» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-17, 10:19
Demontaż wskazówek
Autor Wiadomość
focusst 
PKS 97MF, PLE 29GK


Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 297
Skąd: Żegrówko
Wysłany: 2009-07-11, 23:58   Demontaż wskazówek

Chciałem zmienić tarcze od zegarów w mojej etce na białe ale nie wiem jak zdemontować wskazówkę. Wolę się upewnić niż potem wydawać 180 zł na nowy licznik ( w agmocie oryginał tyle kosztuje ). Czy normalnie ją wyciągnąć czy są jakieś sposoby. A jak je z powrotem zamocować ?? :piwo:
_________________
W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r.
 
     
motorider7 


Motocykl: MZ Cross 150
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 133
Skąd: Naprawa
Wysłany: 2009-07-12, 00:12   

Było na forum.. Wskazówke normalnie wyciagasz do góry tylko trzeba pociagnąć mocniej. No a zamocowujesz nabijając ja na swoje miejsce.
_________________
*Motorradwerk Zschopau*
W garażu :

Gilera RX 125 arizona
 
 
     
zavciu 


Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2009-07-12, 00:19   

jeżeli nie masz w zegarze kołeczka ustalającego wskazówkę w punkcie 0 to najlepiej przed jej zdjęciem zaznacz w jakim położeniu powinna się znajdować po założeniu. gdy zdejmowałem swoje po prostu pociągnąłem i zeszła. przy zakładaniu ustawiasz we właściwym położeniu i lekko dociskasz, jest możliwe że podczas dociskania wskazówka przestawi się z właściwego położenia, jeżeli nie to dociskasz mocniej aż do właściwego osadzenia.
Ostatnio zmieniony przez zavciu 2009-07-12, 00:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rufusetz150e 


Motocykl: Mz Etz 150e itp.
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 269
Skąd: Nisko
Wysłany: 2009-07-12, 00:30   

poprostu jesli masz kołek czyli co za tym idzie alu wskazówke to musisz ja nałożyć przed kołkiem przytrzymać tak przeciągnac za kołek tak aby oska wskazówki tez zrobiła cześć obrotu :piwo: wcisnac na miejsce i gitara bo jesli tak nie zrobisz i nie ebdzie jakiegoś minimalnego naciagu to zegar bedzie pokazywac głupoty albo wskzówka na postoju bedzie odstawac od kołka i pokazywac jakąś wartość a jeśli masz juz zegary bez kołka to ustawiasz na 0 i tyle
_________________
Jazda na etezecie jest najlepsza na świecie!!! ;D

Ecia ->
http://www.youtube.com/watch?v=CXDlrvdvEiw
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/30840

Jak pomogłem kliknij POMÓGŁ
 
 
     
Więckoś_102 
MoTóR


Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 160
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-07-12, 20:25   

demontujesz przy pomocy 2 śrubokrętów zapierając o śrubki tarczy ;] elegancko wyskakuje wskazóweczka.
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15