» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:23
Gaźnik - iglica i jej docisk - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
Twigel 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Skąd: DZA
Wysłany: 2006-08-04, 14:05   Gaźnik - iglica i jej docisk - MZ ETZ 250

czy srężyna ma dociskać iglice?

jak w temacie bo u mnie jest luźna tak ze mozna ją podnieść o jakiś 1 cm.
sprężyna opira się na tych słupkach a blaszka(pojedyncza) iglicy spada na sam dół.
czy tak ma być?


postarajcie mi sie potwierdzi to co mowi, zebym miał opinie więcej nic jednego użytkownika
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-01, 13:01, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-08-04, 14:13   

NIE ! sprezyna ma docisakc ta blaszke na ktorej jest osadzona iglica :-D
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
Twigel 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Skąd: DZA
Wysłany: 2006-08-04, 14:53   

więc tu kolejne pytanie czy zabezpieczenie iglicy(blaszka) powinna byc podwójna czy pojedyncza w tym modelu i czy powinna osiadać na samo dno przepustnicy czy lezeć na tych słupkacg po bokach?
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-08-04, 15:46   

Powinna osiadac na samo dno, blaszka jest podwjna a zapicie iglicy liczymy tam gdzie gorna czesc blaszki wpada w iglice.
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
Twigel 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Skąd: DZA
Wysłany: 2006-08-05, 09:31   

a tak to u mnie wygląda iglica i zabezpieczenie:

przyglądnąłem się temu zabezpieczeniu i jest to jedna blaszka z zabezpieczenia jakie mozna kupic w agmocie, jednak troche się ta blaszka różni porównywałem bo mam taką(ona tez nie pasuje)





i na tym trzecim zdjęciu widać słupki(zaznaczone) na ściance przepustnicy na których opiera się sprężyna a iglica z zabepzieczeniem spada na samo dno(jakis 1 cm niżej) i powstaje luz między sprężyną a zabezpieczeniem iglicy

i tu moje pytanie co mam nie tak? w starszych gaźnikach zabezpieczenie osadało na tych słupkach co sprężyna. jak ja dam takie zabezpieczenie to przepustnica pójdzie mi 1 cm do góry(kolosalna różnica) już sam nie wiem co cmam robić
Ostatnio zmieniony przez Twigel 2006-08-05, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2006-08-05, 10:55   

ale precież ta strona idzie do dołu do gaźnika
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Twigel 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Skąd: DZA
Wysłany: 2006-08-05, 11:51   

maeko napisał/a:
ale precież ta strona idzie do dołu do gaźnika


nie zrozumiałem o co Ci chodzi

ja zrobiłem zdjęcie przepustnicy od góry, zdjęcie które dałeś nie jest od tego modelu gaźnika o który ja pytam.


zdjęcie moje przepustnicy z tej perspektywy co Ty dałeś



i jeszcze raz podobne zdjęcie co dałem przedtem tylko żeby było wyraźnie widać, że robie zdjęcie od góry.




najlepiej by było żeby ktos kto ma taki model gażnika rozebrał go i zobaczył, ewentulanie porobił zdjęcia, porówanał z moja przepustnicą, iglicą i zabezpieczeniem
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2006-08-05, 12:23   

sory nie doczytałem :)
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Qwet 
:::BLUE MZ ETZ:::


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 34
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-08-05, 15:46   

Dobra.. ja mam taki gaźnik, czytaj powoli, uważnie:
Na iglicę od dołu wchodzi sprężynka, na nią taka okrągła blokada (podkładka). Całość jest włożona do przepustnicy, zawężoną stroną iglicy na dół. Od dołu przepustnicy po ściśnięciu sprężyny widoczne są nacięcia. Specjalna zapinka jest osadzona na środkowym nacięciu. Całość działa w ten sposób, że sprężyna trzyma iglicę "żeby nie spadła w dół" dociskając w ten sposób blokującą ją zapinkę. Tak jest u mnie, nie wiem jak to jest fabrycznie.[/b]
_________________
Los Emzetas Bestiales :P
 
 
     
Twigel 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 34
Skąd: DZA
Wysłany: 2006-08-05, 17:18   

masz cyfrówke? mogłbyś dać zdjęci tego zabezpieczenia i spręzynki?

mozna gdzies to kupic? bo nie wiem co mam zrobic
 
     
Mieczko$ 


Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 756
Skąd: Ełk
Wysłany: 2006-08-06, 15:48   

Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
_________________

 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2006-08-06, 17:21   

Mam ten sam gaźnik! Miałem podobny problem, niestety z tego co wiem jest trudno to dostać (ja ledwo to znalazłem w jednym sklepie kiedyś), ale mozna to ominąć. Jeśli nie masz takiego malutkiego zabezpieczenia to możesz nawinąć jakiś drucik na nacięcie iglicy znajdujące się najwyżej, potem zakładasz taką małą sprężynkę (musi się opierać na tym druciku [zabezpieczeniu]) jeśli nie masz sprężynki to wykombinuj z jakiegoś np. długopisu (najwyżej ją skrócisz). potem tak zmontowaną iglicę przekładasz przez przepustnicę (przez wewnętrzną stronę przepustnicy) a sprężynka wówczas ma się opierać na tym zabezpieczeniu i na przepustnicy dając opór. Następnie naciągasz lekko iglicę i w 4 ząbek od góry iglicy wkładasz blaszkę zabezpieczającą i ustalającą stopień podniesienia iglicy. Potem zakładasz sprężynę (tą dużą) i linkę gazu, czyli składasz do kupy cały gaźnik i możesz ruszać. Mam nadzieję, że w jakiś sposob Ci pomogłem uporać się z tym problemem, jeśli miałbyś jeszcze jakieś niejasności to pisz.
POZDRAWIAM!!!
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-08-06, 18:19   

maeko, ty masz inny gaźnik , inną przepustnice i iglice ...
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
piteretz150 


Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 74
Skąd: Mrowiny
Wysłany: 2006-08-09, 22:19   

mundy napisał/a:
Powinna osiadac na samo dno, blaszka jest podwjna a zapicie iglicy liczymy tam gdzie gorna czesc blaszki wpada w iglice.


chyba na odwrót lol, radze Ci zajrzec do książki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16