Przesunięty przez: motomaciey 2015-10-23, 09:53 |
zamiennik 22n2 |
Autor |
Wiadomość |
mariokm
Motocykl: ETZ 125
Wiek: 48 Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-10-21, 23:25 zamiennik 22n2
|
|
|
Witam.
Drodzy forumowicze, noszę się z zamiarem wymiany mojego wyeksploatowanego BVFa 22n2 w etz 125 na COŚ innego, tak szukam, czytam i na węgierskim forum kolo zamontował gaźnik mikuni, ale nie podał modelu tylko filmik na tubie. wyszukałem na alegroszu dwa modele mikuni vm16 i vm22 - oba do 125cm3. Jak myślicie, da rade to jakoś domontować, czy może szukać jeszcze innego rozwiązania. Dodam, że binga do 125 nie znalazłem, a do 150 podobno może zalewać. Cena do 300 zeta byłaby do przełknięcia. |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2155 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2015-10-22, 21:20
|
|
|
Pojemność niemalże ta sama , wątpię żeby ten bing zalewał świece w 125. W ostateczności możesz dobrać sobie mniejszą dyszę główną i wsio |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
mariokm
Motocykl: ETZ 125
Wiek: 48 Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-10-23, 09:39
|
|
|
a jednak bing 201 nie jest zalecany do 125, nawet INTR podaje na swojej stronie, że nie sprzedaje tego modelu do 125. Musi być 202. |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-23, 09:55
|
|
|
Najważniejsze żeby zgadzała się średnica gardzieli, resztę regulujesz sam i dobierasz odpowiednie dysze. W tym temacie nie ma Plug&Play, jest "zrób to sam". |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
lukasz7871
TPS
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 173 Skąd: Kraków>Ostrężnica
|
|
|
|
|
mariokm
Motocykl: ETZ 125
Wiek: 48 Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-10-23, 11:08
|
|
|
tyle że o różnicach w dyszach nic nie znalazłem. Jedynie różnice w opisie 53/24/201 do 150 i 53/24/202 do 125.
dane z niemieckiej strony do 202:
Technische Daten:
Saugrohrdurchmesser 24 mm
Hauptdüse 105
Nadeldüse 2,66
Düsennadel 4
Nadelstellung 3. Kerbe von oben
Leerlaufdüse 45 |
|
|
|
|
mariokm
Motocykl: ETZ 125
Wiek: 48 Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-10-23, 11:58
|
|
|
lukasz7871 napisał/a: | Jak tylko przepustnica nie stuka w oryginalnym gaźniku to do odratowania jest |
niestety cieknie wszystkimi możliwymi dziurami, oderwał się jeden zbiornik pływaka (podlutowałem), blokuje się zaworek pod pływakiem. Ogólnie ponad moje siły. Ale przepustnica ładnie ciasno siedzi.
[ Komentarz dodany przez: wojtek.mz: 2015-10-23, 12:22 ]
Zdania zaczynamy z wielkiej litery. |
|
|
|
|
lukasz7871
TPS
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 173 Skąd: Kraków>Ostrężnica
|
|
|
|
|
|