» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 11:26
Zapłon - podłączenie - MZ ETZ 150
Autor Wiadomość
q3marcin 

Motocykl: MZ 150/WSK CROSS!!!
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-07-06, 15:49   Zapłon - podłączenie - MZ ETZ 150

siema posiadam MZ cross ktora skladalem od podstaw z roznych czesci noi wlasnie ostatnio kupilem do tej MZ elektryke bo mialem sam silnik, tzn ta elektryka to tylko do tego zeby odpalic silnik niechce miec zadnych obrotomierzy predkosciomierzy swiatel itd, tylko chce zeby mi palila ;] i nie wiem jak to podlaczyc mam schamety sciagniete z tej strony ale niestesty nie umiem sie nimi posluzyc, jestem z Lublina moze by mi ktos cos takiego zrobil ?? noi za ile $ ?? a jak nie to moze ktos mi pomorze i opisze jak to dokladnie podlaczyc BEDE BARDZO MOCno WDZEIECZNY pozdrawiam papas moj numer gg: 4798724 (zawsze na niewidocznym)
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 19:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-06, 16:12   

q3marcin napisał/a:
a jak nie to moze ktos mi pomorze i opisze jak to dokladnie podlaczyc
od tego tu jestesmy :D tylko ja jestem z podkarpackiego :) nie z pomorza

Sprawa jest prosta. Bierzesz schemat i interesuje cie tylko to co idzie z silnika cewki prostownika i regulatora i czesc stacyjki. :-) A wiec tak zielony kabel od zapłonu (platynki czy co tam masz) do cewki. + od Akumula na regulator lub prostownik(zalezy od rodzaju regulatora i modelu) jesli masz elektroniczny regulator z 3 wejsciami to + zamiast na regulator idzie na prostownik w mniejsce D+. Do prostownika ida tez 3 kable (czarne) z silnika do zacisków U,V,W, Nastepnie na prostownik brazowym kablem masa Do zacisku D-. masa tez musi isc na regulator napiecia Najczesciej do płytki która sie go mocuje do ramy lub do 4zacisku. Do regulatora idzie tez czerwono zielony kabel z prostownika a nastepnie do kontrolki ładowania ktora bym jednak polecił zostawić. do regulatora idzie kabel zielono niebieski z silnika jest to kabel od wzbudzenia. Teraz jeszce + z akumulatora na stacyjke i powinno hulac :)
Aha Jesli masz starszy regulator lub mechaniczny to czerwono zółtym kablem z prostownika z zacisku D+ na regulator. Najelpiej napisz jaki masz regulator to bedzie łatwiej napisac (z nazwami zacisków)

[ Dodano: 2006-07-06, 16:13 ]
Jak gdzies namieszałem to poprawcie :D
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
mati1700 

Motocykl: Mz ETZ 150
Wiek: 36
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 76
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-07-06, 17:34   

ja też z podkarpackiego :mrgreen:
 
 
     
q3marcin 

Motocykl: MZ 150/WSK CROSS!!!
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-07-06, 20:05   

SAke, najgorsze jesyt to ze nie mam stacyjki ;/ da rady to jakos zalatwic bez stacyjki ?? bo wiesz to jest CROSSOWA wersja i nie bede do niego wsadzal zadnych poloek ze wskaznikami i stacyjka :-P
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-06, 20:23   

to proponuje ci dorobic gdzies kawalek blaszki tak zeby sie na niej zmiesciła kontrolka ładowania i jakis przełacznik który bedzie słuzył za stacyjke (jakos ten zapłon musisz wyłaczyc gaszenie biegiem nie jest zbyt wspułczene)
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-06, 21:18   

a poprowadz sobie kabel z cewek iskrownika do do cewki ktora masz pod siedzeniem a drugi do masy i iskre masz git/ tak najprosciej/ :mrgreen: pozdro
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-06, 21:24   

Tomek-88, Nie wiem czy zauwazyłes ale etz nie maja iskrownika...
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-07-07, 13:55   

Jesli masz styki to kabel od styków podlacz pod jedno złacze w cewce a drugie złacze podłacz pod prądnice i powinna byc iskra
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-07, 14:17   

A jeśli nie ma prądnicy tylko alternator na 90% ma alternator.
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
q3marcin 

Motocykl: MZ 150/WSK CROSS!!!
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-07-07, 15:27   

SAke, ja dzisiaj bede mial juz ta cala elektryke w domu to zrobie fotke i tu wrzuce i zobaczycie co mam a co jeszcze bede musial dorobic ?? SAke pomogl bys mi to zrobic ??? ;] bo ja bez kitu jestem ciemny :/ :p
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-07-07, 22:51   

No własnie alternator, Mówie pradnica z przywyczajenia ;-)
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-08, 11:27   

z alternatora wychodza 3kable chcesz połaczyc te 3fazy w jeden? czy moze podpiac tylko jedna faze??
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-09, 12:52   

sake: ja wiem ze nie maja.ale tak mowie z przyzwyczajenia :-D da sie tak zrobic jak mowilem .bo koledze tak zrobilem.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-09, 16:06   

Ale z kopa mu chyba nie zapaliła :) Ja dziekuje za taki motocykl co tylko na pych zapali. :->
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-11, 14:15   

jak to nie: za kazdym razem zapalala z kopa/ tylko swiatel nie bylo bo wlasnie o to chodzi. jak swiatla to by z kopa nie palila.za slaba iskra byla by
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-11, 16:26   

Bez akumulatora nie zapali z kopa!! Przynajmniej nie MZ ETZ. A jak chcesz akumulator to musisz miec prostownik i regulator.
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-12, 12:14   

SAke: a jednak palila z kopa :-D troche wiedzy swojej i kolegow.i sie dojdzie ;-)
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-12, 15:37   

Nie MOZLIWE!!
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-12, 21:24   

MOZLIWE!!! tak samo kazdy mowi ze ..wsk 175.. bez akumulatora bedzie tylko palic wtedy z kopa gdy kabel od swiatel do cewki podepniesz .i bez swiatel byloby. 3 baterie paluszki montujesz i jest pali z kopa i swiatla sa!! i sie predko nie wyczerpia.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-07-12, 21:29   

Ale wtedy bateria pełni role akumulatora... z reszta nie wiem czy to mozliwe z bateria. Mz to nie WSK!! Niech sie wypowie ktos inny bo moze sie myle!!
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15