» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Szczęki hamulca MZ ETZ 250-Stazet
Autor Wiadomość
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-01-14, 18:19   Szczęki hamulca MZ ETZ 250-Stazet

Na wstępie napiszę, że szukałem na forum i żadnej sensownej odpowiedzi nie znalazłem, a mianowicie hamulce tylne w mojej Mz odmówiły posłuszeństwa, przestały hamować. Podejrzewam, że to zużyte szczęki hamulcowe i zastanawiam się nad zakupem tych oto szczęk ze Stazetu http://www.stazet.inkontr...tml?ref=g14:s39 i tu moje pytania jakiej one są jakości i czy jest to cena za jedną czy za dwie bo piszę szczęka hamulcowa, a nie szczęki hamulcowe. Z góry dzięki za pomoc. :piwo:
 
 
     
wyraz1122 
wyraz


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 42
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 36
Skąd: Staszów
Wysłany: 2013-01-17, 00:01   

Jakościowo to dla mnie są dobre ( nie znajdzesz teraz orginalnych nigdzie ) a te wyglądają na podcziwe. To jest cena za komplet czyli za 2 okładziny. Ale raczej ich nie kupisz dlatego ze na stanie pisze 0
_________________
Nie denerwuj się kupimy spraya będziemy malować
 
     
Maru91 


Motocykl: MZ ETZ 251 '89
Wiek: 32
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 32
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2013-01-17, 00:30   

SZCZĘKA HAMULCA ES250,TS250,ETZ250,ETZ251 :arrow: kpl org.

Co do jakości to prawdopodobnie pilnik może się przydać żeby je odpowiednio dopasować :grin: (chyba że faktycznie oryginały) . Nie zamawiałem z tej strony ale cena raczej świadczy o tym .
_________________
__________________________________________

WSK M06 B1 1968r
MZ ETZ 251 1989r
MZ ES 250/2 1971r
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1042
Skąd: Katowice

Wysłany: 2013-01-17, 08:21   

Seba_830, powiem tyle na bezpieczeństwie nie należy oszczędzać polecam ci szczęki EBC
http://www.intr-mot.pl/in...zial=hamulce250
które od razu czuć że spełniają swoją funkcję. Kiedyś kupiłem chińskie przy pierwszym hamowaniu jedna ze szczęk pękła na pół i zablokowało mi koło... :klnie:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2013-01-17, 13:17   

Seba_830,
Te szczęki nie są złe - w tej cenie otrzymujesz cały komplet naprawczy (szczęki+sprężyna+ zapinki), firmuje je MZA.
Ale z całą pewnością ustępują tym EBC - szczególnie trwałością ...
_________________

 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-01-17, 18:43   

Czyli te szczęki od biedy można kupić. Mz wielu kilometrów nie robię(brak prawka), pewnie zainwestuje te EBC, ale się jeszcze zastanowię. A czy ktoś z forumowiczów takie posiada(chodzi o te ze Stazetu)
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2013-01-17, 19:59   

Posiadam - są ok.
Maru91 napisał/a:
Co do jakości to prawdopodobnie pilnik może się przydać żeby je odpowiednio dopasować

Nie trzeba było ich dopasowywać - jak MZA coś firmuje to jakiś poziom jakości jest zachowany.
_________________

 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-01-18, 15:22   

Jednak pewnie zamówię te ze Stazetu ze względu na moje małe przebiegi jak i ze względu na to, że będę zamawiał parę innych gratów. Dzięki wszystkim za pomoc, a szczególnie mczmok, i właśnie do niego leci pomógł.

Temat od zamknięcia chyba, że komuś się taka wiedza przyda. Zostawiam do oceny moderatorom.
 
 
     
Klimas92 


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 68
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2013-01-20, 22:00   

Jeżeli się komuś przyda moja opinia to też posiadam owe szczęki i muszę powiedzieć że są przyzwoite,hamują jak należy ,jakość też bez zastrzeżeń,zero problemów przy montażu.Przejechałem na nich ok 1700 km , ostatnio zdejmowałem koło i stwierdziłem że są dobrze dopasowane do bębna,widać po nich że hamują całą powierzchnią :) to tyle ode mnie.
_________________
http://www.bikepics.com/members/klimas12pa/

Temat o Etce :
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-10-13, 18:49   

Witam! Ostatnio zamówiłem u intra szczęki EBC, aby założyć je do przedniego koła. Dzisiaj przyszła paczka i po rozpakowaniu jedna rzecz mnie zaniepokoiła, a mianowicie tarcze cierne nie są przyklejone jednakowo na obu szczękach tzn. jedna jest wyżej względem drugiej :? . Nie wiem czy ma tak być, czy może trafił mi się jakiś wadliwy komplet?
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2939
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-10-13, 21:42   

Seba_830, Pokaż.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-10-14, 08:02   

Tak to wygląda

 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-10-14, 09:29   

Zobacz czy jak złożysz równo otworami to czy okładziny są na jednej wysokości, tj obrobione na jednakową średnicę. Jeżeli są obrobione równo, tzn, że z jednego kompletu. Polożenie okładziny na szczęce nie powinno mieć znaczenia przy hamowaniu, w końcu pracuje cała okładzina. Ale jak masz czuć dyskomfort to dawaj z powrotem.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1246
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-10-14, 09:32   

Moim zdaniem, nie ma to żadnego wpływu na pracę hamulca.
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2939
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-10-14, 10:18   

Seba_830, Zakładaj to nie ma żadnego wpływu na nic.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-10-14, 10:50   

Zwrócę na nie uwagę przy zakładaniu i jeśli będzie dobrze hamowało to dyskomfortu czuł nie będę :wink: .
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-10-14, 13:08   

Musisz sprawdzić przed montażem, bo stan bębna też ma wiele do powiedzenia. Jak otworami będą w jednej lini położone jedna na drugiej i okładzina na obu szczękach jest tak samo wysoka i równa, to znaczy że to jeden komplet z jednej serii i musi być dobrze.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-10-14, 15:57   

Szczęki założone :smile: , przy zakładaniu nie zauważyłem aby były nie równe czy coś podobnego, zresztą stare oryginalne też miały okładziny cierne przesunięte względem siebie. W przyszłym tygodniu może uda mi się zrobić testy drogowe i zobaczę jak hamuje. Dzięki wszystkim za zainteresowanie :piwo:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13