» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Romet Chart czy Simson S51?
Autor Wiadomość
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-06-01, 08:46   

Mam rozumieć, że chart licznik powinien zamknąć.
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2940
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2013-06-01, 08:53   

Cytat:
Mam rozumieć, że chart licznik powinien zamknąć.
Tak samo jak etz 250, 251 liczniki zamykają a w rzeczywistości wg. GPS-a jadą 125-130 km/h :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
KanterX 
Grupa Podlasie


Motocykl: Jawa TS 350/ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 145
Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 2013-06-01, 09:41   

Simson to jednak żywotniejsza maszyna, ale Chart to ma dusze bo jest ich stosunkowo mało...
Życzę Ci abyś nabijał km bez problemowo i cieszył się jazdą polskim klasykiem. Jak by nie bbyło Charta zobaczyć na drodze to coś wspaniałego!
Powodzenia !
Kanter
_________________
Nie ważne jest to czym jeździsz, ważne jest to jak jeździsz...
 
 
     
mirumz 


Motocykl: Etz 25o sv1000
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 101
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2013-06-01, 12:37   

Nie wiem jak reszta, ale ja gdybym miał teraz kupić motorower postawiłbym na Japonie, a dokładniej na honde mb 80. Odziwo kosztuje mniej od simsonów, a w standardzie ma dozownik, tarczówke i obrotka, o trwałości i osiągach chyba nie musze wspominać :wink:
_________________
Koko dżambo i do przodu :majty:
https://picasaweb.google.com/116103942143526968573/18Kwietnia201502?authkey=Gv1sRgCL-M4fmHlvLd9gE
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-06-01, 12:52   

Czyli na razie jeżdżę i nabijam kilometry.
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2015-12-10, 19:41   

Po trzech sezonach i 14 tyś km przejeżdżonych polskim motorowerem mogę trochę więcej o nim napisać. Zakupu nie żałuję w żadnym wypadku. Nie licząc wypadnięcia zabezpieczenia tłoka zawsze dojeżdżał do domu na własnych kołach a strzelałem trasy po 200 km. Z częściami nie miałem żadnego problemu, jak się poszuka to wszystko można znaleźć oryginalne i w przystępnych cenach, np. kupiłem oryginalny nowy cylinder za 70 zł :mrgreen: . Zaletą jest, ponoć awaryjny zapłon elektroniczny który u mnie spisywał się bez zarzutu, jedynie ostatnio moduł odmówił posłuszeństwa :sad: , trochę km wytrzymał. Motorower zawsze odpalał z pierwszego kopa ale znalazłem też parę wad. Pierwszą jest to, że brakuje mocy a bardziej V maxa, bo silnik jest jak na tą pojemność elastyczny, można na wyższych biegach jechać na małych obrotach i w mieście jest to przyjemne ale w czasie trasy trochę prędkości brakuje :???: . Drugą wadą jaką znalazłem to instalacja 6v w której brakuje prądu i szczególnie po dłuższej jeździe po mieście kierunki załączają się z opóźnieniem. Ostatnią denerwującą przypadłością są piszczące hamulce :klnie: . Pomimo dobrych okładzin które są oryginalne przód piszczy niemiłosiernie. Miałem jeszcze problemy z żarówką z przodu bo się paliła po paru km. Wymieniłem nawet przełącznik bo stary nie domagał ale nie pomogło. W tym przypadku winowajcą były złej jakości żarówki. Niewygodne też jest miejsce gdzie znajduje się stacyjka :neutral: , bo żeby zmienić położenie kluczyka trzeba sięgać pod lewe udo co jest uciążliwe szczególnie w czasie jazdy. Podsumowując polecam każdemu zakup Charta, motorower jeśli nie jest zmęczony życiem i się o niego dba potrafi się odwdzięczyć bezawaryjną jazdą :wink: . Po za tym Charty są niespotykane na drogach, ja np. przez ten okres widziałem tylko jednego. :piwo:
 
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2015-12-12, 09:48   

Z tą stacyjką jest też trochę lipa z tego powodu że jak się ma trochę wytarty kluczyk czy zużyte zamki w stacyjce to kluczyk potrafi w czasie jazdy wypaść, raz mi się tak zdarzyło. Teraz kluczyk przywiązałem sznureczkiem do ramy i nawet jak wypadnie to się nie zgubi :lol: .
To co mnie zaskoczyło jak się nim pierwszy raz przejechałem to jak na 50ccm dość duża moc w porównaniu do jawek czy innych rometów (simsonem nie miałem okazji jeździć).
 
