» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-01-03, 01:11
Różnice silników 17.5 a 19 KM - ES 250/2
Autor Wiadomość
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2012-03-02, 23:45   

W TSkach jest specjalny próg, stabilizujący głowicę w idealnym, środkowym połoezniu, ponieważ silniki jest amortyzowany na górnej poduszce, gdyby nie ten próg to głowica by latała po cylindrze. W tropiku natomiast amortyzowanie jest centralnie pod silnikiem i nie jest wymagane stabilizowanie głowicy. Czyli cylinder z góry jest idealnie gładki.

[ Dodano: 2012-03-02, 23:47 ]
modzelak napisał/a:
A czy były w tropikach cylindry z wystająco tuleją do ustalania położenia głowicy tak jak w TS
Nie było :)
_________________

 
 
     
modzelak 


Motocykl: MZ es250/2 , TS250/1
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 269
Skąd: WPZ
Wysłany: 2012-03-06, 02:36   

Jeżak,to wszystko jest napisane wyżej,czytaj zanim coś napiszesz,tropika i ts mam więc wiem jak jest mocowany silnik.Teraz chodzi tylko o to,czy w TS były dwa rodzaje cylindrów(różnica użebrowania przy dolocie).
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17201
 
     
wołek 

Motocykl: MZ ES 250/2,TS 150
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 145
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-12-29, 13:28   

Panowie 5 letni odkop :piwo: Kupiłem dwa cylindry do swego tropika i jak się okazało po rozpakowaniu paczki nie mają przedłużonych żeberek na osłonę gaźnika ale i nie mają wystającej tulei.Na jednym data produkcji 79 na drugim 81.Oba z trapezowym dolotem.Po przeczytaniu wszystkich tematów o cylkach dochodzę do wniosku,że muszą pochodzić od 4 biegowej tski.Dobrze rozumuję?
 
     
mar09 


Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 389
Skąd: Krasnystaw/Lublin
Wysłany: 2016-12-29, 21:44   

wołek napisał/a:
Po przeczytaniu wszystkich tematów o cylkach dochodzę do wniosku,że muszą pochodzić od 4 biegowej tski.Dobrze rozumuję?


Niestety nie, Twoje cylindry są do Trophy/ETS :piwo:
_________________
Aktualna oferta części: http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-1981282
Foto-relacje z remontów: http://www.fotosik.pl/u/marcink46/albumy
marii-tech - serwis/części/usługi
 
     
wołek 

Motocykl: MZ ES 250/2,TS 150
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 145
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-12-29, 22:13   

To malina :yess: Pewnie te produkowane jako części zamienne nie miały tych nadlewów do obudowy gaziora
 
     
mar09 


Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 389
Skąd: Krasnystaw/Lublin
Wysłany: 2016-12-30, 09:03   

wołek napisał/a:
Pewnie te produkowane jako części zamienne nie miały tych nadlewów do obudowy gaziora


Zapewne tak, gdyż to takie same cylindry wewnątrz... te późniejsze z okrągłym odlewem wokół tulei odlewali wszystkie niemal takie same tylko usuwali pierścień ogniowy/rant dla Trophy/ETS, jedynie ostatnie roczniki 5-biegówki miały nieco inny odlew garnka.

Także cylindry z nadlewami od strony gaźnika pochodzą tylko z okresu produkcji modelu Trophy/ETS i także TS 250 (4b) ...tylko pierwsze roczniki + pierścień ogniowy, odlew w którym zatopiona jest tuleja nie jest okrągły lecz jajowaty. :piwo:
_________________
Aktualna oferta części: http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-1981282
Foto-relacje z remontów: http://www.fotosik.pl/u/marcink46/albumy
marii-tech - serwis/części/usługi
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15