Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-17, 09:54 |
MEGA Tuning simsona |
Autor |
Wiadomość |
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2006-07-02, 11:36 MEGA Tuning simsona
|
|
|
znalazłem na allegro, patrzcie na opis:
"na tym koszu motor może wyciągnąć 90km/h, bez zmiany cylindra na większy!! i motor dostaje także więcej mocy około 1,7-2,2KM."
http://www.allegro.pl/ite..._niemiecki.html
też chce taki "tunink" w MZ.
koleś jest niezły |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-07-02, 11:54
|
|
|
owszem można coś pokąbinować z przełożeniem ale na jednym się zyskuje a na drugim traci, czyli np prędkośc się zwiększa ale siła maleje albo na odwrót. Nie ma nic za darmo. ale nimożliwe że i jedno i drugie się poprawia. Mogł jeszcze napisać żespalanie się zmniejszy to jużcałkiem by było super
i niemożliwe jest żeby akie guwno zwiększyło moc o 2KM.
gdyby to było takie proste to czemu od razu w fabryce tak nie robili |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
Stojo
MZ ES 250/2 TBU 40JM
Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 394 Skąd: Nowy Folwark k.Buska
|
Wysłany: 2006-07-02, 12:23
|
|
|
zgadzam się w 100% z danielem |
_________________ IFA mobile DDR |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-07-02, 12:58
|
|
|
hehe ja już kiedyś o tym myślałem jak miłaem kupować simka. W sumie to ma zalete taka że może jest troszke szybszy i chyba bardziej wytrzymały, ael czy warto? |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-02, 15:40
|
|
|
Zwykła 50 ccm tyle nie pójdzie na tym , będzie mułowaty , na 70 ccm to co innego ...ale napewno nie 90 km/h |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-07-02, 19:59
|
|
|
tomasz102 napisał/a: | bardziej wytrzymały |
Ja Simsonem po przejechaniu 2,8 tys. km w rok. Po tym jeździłem na drugim korbowodzie, trzecim cylindrze i czwartym tłoku. Łożysk igiełkowych na sworzniu tłoka już nie liczę. |
_________________ http://mnich777.blogspot.com/ |
|
|
|
|
Stojo
MZ ES 250/2 TBU 40JM
Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 394 Skąd: Nowy Folwark k.Buska
|
Wysłany: 2006-07-02, 20:11
|
|
|
kiedyś może ze 3 lata do tyłu znalazłem taką stronę na której było pare zdjęć simków i było napisane że najwolniejszy z nich leci 120 km/h to nie wiem co te kolesie zrobili w silnikach przecież to nie jest możliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! po I z takiego motorowerku jakim jest simson i ma 3,7 KM nie da się wysilić na około 9 KM chociaż czytałem że na niemieckich zestawach tuningowych jest to możliwe, po II jak takiego simsona prowadzić przy 120 km/h? skoro waży 80 kg |
_________________ IFA mobile DDR |
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-07-02, 20:24
|
|
|
Możliwe, jak możliwe... Może odchudzili go, że ważył nie 80 kg, tylko 60 kg, z górki z wiatrem itp... to by tą stówkę przekroczył... ale 120 km/h to trochę niechce mi się wierzyć.
Znam gościa, który faktycznie jechał Simsonem 105 km/h, ale ten Simson składał się tylko z ramy, silnika i pokrętła gazu. Wszystko wymontował, aby był najlżejszy.
No i sam szlifował kanały itp...
Nawiasem mówiąc, rama Simsona jest przystosowana do prędkości max: 100 km/h. Wyższe prędkości są nadzwyczaj niezalecane ze wzg. właśnie (mn.) na ramę, więc przyjemnej jazdy |
_________________ http://mnich777.blogspot.com/ |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-02, 20:27
|
|
|
Apropos temat już był .. |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-07-02, 21:49
|
|
|
A ja mam kumpla, który jechał komarem 110 km/h Kupił sobie komara i pojechał po niego z drugim kumplem ETZ-tką 250, a że komar nie był na chodzie to go wzięli na chol MZ-etą i było 110, tylko ten kumpel co sie dział na tym komarze to mówi że były takie wibracje że o mało nie spadł z niego i myślał że już się od ziemi odrywa i zaraz odleci |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-07-02, 22:59
|
|
|
możliwe ze simson pojedzie 120km/h ale z wieckszym cylindrem z wieksża ilośćią kanałów, sportowym wale 6 stopniowoą skrzynią biegów odchudzony itd itd + woewki z R! ale co to by był za Simson ? |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-07-02, 23:16
|
|
|
William, juz 105? wczesniej gdzies pisałes ze 95 |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
|
|
|
|
Stojo
MZ ES 250/2 TBU 40JM
Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 394 Skąd: Nowy Folwark k.Buska
|
Wysłany: 2006-07-03, 09:45
|
|
|
wszystkie te simski to były s 51 w różnych "odmianach", a propos skrzyni 6 stopniowej słyszałem o 5 tuningowych ale 6 |
_________________ IFA mobile DDR |
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-07-03, 10:40
|
|
|
wojciech944 Wcześniej mówiłem o równej stówce, ale z kolesiem się dogadałem i okazało się, że było (pewnie przez krócej niż sekundę ) 105 km/h. |
_________________ http://mnich777.blogspot.com/ |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-07-03, 11:04
|
|
|
powyzej 100hm/h to musi być juz mega tuning w takim simku na cylindrze 70ccm mozna zapomniec o takim wyniku |
|
|
|
|
daker 251
daker 251
Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 02 Maj 2006 Posty: 83 Skąd: Niwka
|
Wysłany: 2006-07-03, 11:21
|
|
|
ale czy w ogule w simku ma to sens? Kumpel załorzył do sima cylinder 70 leciał w tedy 85-90km/h ale po niecałych 1tyś kilometrów rozleciał mu sie wał a jesli był by zrobiomy jakiś wiekszy tuning to silnik był by na jeden przejazd :-/ Nawet silniki MZ nie lubia zbyt silnego tuningu a co dopiero simson o pojemności 5 razy mniejszej od MZ |
_________________ ..::CRN::.. |
|
|
|
|
William
Zlotowicz Mnich
Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1285 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-07-03, 13:24
|
|
|
Ja miałem i 60 ccm i 70 ccm. I zwykły tłok i niby "tuningowy", z którego żekomo miało wyjść 9 KM .
Bez komentarza. |
_________________ http://mnich777.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|