» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2013-02-13, 10:04
Schemat adaptacji modułu zapłonowego VW 191 905 351 B do mz
Autor Wiadomość
50t-1 

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 1
Skąd: RZE
Wysłany: 2013-08-20, 21:05   

Właśnie zmontowałem zapłon i została mi do zrobienia tylko blaszka i tu mam pytanie czy macie opracowany jakiś idealny kąt ładowania cewki, wiem tyle że kąt 180 może być mało ale chciałbym uzyskać najlepsze ustawienie :wink:
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5280
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2013-08-21, 20:24   

50t-1, W crossie na bazie ETZ 250 zrobiłem na 180* i jest idealnie, niema odcinki czy czegoś podobnego.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14