» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 11:24
Stacyjka - jak uruchomić - MZ ETZ 150
Autor Wiadomość
giedrojc 

Motocykl: etz
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-22, 00:41   Stacyjka - jak uruchomić - MZ ETZ 150

Siemanko ! Moj starszy brat zostawil MZ ETZ150 w domu i wyjechal... ja bym chcial sobie troche na niej pojezdzic;p tylko kurde nie wiem co musze zrobic zeby odpalila :oops: :evil: Wzial kluczyk i chyba tyle bo nic specialnego nie robil ... przy niej wiem ze idzie odpalic ja na srubokret tylko w ktora strone musi byc on przekrecony (w prawo czy w lewo) tam jest kilka tych "skokow" I jak juz wloze to pozniej na 1 (czyli na dol) :mrgreen: i odpalam normalnie z kopa :] dodajac lekko gazu nei :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Chyba niczego nei pominąłm
_________________
Motor Na Zawsze !
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-17, 11:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
slawek150 

Motocykl: mz etz
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 2
Skąd: miejscowość
Wysłany: 2006-06-22, 01:34   

oj nielubię jak mój młodszy brat z moją mz tak kąbinuję jak mnie niema :-/
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-06-22, 02:08   

hmm ciężka sprawa czy ci powiedzieć :-P w lewo na zapłon... ;-) Ale jeżeli nie potrafisz jeżdzić motocyklem to lepiej jej nie ruszaj bo zrobisz sobie i innym krzywde i będziesz miał lipe nie tylko z bratem :roll:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-06-22, 08:04   

a ja ci powiem haha:D zanim wlaczysz zaplon (przekrecony kluczyk w lewo) otwierasz ssanie (dzwigienka kolo manetki gazu) BEZ ODKRECANIA GAZU kopiesz ze 2-3 razy zamykasz ssanie przekrecasz kluczykiem (srubokretem) raze w lewo kopiesz i dodajesz troche gazu i powinna zapalic.... swiatla wlanczas jak przekrecisz kluczykiem na max'a w lewo wylanczas przekrecajac na max w prawo :) jedynka do dolu reszta biegow w gore.... tylko prosze nie zabij sie :)
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
giedrojc 

Motocykl: etz
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-22, 09:40   

Nie no spoko umiem jezdzic :D A szarzowac to znowu nei bede :-P 8-) Dzieki tylko powiesz mi czemu ta dzwignia obok gazu nei chce mi zejsc w dol ? :-/ qrde nie da sie jej przesunac. A kluczyk ma byc ile tych przeskokow ... tzn. powiedzmy ze jest na max'a w lewo przesuniety to ile razy mam go przesunac w prawo zeby mi odpaliła plz odpowiedz i THX :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Motor Na Zawsze !
 
     
raV 

Motocykl: MZ ETZ250
Wiek: 37
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-06-22, 09:58   

gruby napisał/a:
zanim wlaczysz zaplon (przekrecony kluczyk w lewo) otwierasz ssanie (dzwigienka kolo manetki gazu) BEZ ODKRECANIA GAZU kopiesz ze 2-3 razy zamykasz ssanie przekrecasz kluczykiem (srubokretem) raze w lewo kopiesz i dodajesz troche gazu i powinna zapalic.... swiatla wlanczas jak przekrecisz kluczykiem na max'a w lewo wylanczas przekrecajac na max w prawo :) jedynka do dolu reszta biegow w gore.... tylko prosze nie zabij sie :)

heh, tyko co ma znaczyc "w lewo"??? w tym wypadku znaczy zgodnie z ruchem wskazowek zegara:) - czyli w prawo
_________________

 
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 363
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-06-22, 09:59   

giedrojc, jak sie pala kontrolki to znaczy ze zaplon jest wlaczony.
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-06-22, 10:09   

Ja bym radził na samym poczatku odkręcić kranik paliwa :P
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2006-06-22, 10:57   

dokłądnie tak jak sake mówi :) wódki mu dać:)
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
giedrojc 

Motocykl: etz
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-22, 11:41   

No ale qrde nei moge wlaczyc tej manetki ssania :-/ czemu nei chce zejsc w dol ? I jakas lampka sie zapali tak ? Jak juz bede mial odpalac ?
_________________
Motor Na Zawsze !
 
