» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Bezstykowy zapłon CDI 12V 80W MZ trophy i podobne
Autor Wiadomość
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-08-22, 12:24   

Cytat:
moduł mam od 4t


I wszystko jasne.
 
 
     
daroohd 
Daroohd

Motocykl: MZ TS
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: malopolska
Wysłany: 2016-08-22, 15:07   

Sprawdź go jak zachowuje się pod lampa ja miałem taki iz wraz ze wzrostem obrotów punk zapłonu przesuwał siew stronę 0 (opóźniał) i moc spadała na obrotach sa też takie z regulacją..
Ostatnio zmieniony przez daroohd 2016-08-23, 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
arturwietnamczy
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-23, 10:41   

Iskra w 4t jest co drugi obrót wału,reguluje to moduł, potrzebujesz modułu z 2t .

Powyższe zdanie jest błędne, proszę nie kierować się tymi wskazówkami.
Ostatnio zmieniony przez 2016-08-23, 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-08-23, 10:59   

Hahaha niezłe, a gdzie w CDI w skuterkach masz czujnik który mówi który to akurat obrót wału pierwszy, czy drugi? Samochody również mają iskrę co obrót tłoka
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
Dominator94 

Motocykl: mz 150
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 8
Skąd: OSTROŁEKA
Wysłany: 2016-08-23, 11:10   

moduł z 4t opóznia zapłon na wolnych obrotach i dlatego nie chciał mi palić z kopa i wolnych nie trzymał.wczoraj załozyłem moduł z 2t te mają stały kąt wyprzedzenia zapłonu tylko że dopiero wczoraj się o tym dowiedziałem,teraz wszystko chodzi jak należy.
 
     
arturwietnamczy
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-23, 13:36   

Moja teza wzięła się z tego że kiedyś przekładałem moduły z Keewaya focusa 2t do Baotiana 4t i rezultat był taki że Keeway na module 4t odpalał ale trzymał tylko nierówne wolne obroty a Baotian na module 2t nie palił i strzelał w tłumik.
Sprawdzając iskrę w Keewayu występowała co drugi obrót, teraz podejrzewam że była to wina impulsatora lub cewki zapłonowej

No i Mała ciekawostka: Przy niektórych starszych motocyklach 4t iskra występuje co drugi obrót wału posiadają zapłon typu Single Fire,

Przepraszam za wprowadzenie w błąd :oops:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15