» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
trollolol - offtop wydzielony z różnych tematów
Autor Wiadomość
karol 123 
Karlos

Motocykl: Mz 250/0 ES
Wiek: 43
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 35
Skąd: Poznan
Wysłany: 2016-03-29, 19:24   

Bez przesady dwie dziesiatki nie spowodują wypadania biegów to nie Japonczyk ze wszystko jest pasowane na setki po za tym uszczelka juz była tyko miało byc wedle orginału niestety kartery nie sa pierwszej swieżości
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-03-29, 19:36   

karol 123 napisał/a:
to nie Japonczyk ze wszystko jest pasowane na setki


I tutaj byś się zdziwił :razz: , Niemcy przykładali się do jakości swoich wyrobów i dlatego przy składaniu silnika z zachowaniem fabrycznych wartości są bezawaryjne. Pojeździsz trochę to się przekonasz, że od tak sobie wartości w książce nie są podane.
 
 
     
karol 123 
Karlos

Motocykl: Mz 250/0 ES
Wiek: 43
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 35
Skąd: Poznan
Wysłany: 2016-03-29, 20:33   

No wiadomo że niemcy słyną z precyzji wykonania ale czy to coś zmieni zobaczymy.Jedno jest pewne niezle sie jedzie jest miekko jak na tapczanie
 
 
     
borgi 
Zlotowicz
Borgi


Motocykl: ES 250/0 '59
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 659
Skąd: Kraków/Zabrnie
Wysłany: 2016-03-30, 08:26   

karol 123 napisał/a:
Problem rozwiązany

No i jest gitara! Teraz jeździć bo wiosna przyszła :mrgreen:
Uszczelką będziesz się martwił jak będziesz miał problem z biegami. Jak nie masz problemu to zapindżalaj z bananem na twarzy :mrgreen:
Mógłbyś podmienić gaźnik na ten z płaską przepustnicą a okrąglaka wysłać do Puszczykowa. Zabielenie gardzieli i dorobienie przepustnicy to nie problem. Więcej z nim nic nie rób.
Jak u ciebie z Vmaxem? Wiem że to nie ścigant ale parametry swoje musi mieć :razz:
_________________
--
Borgi
http://www.motor.eu.org/gallery/
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 75
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Babimost
Wysłany: 2016-03-30, 14:34   

Seba_830, Ja społawiam zawsze każdy silnik na uszczelkę. dobieram odpowiedni papier i po wycięciu smaruję normalnym towotem ŁT4 do łożysk tocznych. Mam tak zrobione i w MZ ES 250/1. Przejechałem w ubiegłym roku około 7 000km. Nic nie cieknie biegi wchodzą luźno i nic się nie dzieje a przecież ten silnik ma ponad 50 lat. Jak znajdę trochę czasu to swoje racje podeślę Ci na PW.
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-30, 14:47   

Dobra panowie, koniec z bujdami - uszczelka powoduje złe dystansowanie głównie trzeciego biegu. Objawy niekoniecznie będą natychmiastowe, dłuższa eksploatacja powoduje zużycie sprzęgieł kłowych. Czym to się objawia? Zapraszam do zagłebienia się w serwisówki. Dodam tylko, że z oryginalnymi trybami w dobrym stanie nie jest łatwo, a chinole są z gównolitu, więc warto szanować to, co się posiada w jeszcze jezdnym stanie.

Stosować możecie uszczelki, to Wasze silniki. Ale za polecanie tego innym użytkownikom będę sypał warnami.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-03-30, 14:59   

kosior30, dobrze Prawi! Mi padła po 2 latach skrzynka na uszczelce.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
artpla1978 
arti

Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 7
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-08-03, 17:54   

rastuch dzieki na to nie wpadłem - zamówiłem tutaj
http://www.tw-moto.pl/aso...astic-48-1.html
 
     
artpla1978 
arti

Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 7
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-31, 12:34   

Czy posiada ktoś katalog części do wózka bocznego? :shock:
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2016-10-31, 12:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-10-31, 12:41   

Velorex czy WB-01?
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
artpla1978 
arti

Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 7
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-31, 21:14   

Superelastic do Trophy.
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2016-10-31, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2669
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2016-11-03, 21:17   

artpla1978, A czytałeś cały temat?
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
artpla1978 
arti

Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 7
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-04, 18:46   

czytałem ale nigdzie nie ma informacji czy pomiędzy karoserią wózka a ramą są gumowe tuleje amortyzujące takie jak na tej aukcji
http://allegro.pl/gumy-ka...5135562303.html
 
     
Kościan 

Motocykl: MZ
Wiek: 22
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2016-11-06, 19:48   

Panowie nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.Ostatnio jak chciałem odpalić moją Mz to kopka nawet jak wykręciłem świecę to po kilku kopnięciach ciężej chodziła a później lżej.Odkręciłem dekiel od strony sprzęgła.I tu jest moje pytanie czy taka przerwa powinna być czy się śrubki popuściły ?I jeszcze jest dosyć mocno przytarte.Mam nadzieję ze na zdj będzie widać.
 
     
Antczak 
EZG


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 854
Skąd: Głowno
Wysłany: 2016-11-06, 20:40   

Moim zdaniem stożek spadł z wału a w zasadzie to chyba zaczął spadać.Widać po śladach stożka patrząc od strony czopu wału.Ściągnij je,rozbierz zobacz ile mają tarcz i przede wszystkim zakup nowy stożek i prawidłowo go osadź.
_________________
Renowacja mojej Mz-tki 14.01.2015-12.08.2016 : http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=antczak
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1676
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2016-11-06, 20:42   

A luz zaznaczony w kółku ma być, gdyby go nie było to nie dałoby się wcisnąć klamki żeby wysprzęglić.
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Kościan 

Motocykl: MZ
Wiek: 22
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2016-11-06, 20:48   

To jest to co jest ten grubszy gwint i ta okrągła płytka w której osadza się sprężyny ?A słyszałem że te sprzęgła są jakoś fabrycznie wyważone czy to bez różnicy jak rozbiorę ?
 
     
Antczak 
EZG


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 854
Skąd: Głowno
Wysłany: 2016-11-06, 20:50   

Kościan napisał/a:
To jest to co jest ten grubszy gwint i ta okrągła płytka w której osadza się sprężyny ?A słyszałem że te sprzęgła są jakoś fabrycznie wyważone czy to bez różnicy jak rozbiorę ?


Tak to jest to a co do ,,płytki'',to tak to jest stożek.
_________________
Renowacja mojej Mz-tki 14.01.2015-12.08.2016 : http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=antczak
 
     
Kościan 

Motocykl: MZ
Wiek: 22
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2016-11-06, 20:53   

Na ten gwint nakręca ściągacz tak ? i do rozkręcenia sprzęgła trzeba też specjalny ściągacz ?
A jeszcze co z tą wytartą częścią ?
 
     
Antczak 
EZG


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 854
Skąd: Głowno
Wysłany: 2016-11-06, 21:06   

Tak ściągacz musisz nakręcić na stożek,najlepiej jeszcze jakbys sobie nakręcił taką jakby nakrętkę na czop wału,tam jest gwint grubości 1.5mm ale nie pamiętam na ile,żeby wszedł ci ściągacz na to.A ta na krętka jest po to żeby nie potrzaskał jak coś czop wału jak u mnie kiedyś było. Co do wytartej części pasowało by wymienić ale najlepiej to rozbierz i daj konkretne fotki bo na tych słabo widać.
_________________
Renowacja mojej Mz-tki 14.01.2015-12.08.2016 : http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=antczak
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15