» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
KLE 500 & XTZ 660 & Pegaso 650 A może co innego?
Autor Wiadomość
Naveintre 


Motocykl: MZ ETZ 150, Ogar 200
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-10-21, 19:16   

XTZ fajny motorek (no i w sumie też yamaha :D ) ale jest sporo opinii ludzi ,że jednak kle radzi sobie w trasie lepiej od bmw f650/apki i nawet XTZ ze względu na te 2 cylindry.
I jakie są różnice w wyglądzie starszych xtz przed 95 i po 95?
 
 
     
Naveintre 


Motocykl: MZ ETZ 150, Ogar 200
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-10-21, 21:08   

Opłaca się czy się nie opłaca http://olx.pl/oferta/kawa...html#b870818dca
coś z ceny można urwać (gadałem z włascicielem)
 
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2014-10-21, 21:16   

Naveintre napisał/a:
I jakie są różnice w wyglądzie starszych xtz przed 95 i po 95?

Były wersje z kwadratową lampą, zamiast dwóch okrągłych, ale zależne od rynku, na który były produkowane.
Nie było to zależne od roku produkcji, jeśli dobrze pamiętam z forum.
Po 89 zamienili włączniki przy manetkach.
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
Naveintre 


Motocykl: MZ ETZ 150, Ogar 200
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-10-22, 16:13   

Właśnie też tylko o takich zmianach słyszałem. Tylko Michallres napisał ,ze XTZ do 95r były brzydactwa i zacząłem sie zastanawiać o co chodzi. Bo 2 lampy z przodu nie zależały od rocznika ;)
A co sądzicie o tym kle z linku?
 
 
     
Michallres 
Zlotowicz


Motocykl: ETZ 125,251, XTZ 750
Pomógł: 7 razy
Wiek: 27
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 563
Skąd: Złoczew [ESI]
Wysłany: 2014-10-22, 16:18   

Naveintre napisał/a:
Właśnie też tylko o takich zmianach słyszałem. Tylko Michallres napisał ,ze XTZ do 95r były brzydactwa i zacząłem sie zastanawiać o co chodzi. Bo 2 lampy z przodu nie zależały od rocznika

To wynikało tylko z moich obserwacji, dokładnie nie szukałem na ten temat informacji, ale nie spotkałem jeszcze XTZ z dajmy na to 93r z okrągłymi światłami ;) Także sorki jeśli wprowadziłem kogoś w błąd :piwo:
_________________
Moje maszyny: http://bikepics.com/members/michallres/

Moje filmiki na youtube: https://www.youtube.com/c...OWNrdPXS8og1W1Q
 
     
Termit 

Motocykl: Vfr 800 rc 46
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 136
Skąd: Kurkocin
Wysłany: 2014-10-22, 21:02   

Jeśli decydujesz się na kle to sprawdz w jakin stanie jest łańcuch miedzy walem a sprzeglem jeśli bedzie go słychac na wlonych obrotach to odpuść takie moto lub podczas ruszania baz dodawania gazu
 
     
Naveintre 


Motocykl: MZ ETZ 150, Ogar 200
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-10-22, 21:59   

Mógłbyś spróbować opisać jaki dzwięk wydaje ten łańcuszek? I czy jego wymiana jest droga/skomplikowana?
 
 
     
Termit 

Motocykl: Vfr 800 rc 46
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 136
Skąd: Kurkocin
Wysłany: 2014-10-23, 21:28   

Zadzwon do mnie to ci powiem o co biega z tym lancuchem 721597428
 
     
Naveintre 


Motocykl: MZ ETZ 150, Ogar 200
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-10-28, 10:40   

Dzięki Termit przed oględzinami zadzwonię i dopytam się Cb o co dokładnie tam chodzi.
No i jeszcze takie pytanie. Co lepiej sprawdzi sie w trasie jeśli chodzi o silnik? Twin rzędowy czy singiel? No i co będzie bardziej żywotne ?
Bo nie ukrywam że męczy mnie to od dawna.
 
 
     
Termit 

Motocykl: Vfr 800 rc 46
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 136
Skąd: Kurkocin
Wysłany: 2014-10-28, 17:28   

Bardziej żywotny bedze twin i produkuje miej wibracji niż simgiel
 
     
Kopernik 

Motocykl: pannonia
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 207
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-10-29, 10:40   Klekot

Naveintre- miałem takie KLE500 z `93 roku-niby nakulane około 30 paru tysięcy km, ale już było słychać łańcuszek (ten o którym mówił Termit)...