     
pogo18 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 46
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2006-06-22, 11:45   

ja ja bym ci nie radził jeszcze cos zrypiesz ze stacyjka grzebiąc srubokrętem i brat cie zabije :-P i ile sam sie nie zabijesz jak ją odpalisz :mrgreen:
_________________
Moją nieobecność na forum, sponsoruje:
www.suuperklik.prv.pl
 
 
     
giedrojc 

Motocykl: etz
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-22, 12:01   

No qrde nie zabije mnie pisali ze da sie odpalic nawet patykiem tylko qrde no powiedzcie dokladnie co i jak PROSZEEEEEEEEEE!
_________________
Motor Na Zawsze !
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-06-22, 12:07   

wkładasz śrubokręt(kluczyk jesli masz), przekrecasz jeden ząbek zgodnie ze wskazówkami zegara. powinny zapalić sie conajmniej jedna kontrolka w lewym zegarze, jesli zadna sie nie pali, to przekrec klucz spowrotem i idziesz do domu, bo jest padniete AQ, a z twoja wiedzą raczej na pych nie odpalisz ;-)
jesli sie zapali przejdziemy do następnego kroku :-P
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2006-06-22, 12:36   

Może tu chodzi jak zapalić ete qmla jak zostawi bez kluczy :-D Ale z tego co czytam to wiedza autora na temat motocykli jest mizerna. Nawet jak odpali to będą problemy typu jak się jedzie prosto jak się skręca. A skąd może wiedzieć że tylko klucz wzioł. Może odłączył kabel od akumulatora (AQ dla nie kumatych) albo ma ukryty wyłącznik zapłonu?? Wtedy kupa. Jak ktos nie potrafi czegoś zrobić to niech się nie zabiera bo można sobie albo komuś zrobić krzywde.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
giedrojc 

Motocykl: etz
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-22, 13:33   

ja no dobra chodzilo mi o rady a nie wymadrzanie sie ze wie sie lepiej :-| a na popych odpala sie motor pchajac go na sprzegle na 1 puszcza sie sprzeglo i wskakuje na siedzenie aby zalapal dodajac gazu. Qrde jedne w prawo jedne w lewo ale ja juz sie tam tym bawilem i teraz nie wiem na ktorym zabku jest ten glupi kluczyk
_________________
Motor Na Zawsze !
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-06-22, 13:34   

Dokładnie :D A mi sie wydaje ze własnie jakis dres proboje ukończyc kurs Jak skroić Etke z przed sklepu :P A my mu w tym pomagamy później będzie płacz i zgrzytanie zębów ze komus z krakowa zajeba*li etke :P
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2006-06-22, 13:46   

Odpalanie na pych na pierwszym biegu powodzenia, komarka tak ale nie etke za duża kompresła koło na stopa pójdzie. Jak nie włączysz zapłonu to i tak na pych nie odpalisz, jak odłączone AQ lub rozładowane to też ( zapali ale trzeba dobrze pchnąć żeby alternator dał prąd). Położenia klucza w stacyjce jeżeli masz całkiem w prawo (tak jak chodzi zegarek) to są światła mijania jeden skok w lewo- światła pozycyjne, znowu jeden w lewo zapłon, następnie wyłączony zapłon, potem pozycyjne z możliwością wyciągnięcia klucza, nast w prawo puste. Muszą Ci się kontroli zapalić od ładowania i od luzu (chyba że na biegu jest) Jak kontrolek niet to sprawdź czy jest akumulator. Nie narób problemów sobie lub komuś.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
bert41 


Motocykl: Mz Etz 251e
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 102
Skąd: Leszno/Rawicz
Wysłany: 2006-06-22, 15:10   

Skoro w żaden sposób nie możesz odpalić tej etki to własnie twój brat zrobił wszystko żeby tak
zostało.Widocznie miał powody.Osobiście gdybym sie dowiedział ze mój brat grzebie przy moim sprzecie pod moją nieobecność i nawet nie wie dokładnie jak sie odpala to bym go roz#$ał.... :-|
Ale to moje zdanie.Radziłbym zostawić i po powrocie brata poprosić go,zeby Ci dał pojezdzić i powiedział co i jak.
Pozdro
_________________
Motorradwerk Zchopau
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-06-22, 15:49   

no pomysl...czy twój brat jest tak tepy zenie wie ile ma km na zegarze?? wystarczy ze odłaczyl jakis kabel i nawet pchajacna 1 niezapli:P
Kluczymk mozna kupic za 3zł w sklepie;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-06-22, 16:01   

a najlepiej to powiedz bratu żeby po powrocie się do nas zarejestrował :-P :-D
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16