» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Montujemy przewody hamulcowe firmy Hel Performance
Autor Wiadomość
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-19, 18:00   Montujemy przewody hamulcowe firmy Hel Performance

Witajcie Bracia :piwo:
Do tej pory każdy z szanujących się tu "chłopców tunigowców" :lol: starał się sprawić aby nasze MZ jechały te okrągłe 150Km/h z Kasprowego :lol: poprzez różnorakie usprawnienia. Raczej chyba nikt nie myślał aby przy tym zadbać o swoje i innych bezpieczeństwo...
W tym temacie jednak będę chciał zmienić pewien trend i zamiast przyśpieszać czy też tuningować Mz w celu zwiększenia jej prędkości postaram się ją zawsze zatrzymać... Zapytacie jak chcę to zrobić?- a no właśnie przez montaż nowych przewodów hamulcowych w oplocie firmy Hel... https://www.youtube.com/watch?v=2_jhSp8YpfI
Mój przewód hamulcowy w Mz ETZ 150 nie był wymieniany od nowości czyli od 1987r :torba": Widać już spękania a więc ostatni dzwonek aby na to aby go w końcu wymienić... Zresztą posiadając czy nowy chiński czy stary przewód typu gumowego bez oplotu wciskając dźwignie można zaobserwować że ciśnienie zamiast iść na zacisk rozpręża nam przewód gumowy co na pewno przekłada się na słabsze hamowanie a co gorsza ciśnienie w takim przewodzie bez oplotu może rozerwać go w najmniej odpowiedniej chwili...
:sciana:
Poniżej pozwoliłem sobie skopiować z strony najważniejsze cechy aby każdy wiedział na co ewentualnie się decyduje. :piwo:

Przewody hamulcowe w oplocie HEL http://www.przewodywoploc...plocie-HEL.html
Cytat:
"W przeciwieństwie do gumowych przewodów hamulcowych, stosowanych w większości motocykli, przewody hamulcowe HEL nie są dziełem kompromisu pomiędzy ceną a jakością. Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej ( a nawet i tytanowe mają też w ofercie) - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów. Nie znajdziesz tu końcówek z miękkiej stali, które z czasem mogą rdzewieć ani z aluminium wrażliwego na zjawisko korozji elektrolitycznej. Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność, jakiej oczekujesz od każdego elementu układu hamulcowego Twojego motocykla. Dzięki temu każdy nasz przewód hamulcowy obejmuje wieczysta gwarancja." :ok2:
Każdy sprzedawany przez nas zestaw przewodów hamulcowych w oplocie HEL składa się z:

Przewodów hamulcowych z maszynowo zaciśniętymi końcówkami.
Śrub mocujących przewody do pomp i zacisków.
Podkładek miedzianych zapewniających szczelność połączenia.
Instrukcji montażu w języku polskim.
Karty gwarancyjnej.
Naklejek na motocykl.
Jest dla nas oczywiste, że estetyka jest równie ważna, co wydajność i trwałość. Dlatego też każdy nasz klient ma możliwość wyboru koloru końcówek i przewodu bez żadnych dopłat. Więcej na temat dostępnych opcji kolorystycznych znajdziesz na kolejnych stronach.

Sami jako motocykliści, używamy produktów firmy HEL i szczerze je Wam polecamy! Uważamy, że wymiana przewodów hamulcowych na przewody w stalowym oplocie jest konieczna dla osób, które chcą czerpać jak najwięcej przyjemności z jazdy swoim jednośladem, a zarazem serio traktują sprawy związane z bezpieczeństwem. Hamulce są najważniejszym elementem zapewniającym bezpieczeństwo czynne podczas jazdy motocyklem i dlatego ich działanie powinno być w każdych warunkach przewidywalne i niezawodne.

Wymiana przewodów hamulcowych na przewody w oplocie nie jest jedną z tych modyfikacji, po których odczuwalna zmiana będzie zauważalna tylko dla osób o bardzo długim stażu motocyklowym lub używających motocykla wyczynowo. Po wymianie przewodów na przewody firmy HEL każdy będzie w stanie odczuć poprawę nie tylko w postaci zmniejszonej siły potrzebnej do obsługi dźwigni hamulca, ale przede wszystkim lepszej dozowalności hamulców.


