» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
alarm w mojej MZ
Autor Wiadomość
pedr 


Motocykl: MZ ETZ 250@251
Wiek: 43
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 48
Skąd: Krakow
Wysłany: 2005-01-11, 15:40   

Najlepiej to zrob tak: odkrec przewod masowy [co idzie od platynek (przerywacz w silniku - kolor ZIELONY ) 0,75 mm^2] przy cewce zaplonowej podlaczony do zacisku 1 taki z koncowka oczkowa - podlacz go do jednego z dwoch przewodow wychodzacych z centralki, tych o ktorych mowiles, najlepiej obetnij i zaloz koncowke zenska a na przewod od centralki koncowke meska, staraj sie nie lutowac(!) ich razem, polacz i zaizoluj.
Przewod drugi [wychodzacy od centralki] podepnij do cewki zaplonowej do zacisku 1. -nie rob zadnej maniany tylko kup taka koncowke oczkowa jaka odciales od przewodu zielonego, ladnie zacisnij na przewodzie od centralki i przykrec spowrotem do cewki
I tyle na schemacie ci narysuje dokladnie.
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-11, 16:04   

ale wtedy bedzie mi dzialalo podswietlanie i wszytsko...moze poprostu wpiac sie odrazu za akumulatorem?;/

[ Dodano: 2005-01-11, 16:05 ]
i jeszcze wykabinowac jakos zasilanie do centralki!
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Michał_111 


Motocykl: Suzuki gs 500E
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 33
Skąd: Obłęże
Wysłany: 2005-01-11, 20:04   

tomcio napisał/a:
da sie silnik 2t przeropbic na 4t? :? :roll: :>


nie wiem czy się da ja tylko o tym słyszałem od kumpla (jak by nie widział to by nie mówił a znać się zna bo studiuje dignostyke na polibudzie )
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-11, 21:29   

cos mi sie szczerze to nie widzi :?
ale polak potrafi:)
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
OlseN 
born to ride ....


Motocykl: CBR 900 RR
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 282
Skąd: Nisko/Lublin
Wysłany: 2005-01-12, 12:45   

Mi sie wydaje że jak by mozna 2T przerobic na 4T to produkowali by poprostu od razu 4T (na logike) :roll:
_________________
http://bikepics.com/members/mictry/

 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-12, 13:29   

tez mi sie tak wydaje!
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Michał_111 


Motocykl: Suzuki gs 500E
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 33
Skąd: Obłęże
Wysłany: 2005-01-12, 18:35   

nie wiem osobiści sam w to za bardzo nie wierzyłem
_________________
Była MZ ETZ 250 teraz jest SUZUKI GS 500E ale mz zawsze pozostanie w pamięci...
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-14, 19:45   

nio ale od kogo takie cos uslyszales?
czemu sie nikt nie wypowie tutaj kto ma jakies wieksze pojecie na ten temat?;/
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-01-14, 20:09   

Temu sie nikt nie wypowie bo smiec sie az chce jak sie patrzy na w glupoty co wy piszeCie.
Az mi sie odechciało udzioelania sie na tym Forum ,ZADNYCH KONKRETÓW!

Poydro :| :|
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-14, 21:42   

nie ma o czym pisac to sie pisze o glupotach! na forum znowu jest cisza.... :|
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-01-14, 22:17   

Tylko ze czlowiek który sie interesuje motocyklami MZ to sie zniecheci de tego forum,
a ja pozatym wolał bym przeczytac JEDEN tresciwy niz 10 dennych glupot!!
Ale co tam. Róbta co chceta :D , jak tak dalej bedzie to nikt tu nie zajrzy
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-15, 01:00   

wmysl jakies tematy na ktore mozna sie wypowiadac!

ej Veteranos spokojnie:)obydwoje musimy przyhamowac:)sa ferie(przynajmniej ja mam :fuck: )i mam nadzieje ze sie zrobi jakis ruch na tym foum bo nudy sa :| a pozatym tonie jest miejsce na taka rozmowe! wiec moze ja zakonczymy jakby jej wczesniej nie bylo?!:)

Pozdrawiam!
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-01-15, 20:10   

Własnie to jest miejsce na takie rozmowy bo moze ktos tu wyciągnie z tego wnioski!!! :idea: :idea:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
misio 
misio


Motocykl: MZ 250ETZ; WSK M06B1
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 25
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 2005-01-15, 22:46   

ja po prostu nie bede tego komentował...
_________________
born to ride, ride to be free...
 
 
     
krzychuk 


Motocykl: Mz ETZ250 '83
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lip 2004
Posty: 20
Skąd: Lublin
Wysłany: 2005-01-15, 23:52   

Ja kiedys próbowałem wykombinować jakis alarm do eci.Wszystkie próby na nic wiec kupiłem alarm samochodowy za stówke czujnik wstrzasu za 25 zł i małą syrenke za 18 zł.Efekt jest taki ze do motoru nie mozna sie dotknąc pod włączonym alarmem.Prawdopodobnie kiedyś wyciągano przewody od kierunkowskazów i robiono zwarcie aby alarm przestał działać u mnie kierunki sa dodatkowo zabezpieczone bezpiecznikiem. Dodatkowo w stopce mam wmontowany wyłacznik drzwiowy co dodatkowo powoduje załaczenie alarmu.Alarm jest sterowany zmiennym kodem i pobiera 100mA podczas czuwania.Także nieopłaci sie kombinować
_________________

 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-16, 10:55   

misio napisał/a:
ja po prostu nie bede tego komentował...

zgadzam sie i popieram!



