» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Analogowy Voltomierz / Amperomierz
Autor Wiadomość
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1687
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-11-07, 22:39   

Hvil napisał/a:
a poco jest ten przełącznik 10-15V i

a co masz na samym dole skali? No właśnie :mrgreen:
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-07, 23:03   

Reich, aż idę zobaczę:-)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
borgi 
Zlotowicz
Borgi


Motocykl: ES 250/0 '59
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 659
Skąd: Kraków/Zabrnie
Wysłany: 2013-11-08, 10:17   

Matfiej napisał/a:
rastuch napisał/a:
1kom - 100omów

Tylko małe sprostowanie - 1kΩ = 1000Ω :piwo: .


A nie 1024? :wink:
_________________
--
Borgi
http://www.motor.eu.org/gallery/
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1687
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-11-08, 11:25   

borgi, z bajtami/kilobajtami ci się pomyliło :mrgreen:
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Matfiej 
Prawdziwy Żółtodziób


Motocykl: Miał być i jest!
Pomógł: 16 razy
Wiek: 27
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 451
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2013-11-08, 19:25   

Zrobiłbyś więcej zdjęć tego miernika (tak z każdej strony, a minimalnie aby jeszcze gniazda było widać)? Nie masz jeszcze innych końcówek w tym zestawie?
_________________
Za długa sygnaturka? Osz Wy :pejcz: !
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-08, 20:27   

Matfiej, nie mam, ale zrobię fotki:) jeszcze go nie odpaliłęm ale podoba mi się ten futeralik i ogolnie miernik:-)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 76
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Babimost
Wysłany: 2014-01-08, 20:07   

Był to bardzo przydatny przyrząd samochodowy, którym można było dokonywać pomiaru napięcia ładowania, sprawności kondensatora, przedzwaniać kable w instalacji elektrycznej, ustawić niskie obroty silnika wbudowanym obrotomierzem Do 1500obr/min i do 9000obr/min. Można było także ustawić właściwą przerwę na przerywaczu w aparacie zapłonowym, oraz kąt wyprzedzenia zapłonu. Fajny przyrządzik.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-08, 21:10   

Bajbus16, mój działa ale oprócz voltów pomiaru jeszcze do niczego go nie wykorzystałem.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 76
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Babimost
Wysłany: 2014-02-03, 23:12   

Tu mamy drugi przyrząd analogowy (radziecki) konkretnie do Łady. Mierzył napięcie w dwuch zakresach,( 1,5V) i (15V) kąt wyprzedzenia zapłonu (alfa 90*), oraz obroty minimalne do (1500obr/min) i maksymalne do (9 000obr/min). Używany do Fiatów Polonezów, nawet i Maluchów, ale trzeba było dzielić przez dwa. Wychodziły z niego trzy przewody plus minus i trzeci był podłączany do aparatu zapłonowego pod przewód 1 łączący cewkę zapłonową z przerywaczem. Na przedniej części jest wyciśnięta instrukcja jak wciskać trzy przełączniki pod wskaźnikiem, aby uzyskać zamierzony pomiar. Sam go kiedyś używałem i teraz się sprawdza przy pomiarach mojej MZ np: wolne obroty, czy napięcie ładowania.
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7518
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-02-04, 11:22   

Super urządzonko :piwo:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Pavel 

Motocykl: 5x etz 250
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 112
Skąd: Dania-wielkopolska
Wysłany: 2014-02-05, 20:31   

Faktycznie moze to juz archeologia takie przyrzady (analogowe) ale nie potrafie sobie wyobrazic np.diagnozy czujnika ABS bez uzycia omomierza i woltomierza bez wskazowki.
Tak samo nie kupie juz zegarka elektronicznego z wyswietlaczem...bo patrzac ktora jest godzina,musze najpierw wyobrazic sobie tarcze i wskazowki aby moc przekonwertowac na analog.odczyt z wyswietlacza.
_________________
Istnieje realne zagrozenie ze zobacze Wasze profile na NK.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13