Kolory przewodów http://www.przewodywoploc...-przewodow.html
Cytat:
Zamawiając przewody hamulcowe w oplocie HEL, masz możliwość wyboru koloru przewodu.
Niezależnie od koloru nadal jest to ten sam przewód z teflonowym rdzeniem i oplotem ze stali nierdzewnej. Jedyne co się zmienia, to kolor koszulki ochronnej. Każdy nasz przewód jest w nią wyposażony. Ochrania ona nie tyle sam przewód, co lakier Twojego motocykla. Gdyby jej nie było, bardzo łatwo można by zarysować lakier, nawet podczas montażu. Dzięki koszulce łatwiej jest także utrzymać przewód hamulcowy w czystości, ponieważ brud i kurz nie wbijają się w oplot.Co istotne, koszulka ta nie jest zwykłą opaską termokurczliwą, jak to ma miejsce w przypadku przewodów niskiej jakości. Tworzywo, z którego jest ona wykonana, jest wtapiane w oplot. Dzięki temu mimo wyginania nie odkleja się ona od przewodu i nie tworzą się żadne pofałdowania. Tworzywo jest także odporne na działanie promieni UV i nie zmienia barwy pod wpływem działania słońca.


Kolory końcówek http://www.przewodywoploc...ierdzewnej.html
Cytat:
HEL jest jedyną firmą oferującą kolorowe końcówki ze stali nierdzewnej.
Wszystke nasze przewody wyposażone są w końcówki ze stali nierdzewnej. Uważamy, że tylko użycie tego materiału zapewnia wystarczającą trwałość i niezawodność. Szczególnie uczulamy was na stosowanie przewodów z końcówkami z aluminium, które ulegają zjawisku korozji elektrolitycznej.

Właśnie dla klientów, którzy cenią sobie opcje kolorystyczne, oferowane w przypadku końcówek aluminiowych, wprowadziliśmy do oferty kolorowe końcówki ze stali nierdzewnej. Teraz nie musisz już wybierać pomiędzy kolorem aluminium a wytrzymałością stali nierdzewnej! Kolor odporny jest na działanie promieni UV. Co ważne, kolorowe końcówki dostępne są bez opłat dodatkowych! Dostępne kolory to: czerwony, zielony, niebieski, czarny, purpurowy, złoty lub końcówka nie barwiona w naturalnym kolorze stali nierdzewnej.

Poniżej znajdziesz zdjęcie przedstawiające dostępne kolory końcówek. Którą z nich chciałbyś mieć zaciśniętą na swoim przewodzie?:)


Ceny http://www.przewodywoploc...cowych-HEL.html

Wiem że nie każdego z nas stać na zakup dobrych akcesoriów do swoich MZ ale tutaj lepiej nie oszczędzać to sprawa z pogranicza życia i śmierci...
Zatem przewód taki jeśli zamówi się go samemu kosztuje 179zł ale wiecie jak to jest "W kupie siła :lol: " i jeśli są już przynajmniej dwie osoby lub dwa komplety zapłacimy za niego 149zł jeśli zaś trzy osoby lub komplety wtedy 130zł przy wpłacie na konto brak jest w tych opcjach kosztów wysyłki. :cool2: Nie wiem czy przy jeszcze większej ilości osób będzie większa zniżka z cennika wychodzi że niestety nie... Zapytam jeszcze.
W tym temacie będę chciał abyście ewentualnie zadeklarowali się na te przewody hamulcowe. W ten sposób powstanie lista i będzie szło złożyć zamówienie w uzgodnionym i dogodnym czasie dla zainteresowanych osób...
Osobiście będę chciał wsiąść dwa komplety... Wcześniej jednak chcę kupić nową pompę do MZ ETZ 250 więc dam znać że mam na ten wydatek 260zł ( których obecnie jest dość sporo za malowanie proszkowe dałem 400zł) Zatem macie jeszcze czas...
Coś jeszcze istotnego mi się przypomni to tutaj dopiszę... :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
Ostatnio zmieniony przez Marcin W. 2014-04-19, 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-04-19, 18:05   

Pytanie gdzie kupić śrubkę m10x1 - jak dobrze pamiętam taki jest gwint w zacisku i jest to problematyczne dostać .
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-19, 18:06   

Dostaniesz go w zestawie wraz z przewodem hamulcowym. :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-04-19, 18:26   

Marcin W., pytałeś czy jest możliwość zakucia koncówki przy do wkrecania w zacisk tak jak w fabrycznym przewodzie?
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-19, 18:29   

Właśnie tak mi gość zalecił tam raczej nie ma co dawać oczka jedynie u góry bo można mieć inną pompę i wtedy potrzebne jest oczko o odpowiednim nagięciu czy też kącie.
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2014-04-19, 22:38   

Dodek napisał/a:
Marcin W., pytałeś czy jest możliwość zakucia koncówki przy do wkrecania w zacisk tak jak w fabrycznym przewodzie?