Nio widze Krzychuk ze mamy pdoobne alarmy!ale ja nie zabezpieczam kierunkow ani nic takie! to sie nie boje :) u mnie nie ma takich inteligetow ktorzy wpadna na pomysl zeby zrobic zwarcie...
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-01-16, 11:21   

I znowu musze zgodzić sie z wypowiedzią pedr co do przerwania obwodu, ale mozna również wykonać przerwę na przewodzie dodatnim biegnącym do cewki. Jestem w posiadaniu centalki pracującej na częstotliwosci 433MHz i pilota do niej, komunikacja drogą radiową, w środku układy stosowane w tego typu konstrukcjach kodowane 8 bitowo więc byle czym i bez profesjonalnego osprzętu ktoś nie przełączy odbiornika, jest to moja własna konstrukcja na bazie zestawu do montażu 8) Używałem tego jeszcze niedawno do otwierania drzwi do klatki domofonu pilocikiem, ale sie niektórzy dziwili że mi sie same drzwi otwieraja tzn. robią bzzz :shock: Układ można by równie dobrze wmontować w motocykl tak aby rozłączał wspomnany obwód cewki, wówczas odpada jakiś przełacznik ukryty niewiadomo gdzie, bez pilota nie pojedziesz :wink:
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
pedr 


Motocykl: MZ ETZ 250@251
Wiek: 43
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 48
Skąd: Krakow
Wysłany: 2005-01-17, 16:15   

Mam jeszcze propozycje dla mniej zamoznych emzetkowiczow.
Sprawa jest banalnie prosta, nie wymaga praktycznie ingerencji w istniejaca instalacje elektrycna a MOZLIWE ze uratuje to jakas kochana Eterenke od kradziezy.
Zakres wymaganych elementow:
#1 przelacznik 12 V dowolnego typu,
#2 cos co pozwoli na zamocowanie ww-go urzadzenia do ramy w miejscu jak najmniej widocznym, z mozliwym jak najwiekszym dostepem :pirat: /po naszemu: tak zebysmy wiedzieli gdzie jest, a zeby potncjalny intruz nie widzial miejsca instalacji pstryczka/
#3 ok 0,5 m kabla 12 V ok 1mm^2 srednicy. W maire mozliwosci prosze was nie kombinujcie i nie stosujcie np. przewodow glosnikowych bo i takie wynalzki widzialem!!!!! :evil:
i #4 na koniec troszke checi.

Robimy tak: pod zacisk cewki 1 podpinamy przwod, ktory nastepnie wpinamy do pstryczka - elektryczka. Drugi przewod wychodzacy z pstryczka elektryczka podpinamy do masy motoru, w dowolnym miejscu byle nie np do osi tylniego kola, odradzam -wyglda troche nie estetycznie :D
Mntujemy pstryczek w miejscu ww i po sprawie.
Gdy pstryczek ma obwod otwarty wszystko jest oki mozemy odpalic i brykac.
Natomiast jezeli odchodzimy od motoru , klikamy pstryczek w drogie polozenia(czyt obwod zamkniety) i iskry na swiecy brak.
Wady:
#1 jak zapomnimy przelaczyc to duzo sie nakopiemy i napchamy i nie odpali, uwiezcie zapomnialem tak kiedys :?
#2 wszystko wtedy dziala po wlozeniu kluczyka w stacyjke i przekreceniu w pozycje GO
#3 zadna ameryka, ale zabezpieczenia zawsze jakies!!
Zalety:
#1 toporna konstrukcja...eee raczej moze uzycje slowa prosta, lub nie skomplikowana konstrukcja :D
#2 kazdy nawet bez podstaw wiedzy o elektryce moze to sobie zrobic.

Jak by ktos potrzebowal schemat :( to zrobie

Pozdrawiam.
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-17, 16:25   

Cytat:
#2 wszystko wtedy dziala po wlozeniu kluczyka w stacyjke i przekreceniu w pozycje GO
to gdzie sie wpiac zeby nie dzialalo?! :|

a o tym co napisales to jush dawno myslalem :) chyba kazd kto myslal o alarmie w mz bral akie rozwiazanie pod uwage :) !!
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
pedr 


Motocykl: MZ ETZ 250@251
Wiek: 43
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 48
Skąd: Krakow
Wysłany: 2005-01-17, 16:35   

Sluchaj Tomcio, nie sztuka jest zrobic odciecie calego zaslania, bo wtedy kazdy glupi sie kapnie ze cos jest nie tak i nie mam zasialania na stacyjce; pewnie zaraz wyrwie prawy boczek ten od strony akulmulatora. Jezeli cie to interesuje to moge ci taki schemacik rzucic, ale wtedy to juz nie to.A tak jak jest zasilanie wszystko dzila to trzeba sie troche naglowic czemu nie pali!!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14