» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc Przy Zakupie Golfa 2...
Autor Wiadomość
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-21, 21:52   Pomoc Przy Zakupie Golfa 2...

Witam... Panowie mam takie pytanie do was, a mianowicie na co mam zwrócić uwagę przy zakupie Golfa 2,rok 1991,silnik 1.6, skrzynia manualna... Dziś dzwoniłem do pana i mówił mi że ma drobne oznaki rdzy na drzwiach kierowcy a silnik idealny... Czekam na waszą pomoc i podpowiedzi... :wink:
_________________
Mz 150 etz
 
     
ETZ9994 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Opole Lubelskie
Wysłany: 2014-03-21, 22:16   

Tylko omijaj szerokim łukiem gażnik elektroniczny Pierburg 2EE mam taki w swoim i same problemy.Sprawdz stan podłużnic i wokół mocowania tylnej belki.Na twoim miejscu lepiej poszukał bym golfa z silnikiem 1.8 na wtrysku bo 1,6 to przestarzałe jednostki gażnikowe sprawiające problemy.
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-21, 22:27   

ETZ9994 hmm, potrzebuje tego auta do dojeżdzania do roboty... A te 1.6 nie były na jedno puktowym wtrysku...???
_________________
Mz 150 etz
 
     
ETZ9994 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Opole Lubelskie
Wysłany: 2014-03-21, 22:45   

Były 3 wersje 1.6 70km,72km,75km wszystkie na gazniku.W jakiej kwocie chcesz kupić?
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-21, 22:46   

Do 1500tyś, a znając życie to takie gazniki ciężko jest ustawić... :cry: A na co zwrócić uwagę przy zakupię takiego golfa na gazniku?
_________________
Mz 150 etz
 
     
ETZ9994 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Opole Lubelskie
Wysłany: 2014-03-21, 23:19   

W tej cenie to ciężko o zadbanego ale znalazłem jedną oferte warta uwagi http://tablica.pl/oferta/...html#96996acb40
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-21, 23:26   

Myślałem że nie można wstawiać tego typu informacji no ale widzę że się myliłem, :smile: kolego ja dzwoniłem do tego pana i za tym golfem http://tablica.pl/oferta/...html#d586c3a9b8
_________________
Mz 150 etz
 
     
ETZ9994 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Opole Lubelskie
Wysłany: 2014-03-21, 23:48   

Ten widać trochę zajechany, spróbuj jeszcze zadzwonic do tego co ci podalem bo widac ze tamten ładny stan i zadbany za nie duże pieniadze.
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-21, 23:50   

ok, dzięki, jutro się odezwę i powiem co i jak... :piwo:
_________________
Mz 150 etz
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-22, 00:15   

A mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego golfa na gazniku?
_________________
Mz 150 etz
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2014-03-22, 10:48   

Grzechu66 napisał/a:
A mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego golfa na gazniku?
Czy chodzi na nim i nie przerywa, te gaźniki są już wylatane jak stąd do Berlina.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-03-22, 11:23   

Grzechu66 napisał/a:
A mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego golfa na gazniku?


Przede wszystkim czy trzyma obroty jałowe zarówno na zimnym, jak i na ciepłym. One są podciśnieniowo sterowane, a zazwyczaj te membrany są już wylatane. Regeneracja kosztuje parę setek.

ETZ9994 napisał/a:
Tylko omijaj szerokim łukiem gażnik elektroniczny Pierburg 2EE mam taki w swoim i same problemy.Sprawdz stan podłużnic i wokół mocowania tylnej belki.Na twoim miejscu lepiej poszukał bym golfa z silnikiem 1.8 na wtrysku bo 1,6 to przestarzałe jednostki gażnikowe sprawiające problemy.


Całkowicie się pod tym podpisuję.

Ewentualnie możesz 1,6 przerobić na monowtrysk z jakiegoś toledo nowszego, no ale to też koszty.

Jeśli o chodzi o całość, to zainteresuj się stanem kielichów z tyłu (od strony bagażnika mniej więcej od mocowania zwijaczy pasów bezpieczeństwa do kanapy tylnej. Do tego standard - progi, podłużnice tył. Jeśli nie miał nadkoli plastikowych we wnękach tylnych kół, to bądź pewien, że progi już pognite, a w okolicach wlewu paliwa (pod klapką) też już rudo. Sprawdź podłużnice w okolicach mocowania tylnej belki. Obejrzyj podszybie, bo nieprofesjonalne wymiany przedniej szyby też gwarantują rdzę w tym miejscu. Do tego tylna klapa - okolice podświetlenia tablicy rejestracyjnej, tam pod tym plastikiem do zamka.

Luzami w zawieszeniu się zbytnio nie przejmuj, bo to się robi za grosze (cały przód bez przekładni wymienia się za około 300zł na częściach FEBI, jak chcesz jakieś jednorazówki, to jeszcze z 6-7 dych urwiesz).