Ja tak mam zrobione, bo dorabiałem tam dłuższy przewód do 500 po zmianie kierownicy na enduro. Nie było żadnych problemów. Końcówka wkręca się w standardową złączkę.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Rav90 


Motocykl: ETZ 250, XV535
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 169
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-20, 10:02   

Ja się deklaruję. Mam zmienioną pompkę, ale standardowy przewód pasuje.
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-20, 19:04   

Rav90, " To git, majonez"- jak to mówi P. Basia. :lol:
Nie wspomniałem wam o tym wcześniej bo za dużo było pisania...
Posiadając oryginalną pompkę poza tym że cieknie jest jeszcze jeden problem - czujnik stopu, :sciana: w mojej Mz ETZ 150 średnio musiałem mieć dwa w sezonie bo zawsze padały jak muchy...
Przyszło mi do głowy rozwiązanie tego problemu tj. montaż ciśnieniowego czujnika stopu. Z tego co mi wiadomo mają też w ofercie za około 50zł





ale możliwe że pójdzie pokombinować i wsadzić z Żuka, Ursusa, Warszawy itp. koszt 10zł ( mam już taki nowe kupione)jedynie trzeba było by mieć ten rozdzielacz z odpowiednim skokiem gwintu... Muszę się dowiedzieć jaki ma skok gwintu ten rozdzielacz i ile za to sobie życzą "miedziaków". :kura:

_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-20, 22:14   

Marcin W., to już jak wolisz ale w Nysie/Żuku/Tarpanie czujnik stopu często lubił paść. W dodatku do MZ nie bardzo bo ma duże gabaryty, radziłbym dobrać coś z japonii podobne jak w MZ.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-20, 23:58   

Myślę że pójdzie z czegoś innego dobrać np. z samochodów jak szukałem koszt wychodził około 20zł... Możliwe że nie będę kombinował tylko kupie ten tutaj dedykowany... Chodziło mi raczej o to że kto będzie chciał znajdzie inną tańszą alternatywę, a jak będzie trzeba wyłożyć te 50zł to wyłożę... :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7501
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-04-21, 21:18   

Włącznik stopu ciśnieniowy był też w golfie mk1. Ale w MZ żaden samochodowy się nie sprawdzi moim zdaniem - inne ciśnienia tutaj występują w układzie i za późno by załączał.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2014-04-21, 22:04   

http://www.stazet.inkontr...wy.html?ref=qq1
Jeżeli chodzi o Wylacznik stopu to tylko taki jak powyżej nie jest najgorszy :-)

Co do przewodów w opłacie to mają wady i zalety , zalety są opisane a do wad takich przewodów możemy zaliczyć bardzo twardą reakcje na ruch dźwigni hamulca, co przy śliskiej nawierzchni może okazać się zgubne.
_________________

 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2014-04-21, 22:15   

Dla niewtajemniczonych dodam jeszcze że rodzaj przewodów nie ma wpływu na siłę hamowania tylkona chcharakterystykę siły.
Dla mnie biorąc pod uwagę mała masę Mz tek oraz miękkie zawieszenie przednie lepszym rozwiązaniem jest bardziej elastyczny przewód co przekłada się na bardziej liniowy skalę siły hamowania większą możliwość kontroli podczas nagłego, lub gwałtownego hamowania.
_________________

 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-21, 22:24   

mczmok, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu... :piwo:
Chyba rozwiązał mi się problem z tym wyłącznikiem stopu w MZ ETZ 250. Było tam ułamane mocowanie klamki więc i tak pompa była do wyrzucenia. Postanowiłem kupić nową fabrycznie Grimeca z wysyłką kosztowała mnie 96zł. :kura: Mając ją mogę zamówić już te przewody hamulcowe... takie cudo



