Przesunięty przez: motomaciey 2015-02-16, 13:17 |
MZ 500 Twin - dwucylindrowa przeróbka |
Autor |
Wiadomość |
CrystalDrill
remoncik...
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2005 Posty: 473 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2011-07-03, 16:36
|
|
|
no w przybliżeniu spoorym i z przekłamywującym licznikiem ;D |
_________________ Back from dead |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-07-03, 16:56
|
|
|
A czy po wstawieniu wiekszej zębatki do silnika nie posza by swoich 140km/h? sądze że tak. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
norbertmz
mz zawodostwo
Motocykl: mz etz 250 x2
Wiek: 30 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 358 Skąd: Kacprówek
|
Wysłany: 2011-07-03, 17:04
|
|
|
poszła by z dobrej górki i wiatrem w plecy bo normalnie to powiecmy z zębatką 21 z w 250 to na 5 nie było by siły |
_________________ "To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich " |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-07-03, 17:11
|
|
|
norbertmz napisał/a: | 21 z w 250 to na 5 nie było by siły | no racja... przez koło 18" |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2011-07-03, 20:53
|
|
|
JA jestem ciekaw jak się ma regeneracja wału w takim samie I czy są one połączone na stałe czy można je rozłączyć. Poza tym no kupa roboty ale liczy się wyjątkowość A pojawił się jeszcze temat kranika. W baku od dołu po prawej stronie jest śrubka odstojnika. Można ją przerobić i tam zaszczepić kranik. Napewno sie da tylko trzeba podłubać troche |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2011-07-03, 20:56
|
|
|
Dukee napisał/a: | JA jestem ciekaw jak się ma regeneracja wału w takim samie | normalnie, dwa wały oddajesz do regeneracji.
Wały są łączone, nie na sztywno, bo byś w kartery nie wsadził
Dukee napisał/a: | A pojawił się jeszcze temat kranika. W baku od dołu po prawej stronie jest śrubka odstojnika | Trójnik kupujesz i po sprawie, pisał już kolega kilka postów wyżej o tym. |
_________________
|
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2011-07-03, 20:56
|
|
|
Dukee napisał/a: | Napewno sie da tylko trzeba podłubać troche |
Albo zrobić u chinoli wał na zamówienie |
_________________
|
|
|
|
|
Polonez
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 94 Skąd: Baranowo
|
Wysłany: 2011-07-03, 21:06
|
|
|
a ja mam takie pytanie luźno związane z tematem: dałoby rade zregenerować wał na dwóch prawych połówkach? bo mam pare pomysłów jak połączyć dwa wały a to by ułatwiło sprawę(chyba). |
_________________ http://www.polskajazda.pl.../ETZ_250/122706 |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-03, 21:07
|
|
|
Prędkość maksymalna to nie wszystko. Rzeczona MZ, dopóki jeździła (krótko) zyskała sporo na elastyczności.
Jakbym miał czas, to bym wystrugał z tego 2x300ccm, dopiero byłby szatan.
Ale jak już tak przerabiać, to przede wszystkim rama, mocniejsze koła, szersza guma i dwie tarcze z przodu i takie tam pierdoły.
Temat dla pasjonata, ale przede wszystkim FACHOWCA. Byle flejtuch tego nie poskłada.
Żałuję że nie wziąłem, miałem naprawde preferencyjną cenę i prawo pierwokupu.
Silnik wysłałbym np. Hagiemu i byłby pokazowy sprzęt na zloty MZ.
A jaki szpan w przypadku spotkania z MZ Club Hungary.. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2011-07-03, 21:17
|
|
|
saska251 napisał/a: | Ale jak już tak przerabiać, to przede wszystkim rama, mocniejsze koła, szersza guma i dwie tarcze z przodu i takie tam pierdoły.
| Krótko mówiąc calkowicie nowy motocykl na bazie MZ |
_________________
|
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-03, 22:20
|
|
|
Napisałem co wiem o rzeczonej MZ i zasugerowałem, co oprócz silnika należało by zmienić. Jesli uważasz to za offtop, to wybacz, że wszedłem w paradę takiemu pr0
W ramach przeprosin przyłupię trzy razy czołem w posadzkę i dam ci punkt "pomógł".
Jeżak, no tak to powinno wygladać, bo możliwości podwozia MZ silnik EM wykorzystuje do ostateniej śrubki. W winklach tym nie poganiasz, rama za wiotka. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2011-07-04, 22:04
|
|
|
szymon_63 napisał/a: | Ale jeszcze jedna rzecz mi nie pasuje w tym motocyklu zauważcie że ta TS 500 z niemiec ma zupełnie inną zębatkę bardziej wysuniętą a tutaj wszystko jest zostawione bez zmian a silnik jest dużo szerszy i łańcuch raczej nie idzie w lini prostej do zębatki dlatego tez pewnie nie ma go założonego | To jest tak że zębatka jest pomiędzy dwoma blokami silnika (silników) tam gdzie następuje połaczenie dwóch silników |
_________________
|
|
|
|
|
michael-j23
Hehe...
Motocykl: MZ, JAWA, YAMAHA
Wiek: 34 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 58 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-07-06, 12:11
|
|
|
A mnie Ciekawi inna sprawa... Jak ułożony jest ten podwójny wał... Oba tłoki muszą pracować równo chyba, bo w przeciwnym wypadku musiałby mieć dwie cewki i dwa przerywacze... |
_________________ No dobra bracia... A teraz sprzęgło, redukcja i dzidaaaa.... Kto nie jeździ ten nie oddycha...
|
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-06, 12:26
|
|
|
Może zastosował płytkę z przerywaczami od Jawy |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2023 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2011-07-06, 12:42
|
|
|
Układ zapłonowy to jest akurat mały pikuś. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
michael-j23
Hehe...
Motocykl: MZ, JAWA, YAMAHA
Wiek: 34 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 58 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-07-06, 13:50
|
|
|
No to napisz Janku jak Ty czystoteoretycznie widzisz taki układ zapłonowy... |
_________________ No dobra bracia... A teraz sprzęgło, redukcja i dzidaaaa.... Kto nie jeździ ten nie oddycha...
|
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2023 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2011-07-06, 14:18
|
|
|
Jako układ elektroniczny a tam nie ma już takich ograniczeń:
pojedynczy czujnik (różne możliwości) - opcjonalny układ formowania sygnału / komparator (trapez na wyjściu) - przerzutnik z dwoma stopniami wysterowania tranzystorów mocy - 2 x układ wykonawczy (tranzystor mocy)
W przypadku mechaniki - cewka dwubiegunowa. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2011-07-06, 16:08
|
|
|
motomaciey napisał/a: | Może zastosował płytkę z przerywaczami od Jawy | Dokładnie tak, mam fotki |
_________________
|
|
|
|
|
michael-j23
Hehe...
Motocykl: MZ, JAWA, YAMAHA
Wiek: 34 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 58 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-07-06, 22:03
|
|
|
Jeżak napisał/a: | motomaciey napisał/a: | Może zastosował płytkę z przerywaczami od Jawy | Dokładnie tak, mam fotki |
No to zapodaj je... |
_________________ No dobra bracia... A teraz sprzęgło, redukcja i dzidaaaa.... Kto nie jeździ ten nie oddycha...
|
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2011-08-14, 11:32 Prototyp czy kolejna przeróbka? MZ 500
|
|
|
Przeglądając internet wpadłem na coś takiego. Jeśli był już temat o tym modelu to sorry |
|
|
|
|
|