» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-01-21, 19:04
Mz Etz 250 vs Honda Nx 250
Autor Wiadomość
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno

Wysłany: 2013-11-09, 14:14   

Jakbyś sobie kuźwa wsiadł na fabryczną nie grzebaną mz-te to byś zobaczył jak zapierdala, a że wiekszość ludzi nie potrafi zrobić dobrze remontu to ludzie mówią ze są słabe i sie psują!


poza tym w fabryce nie mogli za bardzo wysilić tego silnika bo miał on służyć do turystyki czy tam normalnej jazdy i robić wiele tyś km bez awarii. Co z tego jakby wycisneli z tego 40 ogierów jak remont musiał byś robić ze 3 razy do roku jak to sie ma w crosach typu yz,cr itd w 2T
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2013-11-09, 15:13   

Naveintre napisał/a:
O ile ta Honda jest w nie najgorszym stanie to łyknie ci MZ z palcem w... nosie.
MZtki to zacofane i nawet jak na swoje czasy wolne sprzęty. Sam miałem okazje się przekonać ,ze dobre 70/80cc 2t siedzi MZ 150 na ogonie.
Co Ty gadasz za bzdury ! Jak nie umiesz dobrze zrobić remontu to zawsze będziesz tak twierdził. :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
motocyklista 


Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 844
Skąd: okolice Strzyżowa
Wysłany: 2013-11-09, 18:57   

A dzisiaj gość mi powiedział że wymienił sobie w simsonie zapłon elektroniczny na platynkowy, bo twierdzi że elektroniki są ch*jowe :lol:
_________________

 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2013-11-09, 20:43   

Seba_830 napisał/a:
Mzetki nie były na pewno zacofane i jak na tamte standardy to były szybkie i zrywne chociaż dzisiaj też mocy im nie brakuje.

Czy ja wiem... Jaskółki, może ewentualnie pierwsze roczniki tropików nie były zacofane. Cała późniejsza produkcja poczynając od TS'ek, biorąc pod uwagę lata produkcji, to było muzeum techniki. W latach 80'tych suzuki robiło widlaste dwusuwy o pojemności 250, które rozpędzały motorek do ponad 200 km/h z czasem do setki na poziomie 3,5s. W dzisiejszych czasach ety znowu wydają się zwinne i szybkie, bo motocykle się robi na tyle g*wniane, że ledwo mogą z MZ'tą konkurować. Chociażby cbr 250. Dawniej to były 4 cylindry w rzędzie, miało pod 50 koni i jechało 200, a teraz jest cbr 250, jednocylindrowe a "prasa fachowa" robi porównanie z ETZ 251....
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-11-09, 22:33   

intr napisał/a:
W dzisiejszych czasach ety znowu wydają się zwinne i szybkie, bo motocykle się robi na tyle g*wniane, że ledwo mogą z MZ'tą konkurować
Wszystko przez unie .... i ich normy spalin.
Mówisz o suzuki RGV 250, można to porównać do aprilii rs 250, kawasaki kr-1, czy swego czasu Rd350 służyła w polskiej policji , jednak te konstrukcje to juz kosmos konstrukcyjny- tj tam były stosowane już alumiowe ramy, zawory wydechowe regulowane elektronicznie- kiedy to mz powoli zaczeła do swoich modeli montować pierwsze zapłony elektronicznie.
Co do nowych konstrukcji 250 fajny model robi kawasaki -ninja 250 r2 33km i v-max 170- może szału nie ma ale lepsze to niż 22 konie w wydaniu cbrki
czochu napisał/a:
fabryczną nie grzebaną mz-te to byś zobaczył jak zapierdala
jak masz taka chętnie bym sie takową przejechał i zobaczył ile w tym prawdy , moja mzta miała najwiecej pary jakies 1000km po remoncie jeszcze na bardzo bogato ustawionym gaxniku - tj ostatnia zawleczka od dołu na iglicy - wtedy to w krk ze swiateł do ukazania sie 80 na budziku zjadłem honde shadow 600, potem od 80 ona mnie zjadła - tyle jak wyliczylem spalanie po trasie wyszło mi 7.5 na nowym gaźniku bing 84 :mrgreen:
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2013-11-10, 08:57   

Przez te unijne zakazy dojdzie jeszcze do tego, że zabronią jeździć mzetkami.
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2013-11-10, 11:47   

czochu napisał/a:
Jakbyś sobie kuźwa wsiadł na fabryczną nie grzebaną mz-te to byś zobaczył jak zapierdala
Szanuję Twój pogląd ale nie zgodzę się z tym, miałem przyjemność przewieźć się w tym sezonie kilka razy fabryczną 251 nigdy nie grzebaną z przebiegiem 4800 km i osiągi szału nie robią aczkolwiek bez problemu osiąga na swoim liczniku 135 km/h i jeszcze chce dalej, miałem również przyjemność śmignąć niegrzebaną 250-tką z roku 88 i z przebiegiem 12.400km i zbierała się podobnie jak ta 251 a więc szału nie ma ale jest dobrze ;)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2013-11-10, 12:02   

