» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Moja koncepcja na "trzysta"/ETZ 300, gotowy pomysł
Autor Wiadomość
tasmanwsk 
Forza Juventus!!

Motocykl: MZ ETZ 251 1989
Wiek: 30
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 53
Skąd: Górnica
Wysłany: 2015-06-29, 21:13   

Dobra to tak jeśli już będę mieć 300 ccm i głowice to gaźnik musze zmienić? Czy org od mz etz 251 pasuje i tylko dysza większą? Aha i czy jeśli założę cylinder 250to czy tłumika nie musze zmienić? Bo chce w 251zrobić 300 i się zastanawiam . Cylinder od 250kupie a co dalej?
_________________
MZ ETZ 251e 89r, Daelim Cordi 50
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 512
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2015-10-14, 20:44   

czochu napisał/a:
Zmieniasz dysze w bingu i po kłopocie :wink:


Jaki rozmiar dysz Binga proponujecie do 300?
 
 
     
Adam_Kuba 
Adam_Kuba

Motocykl: ETZ 251 '91
Wiek: 28
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2016-05-31, 21:55   

Pozwolę sobie odkopać temat, bo jeśli chodzi o głowicę, jak i sam cylinder wątpliwości nie mam, ale chodzi mi o wydech.

Jak właśnie wygląda sprawa z wydechem w 251 robiąc 300cc na garnku z 250, skoro jest inne strojenie, a okna po szlifie nie opuszczają się zbyt mocno? Zatem zostaje strojenie z 250, a wydech do tego 251? Co do tej kwestii mam wątpliwości, więc myślę, że weterani rozwieją moje wątpliwości. :)
_________________
Uszanowanko!
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-06-03, 10:05   

jaroquest napisał/a:
czochu napisał/a:
Zmieniasz dysze w bingu i po kłopocie :wink:


Jaki rozmiar dysz Binga proponujecie do 300?

108 dollerto/mikuni
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-06-03, 10:06   

adam_s53@wp.pl napisał/a:
Pozwolę sobie odkopać temat, bo jeśli chodzi o głowicę, jak i sam cylinder wątpliwości nie mam, ale chodzi mi o wydech.

Jak właśnie wygląda sprawa z wydechem w 251 robiąc 300cc na garnku z 250, skoro jest inne strojenie, a okna po szlifie nie opuszczają się zbyt mocno? Zatem zostaje strojenie z 250, a wydech do tego 251? Co do tej kwestii mam wątpliwości, więc myślę, że weterani rozwieją moje wątpliwości. :)


Dlatego 300 najlepiej pracuje na tłumiku od 250 bo posiada przerobiony cylinder od 250.
Opcjonalnie można założyć wydech od 300 do przerobionego cylindra 250 na 300 i będzie to samo.
Wydech 251 trochę dławi
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
gmichal 
gmichal

Motocykl: ETZ 250
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Reda
Wysłany: 2016-06-10, 10:49   

Witam!
Czy możesz mi podać dane kontaktowe?
_________________
gmichal
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-06-10, 12:38   

off top gmichal ile Ty już postów napisałeś na forum? Fajny błąd
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-06-10, 17:29   

gmichal, Masz wszystko pod linkiem na dole strony "INTR-MOT". Teraz będziesz klepał 300-tki za 15.000zł?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Piotrek05 
Renowacja TS-ki


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-05-20, 18:08   

A TS-ke 250 można przerobić na 300? I gdzie skoro Roman nie świadczy już usług, teraz gdy na poważnie mam zamiar odbudować mz
_________________
Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2020-05-21, 23:55   

Przeróbka Ety na 300 wynika z dostępności tłoka do fabrycznej 300, tj 75,50. Do starszych modeli takich tłoków nie ma, więc tak prosty zabieg polegający na zrobieniu większej dziury nie wchodzi w grę.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13