spacerówki to można soobie nogi wyciągnąć, ale czy do MZ by pasowało? |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Termit
Motocykl: Vfr 800 rc 46
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 136 Skąd: Kurkocin
|
Wysłany: 2007-05-26, 14:21
|
|
|
chciałem giąć ale rurki nie miałem czym nagrzać a na zimno pękały |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2007-05-29, 21:42
|
|
|
Można by zrobić podobne mocowanie do ramy pod silnikiem, jak miały osłony na nogi od TS 250 - wtedy byłoby mocowanie do ramy pod silnikem - jak te z aukcji:
http://www.allegro.pl/ite...bdb_stanie.html
chcecie, mogę cyknąć fotki tego elementu mocującego ze środka........... |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2007-05-29, 21:44
|
|
|
tylko takie mocowanie trzeba by wzmocnić, jeśli miałoby mocować gmole, gdyż to od osłon wydaje mi się zbyt wiotkie........ |
|
|
|
|
Termit
Motocykl: Vfr 800 rc 46
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 136 Skąd: Kurkocin
|
Wysłany: 2007-05-29, 22:54
|
|
|
Ja przy swojej etce poprowadziłem pod silnikiem dwie rury z jednej strony przyspawałem do podnużków a z drugiej do dolnej poprzeczki gmola a górną poprzeczke gmola przymocowałem za miast sygnału u mnie sygnał był przykręcony do ramy na płskowniku o długości 120mm ja go zmieniłem tylko na troch grubszy
zdjęci chwilowo nie moge wstawić ale do czwartku powinienem sie z tym uporać i wtedy zobaczycie jak to wygląda bo tak z tekstu to trudno zrozumieć |
|
|
|
|
BeerfaN
Made in PRL
Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 818 Skąd: Warszawa Marysin
|
Wysłany: 2007-10-24, 10:53
|
|
|
może by jednak coś wykombinować?
Z jednej strony mocowanie na obejmy do podnóżków, z drugiej gdzieś pod bakiem. Możnaby wykonać je z jednej rury, będzie sztywniejsze. Tylko jakiej rury użyć? Żelaznej 3/4 do wodociągów? |
_________________ We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428 |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2007-10-24, 17:48
|
|
|
Rura jak już to cienkościenna a nie do grzejników, po co walić kolejne kg. Wg mnie to prędzej 1/2 cala. Gięcie na gorąco, albo na giętarce do rur- ładne łuku wychodzą bez załamań. Jak bym robił to rura do mocowania podnóżek i gdzieś się wstrzelić w profil pod bakiem, a do tego dopiero gmole kręcić. Po prostu zamknąć ramę jak w ES. Zrobi się sztywniejsza i jak ktoś się nudzi to może głowicę umocować na dołożonym kawałku, będzie większa odległość czyli potrzeba będzie większej siły na przesunięcie silnika na uszach. No ale ja tego robił nie będę to tylko gdybam. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
|
|
|
|
Gustlik
PKN 9796
Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 813 Skąd: Białaczów
|
|
|
|
|
FocusPocus
Motocykl: XVS 1100
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 69 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2008-05-26, 15:53
|
|
|
Gustlik napisał/a: | sory ze odkopuje temat |
hehe... jak zobaczyłem zdjęcie etki Perwersa też zacząłem szukac tematów o gmolach |
|
|
|
|
Gustlik
PKN 9796
Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 813 Skąd: Białaczów
|
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2008-05-26, 16:22
|
|
|
Gustlik, chrom jest bardzo twardy, wg mnie popęka cały na zaginaniu. Już lepiej kupić zwykłą i po gięciu i spawaniu dać do chromowania jako całość. A rurka myślę ze 1/2 cala. A najlepiej to pooglądać gmole od innego sprzęta i wykonać na wzór. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
|