     
Michallres 
Zlotowicz


Motocykl: ETZ 125,251, XTZ 750
Pomógł: 7 razy
Wiek: 27
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 562
Skąd: Złoczew [ESI]
Wysłany: 2015-12-12, 10:49   

Seba_830 napisał/a:
Ostatnią denerwującą przypadłością są piszczące hamulce .

Przesmaruj sprężynki co rozwierają klocki - u mnie to pomogło tylko w tym przypadku na tyle ;) :piwo:
_________________
Moje maszyny: http://bikepics.com/members/michallres/

Moje filmiki na youtube: https://www.youtube.com/c...OWNrdPXS8og1W1Q
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2015-12-12, 11:42   

Michallres napisał/a:
Seba_830 napisał/a:
Ostatnią denerwującą przypadłością są piszczące hamulce .

Przesmaruj sprężynki co rozwierają klocki - u mnie to pomogło tylko w tym przypadku na tyle ;) :piwo:

Lepiej okładziny posmarować :mrgreen:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Michallres 
Zlotowicz


Motocykl: ETZ 125,251, XTZ 750
Pomógł: 7 razy
Wiek: 27
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 562
Skąd: Złoczew [ESI]
Wysłany: 2015-12-12, 14:18   

czochu napisał/a:
Lepiej okładziny posmarować


Było by ciekawie :twisted:
_________________
Moje maszyny: http://bikepics.com/members/michallres/

Moje filmiki na youtube: https://www.youtube.com/c...OWNrdPXS8og1W1Q
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2015-12-12, 15:04   

kadetm-780, U mnie kluczyk da się wyciągnąć w każdej pozycji i zawsze trzymałem go w kieszeni :mrgreen: .

Michallres, chart już raczej będzie stał i może raz na jakiś czas się przyjadę także dam spokój tym hamulcom. Niemniej jednak dzięki za wskazówkę. :piwo:
 
 
     
kamyk8787 
Ston3Я

Motocykl: MZ ETZ 251 90r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 352
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2015-12-12, 15:16   

Seba_830, Jak ma stać to moim zdaniem lepiej go sprzedać za dobrą kasę, jakiemuś rybakowi czy komuś, napewno nie jakiemuś podlotkowi co go rozwali albo z tuninguje, takie sprzęty bardziej niszczą się gdy stoją niż gdy jeżdżą. Napewno masz do niego wielki sentyment, ja też tak miałem z swoimi maszynami min: motorynką, kadetem. Za chińskim skuterem mniej przepadałem, ale też nie powiem dupę woził. Ale wszystkie sprzedałem bo wiedziałem że nie będę nimi jeździł jak mam do dyspozycji "21km" w 251 :P Zapewne tak samo się stanie z MZ jak przesiądę się na coś większego, ale tylko jak dostanę odpowiednią kasę.
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2015-12-12, 21:27   

kamyk8787, Chart zostaje i koniec kropka. :razz: Jestem sentymentalny, motorynkę którą posiadam też nie używam ale stoi w pomieszczeniu. Sprzedać jest stosunkowo łatwo ale gdy za parę lat naszła by mnie ochota z powrotem na tego typu pojazd to z zakupem może być trudno. Za parę naście lat może moje dzieci będą nim jeździć :mrgreen:
 
 
     
kamyk8787 
Ston3Я

Motocykl: MZ ETZ 251 90r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 352
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2015-12-12, 21:51   

Seba_830 napisał/a:
kamyk8787, Chart zostaje i koniec kropka. :razz: Jestem sentymentalny, motorynkę którą posiadam też nie używam ale stoi w pomieszczeniu. Sprzedać jest stosunkowo łatwo ale gdy za parę lat naszła by mnie ochota z powrotem na tego typu pojazd to z zakupem może być trudno. Za parę naście lat może moje dzieci będą nim jeździć :mrgreen:


A no chyba że tak. U mnie sprzęt jest cały czas w obrocie. Jak mi się zachce motorynkę to sobie jakąś znajdę i być może uratuje :)
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-12-12, 23:33   

czochu napisał/a:
Lepiej okładziny posmarować

Patent sprawdzony i działał w 100% , tylko trzeba uważać na skrzyżowania. :wink:
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13