» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2021-12-22, 17:36
WSK M06 B1 i reflektor LED
Autor Wiadomość
dantoma 

Motocykl: ETZ 250e TS 150
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 20
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2021-12-22, 14:56   WSK M06 B1 i reflektor LED

Witam wszystkich,
Czy jest może ktoś, kto myślał (lub już sam przerabiał) oświetlenie LED do WSK z iskrownikiem i cewkami świetlnymi?
Sam zrobiłem TS150 na LED-y i kolega widząc powodzenie- prosi o pomoc. Mogę się podzielić danymi z przeróbek własnych- przy pozostawieniu instalacji 6V, prądnicy, platynek i mechanicznego regulatora pracy prądnicy. Jeśli by to kogokolwiek interesowało.
Pozdrawiam świątecznie.
_________________
Hej!
Tomek.
TS 150, ETZ-250e.
Od maja obie na żółtych blachach. Obie jeżdżone.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2021-12-22, 21:41   

https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20211222124000&SearchText=led+6v+ba20d

https://allegro.pl/listing?string=%C5%BCar%C3%B3wka%206v%20led%20ba20d
 
     
dantoma 

Motocykl: ETZ 250e TS 150
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 20
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2021-12-23, 20:41   

Nie do końca zrozumiałeś sedno zapytania.
Mnie nie chodziło o źródla światła, a niestabilność w SEM cewek świetlnych pracujących bez jakiejkolwiek zmiany strumienia magnetycznego (stałe wzbudzenie magnesami trwałymi) w funkcji obrotów. A cewka ładowania akumulatora nie jest w stanie reflektora (nawet LED) zasilić z powodu ujemnego bilansu prądowego.
Czy praktycznie ktoś z tym tematem się zmierzył? Ew ma przemyślenia własne? W TS-kach jest komfortowa sprawa odnośnie mocy. Na LED-y z naddatkiem wystarcza. Też przy jazdach (bez korków-sprawdzone) w mieście.
Pozdrawiam świątecznie.
_________________
Hej!
Tomek.
TS 150, ETZ-250e.
Od maja obie na żółtych blachach. Obie jeżdżone.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2021-12-24, 07:27   

A patrzyliście schemat wogóle po co we WSK jest takie rozwiązanie?

https://www.chlopcyrometo...d.php?tid=52167

Jak instalacja jest trupem to nawet ledy nie pomogą na linii odbiorników od aku.

Czemu nie zastanawialiście się nad CDI?
Ostatnio zmieniony przez Wolf 2021-12-24, 11:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2021-12-24, 09:07   

CDI w przypadku WSK to inna jakość pracy silnika i układu elektrycznego. Nie ma lepszej alternatywy wg mnie.
_________________

 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2021-12-24, 09:35   

Dobrze mczmok prawisz, do WSK to bardzo dobra modyfikacja. Modyfikacja fabrycznego stojanu miała sens jak nic nie było, sam robiłem ładowanie w czeskim dziadostwie z równym skutkiem co bezaawaryjność tego dziadostwa ale miałem grzane manetki w Jawce i na dojazd do pracy mi wystarczyło.
 
     
dantoma 

Motocykl: ETZ 250e TS 150
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 20
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2021-12-24, 10:00   

Na razie jesteśmy poza sezonem. Kolega ma kilka M06, na razie szuka tańszej alternatywy. Dzięki za link chlopcyradarowcy. Poczytam sobie po świętach. O coś takiego mi chodziło. Pozdrawiam świątecznie.
_________________
Hej!
Tomek.
TS 150, ETZ-250e.
Od maja obie na żółtych blachach. Obie jeżdżone.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16