A mnie boli, że po remoncie który wyniósł ładne parę klocka Eta dalej nie chce jechać więcej niż 125/h i spalanie też nie za cudowne :evil:
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2013-11-10, 12:05   

hektor napisał/a:
palanie też nie za cudowne :evil:
Ach... te wasze cudowne Bing-i :cool:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2013-11-10, 12:07   

hektor, Załóż od kogoś tłumik z kolankiem na próbę, powinno pomóc :)
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2013-11-10, 12:09   

I spróbuj włożyć z powrotem na próbę BVF-a
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2013-11-10, 12:50   

dex, Tłumik oryginał jak taki jak niby powinien być.

ETZ_PRORIDER, trza go mieć
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno

Wysłany: 2013-11-10, 13:26   

Dodek jeździłem 250 88/89 fabryczną i zbierała się zajebiscie co wy chcecie do binga, mi pali w zalezoności od jazdy od 3,5 do 5 maxymalnie i bez problemu licznik domyka a silnik pracuje super chodź do świetności brakuje mu nie tłuczącego zbieraka :mrgreen:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
grajko91 


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 826
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-11-10, 15:21   

hektor napisał/a:
A mnie boli, że po remoncie który wyniósł ładne parę klocka Eta dalej nie chce jechać więcej niż 125/h i spalanie też nie za cudowne
u mnie jest podobna sytuacja ale parę razy wyciągła te 130, teraz coś nie chce i idzie 120-125. gaźnik bvf i spalanie spoko. Z tymi prędościami w etz to jest tak że powyżej 120- 125 gdzie wraz ze wzrostem obrotów spada moc maxymalna, dużego znaczenia nabierają takie czynniki jak ciśnienie w ogumieniu czy nawet nasmarowanie łańcucha, oraz inne które powodują jakiś tam opór. U mnie jak jeszcze smarowałem łańcuch olejm który dość szybko znikał z łańcucha to po nasmarowaniu eta szła o 5 km/h więcej. Więc kolego tasmanwsk, pamiętaj o tym przed wyścigiem :grin: Swoją drogą to po co aż 4 km? Myślę że 2 spokojnie wystarczą :wink:
 
 
     
hartman 


Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 144
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-11-10, 16:25   

Tutaj nie trzeba się ścigać. Przyjmując ,że oba motocykle są w nienagannym stanie to nx wygrywa pod każdym względem. Wyższa moc, niższa masa, 6 biegów, elastyczniejszy silnik.
 
     
luckyluke27 

Motocykl: MZ Trophy 250 es/2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 62
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-11-10, 20:22   

Zeby jechała szybciej to po pierwsze zamontować tłok z krzywo wywierconym otworem na sworzeń ;) wystarczy (minimalnie przesuniecie od osi), do tego nie wlewać do skrzyni/sprzęgła oleju i gaźnik na bogato raz miałem tak ustawionego tropika po remoncie to ukręciłem linkę w liczniku bo poleciała aż za 140. oczywiście nie non stop ale spoory kawał tak pojechała, bo teraz po kolejnym remoncie już na "normalnym" tłoku oleju itd to 120/125 to max a i tak nie jezdzę już więcej niż 90 :) znudziło mi się zapierniczanie
 
     
Matfiej 
Prawdziwy Żółtodziób


Motocykl: Miał być i jest!
Pomógł: 16 razy
Wiek: 27
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 451
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2013-11-10, 20:41   

luckyluke27, :szczena: :coo: ?
To takie historyjki jak o MZecie która leciała 160Km/h?
_________________
Za długa sygnaturka? Osz Wy :pejcz: !
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7504
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-11-10, 23:37   

Taa...a jakby przez pół roku nie jeść mięsa, to pewnie by pod 165 poszła :lol:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
motocyklista 


Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 844
Skąd: okolice Strzyżowa
Wysłany: 2013-11-11, 09:48   

luckyluke27 napisał/a:
do tego nie wlewać do skrzyni/sprzęgła oleju


I po 4 km mamy skończoną skrzynie. :DD
_________________

 
 
     
luckyluke27 

Motocykl: MZ Trophy 250 es/2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 62
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-11-11, 20:36   

"Wysłany: Dzisiaj 9:48 Temat postu:
luckyluke27 napisał/a:
do tego nie wlewać do skrzyni/sprzęgła oleju


I po 4 km mamy skończoną skrzynie. :DD "

oj tam oj tam wy piszecie teraz czysto teoretycznie, a ja to sprawdziłem mozna powiedzieć doświadczalnie :) że też wtedy tego nie z filmowałem. to by był dowód :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14