Bezstykowy zapłon CDI 12V 80W MZ trophy i podobne |
Autor |
Wiadomość |
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2016-08-22, 12:24
|
|
|
I wszystko jasne. |
|
|
|
|
daroohd
Daroohd
Motocykl: MZ TS
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: malopolska
|
Wysłany: 2016-08-22, 15:07
|
|
|
Sprawdź go jak zachowuje się pod lampa ja miałem taki iz wraz ze wzrostem obrotów punk zapłonu przesuwał siew stronę 0 (opóźniał) i moc spadała na obrotach sa też takie z regulacją.. |
Ostatnio zmieniony przez daroohd 2016-08-23, 16:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
arturwietnamczy [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-23, 10:41
|
|
|
Iskra w 4t jest co drugi obrót wału,reguluje to moduł, potrzebujesz modułu z 2t .
Powyższe zdanie jest błędne, proszę nie kierować się tymi wskazówkami. |
Ostatnio zmieniony przez 2016-08-23, 13:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-08-23, 10:59
|
|
|
Hahaha niezłe, a gdzie w CDI w skuterkach masz czujnik który mówi który to akurat obrót wału pierwszy, czy drugi? Samochody również mają iskrę co obrót tłoka |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
Dominator94
Motocykl: mz 150
Wiek: 29 Dołączył: 25 Sie 2014 Posty: 8 Skąd: OSTROŁEKA
|
Wysłany: 2016-08-23, 11:10
|
|
|
moduł z 4t opóznia zapłon na wolnych obrotach i dlatego nie chciał mi palić z kopa i wolnych nie trzymał.wczoraj załozyłem moduł z 2t te mają stały kąt wyprzedzenia zapłonu tylko że dopiero wczoraj się o tym dowiedziałem,teraz wszystko chodzi jak należy. |
|
|
|
|
arturwietnamczy [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-23, 13:36
|
|
|
Moja teza wzięła się z tego że kiedyś przekładałem moduły z Keewaya focusa 2t do Baotiana 4t i rezultat był taki że Keeway na module 4t odpalał ale trzymał tylko nierówne wolne obroty a Baotian na module 2t nie palił i strzelał w tłumik.
Sprawdzając iskrę w Keewayu występowała co drugi obrót, teraz podejrzewam że była to wina impulsatora lub cewki zapłonowej
No i Mała ciekawostka: Przy niektórych starszych motocyklach 4t iskra występuje co drugi obrót wału posiadają zapłon typu Single Fire,
Przepraszam za wprowadzenie w błąd |
|
|
|
|
|