Sma użytkowałem ten motocykl przez minimum 2/3 sezony-byłem i na Litwie i w Berlinie i na woodstocku ze 2 razy. Do elmentów, na które powinienem narzekać to jedynie-łańcuszek hałasujący (naprawa mało opłacalna...) wymieniałem gumy zabieraka tylnego koła (koszt około 150pln)
Zmieniłem kanapę zwykła na żelową-większa wygoda-zwłaszcza na trasie na litwę.

Dosyć wygodna pozycja-pakowne moto, ale mnie już mocy brakowało, dlatego poszedł pod młotek. Przy założeniu kuferkó i pasażera na plecach już jest odczuwalny spadek mocy. Sporo o kle przeczytasz na stronie naszego forumowicza (KillerArt) to ten sam, któego użytkowałęm-od niego go wziąłem.

http://www.serviskawasakikle500.com.pl/

Gdybym miał brać raz jeszcze KLE-pewnie bym wziął, ale to chyba też ze względów sentymentalnych-no i też dosyć małej wagi (ja jestem niskiego wzrostu, a gdziekolwiek go nie położyłem to nie było problemów z manewrami).

Poczytaj jeszcze o napinaczu łańcuszka rozrządu w tych silnikach-mój miał specjalnie dorabiany-jest gość na allegro co się tym zajmuje.

P.S. czy ten KLEkot nie ma czasem przedniego błotnika przestawionego?

Pozdrawiam
_________________
Jazda Motocyklem to Najprzyjemniejsza rzecz jaką facet robi w ciuchach...;p
 
     
Naveintre 


Motocykl: MZ ETZ 150, Ogar 200
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-10-29, 14:35   

Kopernik dzięki za opinie. Ja niestety nic mocniejszego jak kle nie kupię... Durne ograniczenie mocy na prawko A2. Ale ogólnie z ttwojej wypowiedzi wnioskuję ,że da sie jeździć ;)
O co chodzi z tym przestawieniem błotnika? Ze odwrotnie jest czy jest krzywy ?
 
 
     
Kopernik 

Motocykl: pannonia
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 207
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-10-29, 23:18   

że jest przekrzywiony w jedną stronę..

w sumie z tego co pamiętam ten mój też był trochę...
_________________
Jazda Motocyklem to Najprzyjemniejsza rzecz jaką facet robi w ciuchach...;p
 
     
tomek@1966 


Motocykl: MZ es 250/1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 58
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 868
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2015-12-06, 20:51   

Żeby mnie nie zbluzgał ktoś podepnę się pod temat,
poproszę o jakieś propozycje motocykla na A2 do 5 tyś dla syna,jeździł już trochę na mojej MZ i hondzie,mile widziane uwagi i propozycje.
Ostatnio oglądał coś takiego
http://otomoto.pl/oferta/...0-ID6yazD7.html
_________________
mój motor
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/46518
ponadto
Shadow 750 była
Honda NC 750X
 
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1681
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2015-12-06, 21:28   

tomek@1966, a jakieś preferencje co do motocykla? Jakiego jest wzrostu?
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2015-12-06, 21:46   

Tomek napisz jeszcze jaki przedział cenowy.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-12-06, 21:57   

tomek@1966, to co zaproponowałeś bym sie mocno zastanowił - jest już pokaźne wiekiem, raczej żadki model i moze być problem z odsprzedażą.
Jc zaproponowałbym ci, a raczej synowi honde cb500- fajny sprzed tylko trzeba szukac taką pod a2 bo normalnie lekko przekracza załozenia ustawy.
jeżli syn zapatruje sie na rzedowa 4 - fajny i solidny sprzet to Bandit gsf 400 mocowo sie mieści, a silnik jest wysoce wysokoobrotowy- limit obrotów ok 16tys.
Ps opisz cos wiecej - jaki rozrzut cenowy i rodzaj moto ?
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1681
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2015-12-06, 22:14   

tomek@1966 napisał/a:
do 5 tyś
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2015-12-06, 22:23   

Reich, :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
tomek@1966 


Motocykl: MZ es 250/1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 58
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 868
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2015-12-07, 09:27   

Preferencje co do motocykla są jak na razie nie sprecyzowane,wzrost około 168 cm,najlepiej bezawaryjny jak honda i bezobsługowy jak MZ :piwo:
_________________
mój motor
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/46518
ponadto
Shadow 750 była
Honda NC 750X
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14