» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2015-02-16, 13:17
MZ 500 Twin - dwucylindrowa przeróbka
Autor Wiadomość
CrystalDrill 
remoncik...

Motocykl: ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 473
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-07-03, 16:36   

no w przybliżeniu spoorym :D i z przekłamywującym licznikiem ;D
_________________
Back from dead
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-07-03, 16:56   

A czy po wstawieniu wiekszej zębatki do silnika nie posza by swoich 140km/h? sądze że tak.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
norbertmz 
mz zawodostwo


Motocykl: mz etz 250 x2
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 358
Skąd: Kacprówek
Wysłany: 2011-07-03, 17:04   

poszła by z dobrej górki i wiatrem w plecy :mrgreen: :mrgreen: bo normalnie to powiecmy z zębatką 21 z w 250 to na 5 nie było by siły
_________________
"To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich :piwo: "
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-07-03, 17:11   

norbertmz napisał/a:
21 z w 250 to na 5 nie było by siły
no racja... przez koło 18"
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2011-07-03, 20:53   

JA jestem ciekaw jak się ma regeneracja wału w takim samie :D I czy są one połączone na stałe czy można je rozłączyć. Poza tym no kupa roboty ale liczy się wyjątkowość :) A pojawił się jeszcze temat kranika. W baku od dołu po prawej stronie jest śrubka odstojnika. Można ją przerobić i tam zaszczepić kranik. Napewno sie da tylko trzeba podłubać troche ;)
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-07-03, 20:56   

Dukee napisał/a:
JA jestem ciekaw jak się ma regeneracja wału w takim samie
normalnie, dwa wały oddajesz do regeneracji.
Wały są łączone, nie na sztywno, bo byś w kartery nie wsadził :smile:
Dukee napisał/a:
A pojawił się jeszcze temat kranika. W baku od dołu po prawej stronie jest śrubka odstojnika
Trójnik kupujesz i po sprawie, pisał już kolega kilka postów wyżej o tym. :piwo:
_________________

 
 
     
motocyklista 


Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Wiek: 29
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 844
Skąd: okolice Strzyżowa
Wysłany: 2011-07-03, 20:56   

Dukee napisał/a:
Napewno sie da tylko trzeba podłubać troche ;)


Albo zrobić u chinoli wał na zamówienie :grin:
_________________

 
 
     
Polonez 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 94
Skąd: Baranowo
Wysłany: 2011-07-03, 21:06   

a ja mam takie pytanie luźno związane z tematem: dałoby rade zregenerować wał na dwóch prawych połówkach? :mrgreen: bo mam pare pomysłów jak połączyć dwa wały a to by ułatwiło sprawę(chyba).
_________________
http://www.polskajazda.pl.../ETZ_250/122706
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 21:07   

Prędkość maksymalna to nie wszystko. Rzeczona MZ, dopóki jeździła (krótko) zyskała sporo na elastyczności.
Jakbym miał czas, to bym wystrugał z tego 2x300ccm, dopiero byłby szatan.
Ale jak już tak przerabiać, to przede wszystkim rama, mocniejsze koła, szersza guma i dwie tarcze z przodu i takie tam pierdoły.

Temat dla pasjonata, ale przede wszystkim FACHOWCA. Byle flejtuch tego nie poskłada.
Żałuję że nie wziąłem, miałem naprawde preferencyjną cenę i prawo pierwokupu.
Silnik wysłałbym np. Hagiemu i byłby pokazowy sprzęt na zloty MZ.
A jaki szpan w przypadku spotkania z MZ Club Hungary.. :cool:
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-07-03, 21:17   

saska251 napisał/a:
Ale jak już tak przerabiać, to przede wszystkim rama, mocniejsze koła, szersza guma i dwie tarcze z przodu i takie tam pierdoły.
Krótko mówiąc calkowicie nowy motocykl :wink: na bazie MZ
_________________

 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 22:20   

Napisałem co wiem o rzeczonej MZ i zasugerowałem, co oprócz silnika należało by zmienić. Jesli uważasz to za offtop, to wybacz, że wszedłem w paradę takiemu pr0 :cool:
W ramach przeprosin przyłupię trzy razy czołem w posadzkę i dam ci punkt "pomógł".

Jeżak, no tak to powinno wygladać, bo możliwości podwozia MZ silnik EM wykorzystuje do ostateniej śrubki. W winklach tym nie poganiasz, rama za wiotka.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-07-04, 22:04   

szymon_63 napisał/a:
Ale jeszcze jedna rzecz mi nie pasuje w tym motocyklu zauważcie że ta TS 500 z niemiec ma zupełnie inną zębatkę bardziej wysuniętą a tutaj wszystko jest zostawione bez zmian a silnik jest dużo szerszy i łańcuch raczej nie idzie w lini prostej do zębatki dlatego tez pewnie nie ma go założonego
To jest tak że zębatka jest pomiędzy dwoma blokami silnika (silników) tam gdzie następuje połaczenie dwóch silników
_________________

 
 
     
michael-j23 
Hehe...


Motocykl: MZ, JAWA, YAMAHA
Wiek: 34
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 58
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-07-06, 12:11   

A mnie Ciekawi inna sprawa... Jak ułożony jest ten podwójny wał... Oba tłoki muszą pracować równo chyba, bo w przeciwnym wypadku musiałby mieć dwie cewki i dwa przerywacze...
_________________
No dobra bracia... A teraz sprzęgło, redukcja i dzidaaaa.... Kto nie jeździ ten nie oddycha...
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2011-07-06, 12:26   

Może zastosował płytkę z przerywaczami od Jawy
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2023
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2011-07-06, 12:42   

Układ zapłonowy to jest akurat mały pikuś.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
michael-j23 
Hehe...


Motocykl: MZ, JAWA, YAMAHA
Wiek: 34
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 58
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-07-06, 13:50   

No to napisz Janku jak Ty czystoteoretycznie widzisz taki układ zapłonowy...
_________________
No dobra bracia... A teraz sprzęgło, redukcja i dzidaaaa.... Kto nie jeździ ten nie oddycha...
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2023
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2011-07-06, 14:18   

Jako układ elektroniczny a tam nie ma już takich ograniczeń:
pojedynczy czujnik (różne możliwości) - opcjonalny układ formowania sygnału / komparator (trapez na wyjściu) - przerzutnik z dwoma stopniami wysterowania tranzystorów mocy - 2 x układ wykonawczy (tranzystor mocy)

W przypadku mechaniki - cewka dwubiegunowa.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-07-06, 16:08   

motomaciey napisał/a:
Może zastosował płytkę z przerywaczami od Jawy
Dokładnie tak, mam fotki
_________________

 
 
     
michael-j23 
Hehe...


Motocykl: MZ, JAWA, YAMAHA
Wiek: 34
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 58
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-07-06, 22:03   

Jeżak napisał/a:
motomaciey napisał/a:
Może zastosował płytkę z przerywaczami od Jawy
Dokładnie tak, mam fotki

No to zapodaj je...
_________________
No dobra bracia... A teraz sprzęgło, redukcja i dzidaaaa.... Kto nie jeździ ten nie oddycha...
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2011-08-14, 11:32   Prototyp czy kolejna przeróbka? MZ 500

Przeglądając internet wpadłem na coś takiego. Jeśli był już temat o tym modelu to sorry :piwo:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14