Przesunięty przez: kosior30 2021-12-22, 17:36 |
WSK M06 B1 i reflektor LED |
Autor |
Wiadomość |
dantoma
Motocykl: ETZ 250e TS 150
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 20 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2021-12-22, 14:56 WSK M06 B1 i reflektor LED
|
|
|
Witam wszystkich,
Czy jest może ktoś, kto myślał (lub już sam przerabiał) oświetlenie LED do WSK z iskrownikiem i cewkami świetlnymi?
Sam zrobiłem TS150 na LED-y i kolega widząc powodzenie- prosi o pomoc. Mogę się podzielić danymi z przeróbek własnych- przy pozostawieniu instalacji 6V, prądnicy, platynek i mechanicznego regulatora pracy prądnicy. Jeśli by to kogokolwiek interesowało.
Pozdrawiam świątecznie. |
_________________ Hej!
Tomek.
TS 150, ETZ-250e.
Od maja obie na żółtych blachach. Obie jeżdżone. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
|
|
|
|
dantoma
Motocykl: ETZ 250e TS 150
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 20 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2021-12-23, 20:41
|
|
|
Nie do końca zrozumiałeś sedno zapytania.
Mnie nie chodziło o źródla światła, a niestabilność w SEM cewek świetlnych pracujących bez jakiejkolwiek zmiany strumienia magnetycznego (stałe wzbudzenie magnesami trwałymi) w funkcji obrotów. A cewka ładowania akumulatora nie jest w stanie reflektora (nawet LED) zasilić z powodu ujemnego bilansu prądowego.
Czy praktycznie ktoś z tym tematem się zmierzył? Ew ma przemyślenia własne? W TS-kach jest komfortowa sprawa odnośnie mocy. Na LED-y z naddatkiem wystarcza. Też przy jazdach (bez korków-sprawdzone) w mieście.
Pozdrawiam świątecznie. |
_________________ Hej!
Tomek.
TS 150, ETZ-250e.
Od maja obie na żółtych blachach. Obie jeżdżone. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2021-12-24, 07:27
|
|
|
A patrzyliście schemat wogóle po co we WSK jest takie rozwiązanie?
https://www.chlopcyrometo...d.php?tid=52167
Jak instalacja jest trupem to nawet ledy nie pomogą na linii odbiorników od aku.
Czemu nie zastanawialiście się nad CDI? |
Ostatnio zmieniony przez Wolf 2021-12-24, 11:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2021-12-24, 09:07
|
|
|
CDI w przypadku WSK to inna jakość pracy silnika i układu elektrycznego. Nie ma lepszej alternatywy wg mnie. |
_________________
|
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2021-12-24, 09:35
|
|
|
Dobrze mczmok prawisz, do WSK to bardzo dobra modyfikacja. Modyfikacja fabrycznego stojanu miała sens jak nic nie było, sam robiłem ładowanie w czeskim dziadostwie z równym skutkiem co bezaawaryjność tego dziadostwa ale miałem grzane manetki w Jawce i na dojazd do pracy mi wystarczyło. |
|
|
|
|
dantoma
Motocykl: ETZ 250e TS 150
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 20 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2021-12-24, 10:00
|
|
|
Na razie jesteśmy poza sezonem. Kolega ma kilka M06, na razie szuka tańszej alternatywy. Dzięki za link chlopcyradarowcy. Poczytam sobie po świętach. O coś takiego mi chodziło. Pozdrawiam świątecznie. |
_________________ Hej!
Tomek.
TS 150, ETZ-250e.
Od maja obie na żółtych blachach. Obie jeżdżone. |
|
|
|
|
|