(ma małe otarcie na końcu klamki ale to nie kłopot ją pomalować). Szukałem takiej która ma mocowanie na lusterko nie wszystkie mają, ta akurat ma więc :ok2:
Kupując ten czujnik stopu za 50zł i ten rozdzielacz do niego koszt wyszedł by podobnie jak zakup tej pompy której w sumie i tak nie miałem...
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7501
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-04-22, 09:23   

mczmok napisał/a:
http://www.stazet.inkontr...wy.html?ref=qq1
Jeżeli chodzi o Wylacznik stopu to tylko taki jak powyżej nie jest najgorszy :-)


Nawet przy takim polecam "odciążyć" go przekaźnikiem.

mczmok napisał/a:
Dla niewtajemniczonych dodam jeszcze że rodzaj przewodów nie ma wpływu na siłę hamowania tylkona chcharakterystykę siły.
Dla mnie biorąc pod uwagę mała masę Mz tek oraz miękkie zawieszenie przednie lepszym rozwiązaniem jest bardziej elastyczny przewód co przekłada się na bardziej liniowy skalę siły hamowania większą możliwość kontroli podczas nagłego, lub gwałtownego hamowania.


Popieram! Również i inne pompy od jakichś japończyków nie grają tak dobrze z naszymi zawieszeniami.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
piotrwicha 

Motocykl: etz150
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 17
Skąd: lu
Wysłany: 2014-04-22, 20:40   

gdzie taka pompka i za ile?
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2014-04-23, 14:31   

Panowie,

Widzę, że już się napaliliście na opisaną przeróbkę, ale dużo prościej jest po prostu kupić przewód w oplocie (30-50zł) z oczkami i do tego dwie śruby hydrauliczne M10x1 (25 i 35mm)?

Cała zabawa wyjdzie max 100zł, a nie ma problemu z mocowaniem lusterek, czujnika stopu, rozgałęziaczami...nie chcę siać defetyzmu, ale nie lepiej przeznaczyć kasę na nowe opony zamiast pchać się z układ hamulcowy mający znaczny przerost skuteczności nad potrzebami naszych etek? Szczególnie, że start sezonu tuż-tuż a miedzi na to będzie trzeba sporo :piwo:
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-04-23, 19:32   

BeerfaN, Wybacz ale ty za 50zł kupiłeś sobie tylko problem. :torba": Trochę się dziwię że namawiasz nas do tego samego. :shock: Ten wydatek na zakup tego taniego przewodu to tylko pozorną oszczędność i marnowanie kasy na coś co nie można zamontować w MZ ETZ. Chcę uniknąć tego problemu który masz ty obecnie z tym tanim przewodem hamulcowym i wole dołożyć a będę mieć pewność że będzie pasował. Zatem dziękuję i nie skorzystam z twojej rady chociażby po twoim przykrym doświadczeniu z tanim i do niczego przewodem hamulcowym... :piwo:
Cytat:
SzanPaństwo,

Przewód wraz ze śrubami hydraulicznymi (?) doszedł. Wygląda solidnie, lecz ten kąt 45st. z opisu na stronie sklepu to raczej 30st. :mad:

W związku z tym jest mały problem z ułożeniem przewodu, aby nie odstawał niebezpiecznie od bryły etki.

http://forum.mz-klub.pl/v...er=asc&start=20
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2014-04-24, 07:59   

Marcin W., na razie testuję to ustrojstwo, ale póki co daje radę. Czy jest do niczego, czas pokarze. Obym nie przekonał się o tym w nieodpowiedniej chwili...

Dotychczas miałem gumowy przewód - zapewne też made ich China - i poza puchnięciem trzymał płyn w ryzach. Skoro ten był dopuszczony do sprzedaży, to ten w oplocie nie powinien być gorszy.

Staram się w to wierzyć. :???:
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-05-03, 02:01   

Witam
Panowie trochę jeszcze dopowiem o tym hydraulicznym czujniku stopu okazuje się że ten rozgałęźnik jest tutaj zbędny jak się okazało. Normalnie bez czujnika to oczko montuje się za pomocą śruby (która zresztą jest w komplecie z przewodem hamulcowym) ale jak chcemy zamontować ten czujnik do pompy to oczko skręcamy za pomocą tego wyłącznika stopu bo pełni on dwie te dwie powyższe funkcje :grin: ( śruby montażowej oczka i czujnika stopu) co upraszcza montaż, zmniejsza koszt zakupu i nie potrzebny jest już nam rozgałęźnik aby to skręcić wszystko razem pod warunkiem jednak że posiadamy przewód hamulcowy z oczkiem, przy oryginalnym przewodzie to nam się nie uda bez rozgałęźnika. Amen. :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15