Jeśli ma korektor siły hamowania przy tylnej belce, to przejedź się jakąś gruntową drogą tak ok. 20km/h i pierdzielnij w hamulec do oporu. Zobacz czy blokują tylko przednie koła, czy tylne też i które zostawiają dłuższe ślady ewentualnie. Dłuższe ślady z tyłu lub ich brak świadczy w najlepszym razie o złej jego regulacji. Często są jednak już uszkodzone te korektory, a nowy kosztuje ok. 4 stówek. Żałuję, że gdy sprzedawałem golfa nie podmieniłem go z Passatem, bo w golfie miałem dobry, a w passerati jest zjeb**ny... :/
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-22, 15:43   

A co byście mi polecali jakegoś Golfa 2 albo audi 80 b3 i jaki silnik 1.8 czy 2.0...??

P.S a jak te golfy 1.6 się gazowały..? Nie było jakiś problemów i jakie tak mniej więcej jest spalanie LPG...??
_________________
Mz 150 etz
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-03-23, 01:47   

Golf 1,6 gaz znosi dobrze, tak samo jak 1,8. Spalanie też podobne. Po trasie 8-11, po mieście 10-13.

Czy golf czy audi to już sobie musisz samemu odpowiedzieć, przede wszystkim do czego chcesz tego auta używać. Audi ma mimo wszystko chyba wytrzymalszą blacharkę. Minusem b3 jest brak możliwości składania tylnych siedzeń ze względu na zbiornik paliwa za siedzeniami, więc nic większego nie przewieziesz. No i jednak już większa i cięższa gablota, więc i osiągi gorsze i spalanie większe i parkowanie gorsze. Audi - mimo że to praktycznie przecież VW - nie podobają mi się, szczególnie ich deski rozdzielcze. Golf 2 ma najładniejszą deskę chyba w tamtym okresie - ładniejszą od audi, passata itp.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
ETZ9994 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Opole Lubelskie
Wysłany: 2014-03-23, 09:45   

Audi słabo chodzi na lpg bo wiekszosc silników jest na mechanicznym wtrysku ktory nie lubi gazu gaz oplaca sie zalozyc do nowszych wersji b4 gdzie jest wtrysk elektroniczny.Golfa szukaj z silnikiem 1.8 RP 90 km na monowtrysku.
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-23, 10:34   

Monowtrysk jest to gaznik sterowany elektronicznie...??? Hmm tylko w tym sęk że od 1500 do 2000 tyś nic nie ma do wyboru... :neutral:
_________________
Mz 150 etz
 
     
ETZ9994 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Opole Lubelskie
Wysłany: 2014-03-23, 12:36   

monowtrysk to wtrysk jednopunktowy.W tej cenie tylko golf.
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-23, 17:59   

Panowie a może wy wiecie gdzie ktoś ma na sprzedarz jakegoś Golfa 2 1.8 do 2000 tyś w woj.lubelskim...?? Pisać na priv jak by co... :piwo:
_________________
Mz 150 etz
 
     
TheMaciej 
Znów się urwało

Motocykl: MZ ETZ 250 + URAL
Wiek: 36
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 64
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-03-24, 12:55   

Heh, kupując golfa z 1991 musisz bardzo uważać na to, żeby go nie kupić ;P

A tak na serio, zły pomysł, jeśli chcesz kupić coś taniego kup sobie Suzuki Swifta 3 drzwiowego, do 2000 kupisz rocznik 1995-1999 z gazem, spalanie około 7-8 litrów średnio.

Ewentualnie patrz za sejczento, oplem corsą, polówką, puntem (w tej kolejności), za te 2000 zł kupisz auto w znacznie lepszym stanie niż sporo starszego golfa ze starszej generacji silnikiem,

Dla przykładu ostatnio puściłem Corsę B '95 1.5 TD za 1900zł (mechanicznie cacko, buda pół na pół szpachla z blachą)

Allegro da Ci pogląd jakie są ceny "maksymalne", na Tablicy znajdziesz dużo więcej lepszych ofert, najlepsze oferty w tej cenie znajdziesz na szrotach samochodowych, czeka Cię auto które ktoś chciał oddać na złom ale na szrocie mu poradzili że dadzą mu 50 zł więcej za niego jeśli zamiast złomować to go im sprzeda. Takie auto kupione stoi sobie na komisie, jak za długo stoi to się je myje woskuje i wystawia na allegro z wysoką ceną licząc na frajera który kupi "drogie i błyszczące więc na pewno sprawne"

Do 2000 zł jak Ci nie opuszczą minimum 100 zł z ceny z kartki albo nie dadzą kompletu używanych opon to nie bierz ;)
 
 
     
Grzechu66 


Motocykl: Mz 150 etz
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 168
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-24, 18:59   

TheMaciej tylko jest taka sprawa że jak jechało by nas 4-5 plus przyczepka z (jak auto by miało) z agregatem tynkarskim to sajczeto czy corsa może sobie z tym nie poradzić... :wink: a taki Golf 1.8 myślę że już dał by sobie rade... :>
_________________
Mz 150 etz
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14