Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:26 |
Gaźnik - dysze - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
matisl
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 295 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1283 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-08-28, 18:40
|
|
|
Dysza wolnych obrotów: 40,
Dysza iglicowa: 70,
Dysza główna:
- ETZ 125: 100,
- ETZ 150: 120.
[ Dodano: 2006-08-28, 21:11 ]
P. S. Jeszcze dysza w komorze pływakowej: 70. |
_________________ http://mnich777.blogspot.com/ |
|
|
|
|
trabik601
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 27 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2014-07-30, 19:47
|
|
|
William, jak doliczyłeś się czterech dysz w gaźniku? |
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2014-07-31, 14:52
|
|
|
Heh, ośmioletni kotlet trabik601 normalnie. Jest dysza wolnych obrotów, iglicowa (ta co pracuje w niej iglica), główna o rozmiarze 120 i ssania w komorze pływakowej 70. |
_________________
|
|
|
|
|
trabik601
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 27 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2014-07-31, 15:23
|
|
|
motocyklista, dzięki czasem i takiego trzeba odgrzać. Co ciekawe, w gaźnikach które napotkałem dysza wolnych obrotów (jak rozumiem druga, co do wielkości) miała nabite 85 i jakiś znaczek. O co chodzi? |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2014-07-31, 16:23
|
|
|
motocyklista napisał/a: | Jest dysza wolnych obrotów, iglicowa (ta co pracuje w niej iglica) |
Dysza iglicowa jest stosowana w niektórych typach gaźników MZ i jest to 4 dysza w postaci 2 otworów widocznych po jej wykręceniu.
Dokładniej dysza iglicowa to ten kawałek rurki który (z dyszą główną) wykręca się z gaźnika np.: 30N2-5. |
_________________
|
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2015-04-02, 16:26
|
|
|
Witam
Panowie powiedzcie mi jak to jest z tymi dyszami biegu jałowego w etz 150. Jeździłem na jikowe swoja mz, bo jechało to w miare ale nie tak jak powinien, ale obroty trzymał bardzo dobrze. Na oryginalnym było odwrotnie obrotów nie trzymał wcale ale za to jechał lepiej jak na jawowskim gaźniku. Miałem już 3 gaźniki oryginalne i na żadnym nie szło ustawić wolnych obrotów, gdzie śruba od regulacji powietrza musiała być całkowicie wkręcona bo motor nie zbierał się na obroty i słychac było że nie dostaje paliwa na wolnych obrotach. Ostatnio kupiłem czwarty gaźnik od kolegi który go trochę zepsuł, bo tak zmasakrował dusze od ustawiania wolnych obrotów że nie dało się jej wykręcić, ale dałem radę przy pomocy szlifierki kątowej, bo już nie było wyjścia innego, ale nie w tym rzecz.
Po założeniu tego gaźnika silnik odpalił bez problemu, reaguje na regulację śrubką od składu mieszanki i jak nigdy dotąd trzyma wolne obroty zimny czy ciepły. We wszystkich trzech wcześniejszych gaźnikach dyszę biegu jałowego miałem z numerem 35, a w tym co kupiłem od kolegi była z numerem 40. Nie jest to chińska dysza, bo nie świeci sie tak jak te nowe, widać że jest jakaś oryginalna, ale czy od bvf?. Otwór w dyszy 40 jest prawie 2 razy większy niż w 35. Jakie wy macie dyszę w swoich gaźnikach? Na obecnym gaźniku z dyszą 40 mam wykręconą śrubę od składu mieszanki jakieś 5 obrotów, bo tak działa najlepiej i pali trochę dużo. Wyczytałem że simsony miały dyszę z numerem 35. |
_________________
|
|
|
|
|
Adi.G.
RZX 9042
Motocykl: TS 150, TS 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 119 Skąd: Sędziszów Małopolski
|
Wysłany: 2015-04-06, 11:35
|
|
|
U mnie webwszystkich bvf`ach były 40
Zrobiłem fotke z instrukcji :
|
_________________ Suzuki Bandit 650N k6
MZ TS 150 '83
MZ TS 250 '76
Simson S50N '75
Komar 232
Motorynka 50m2
Zastava 1100p '83
FSO 125p '89
http://bikepics.com/members/niutek/ |
|
|
|
|
|