» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Jakiej firmy klocki hamulcowe polecacie?
Autor Wiadomość
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-02-08, 15:31   Jakiej firmy klocki hamulcowe polecacie?

Witam towarzystwo! :lol:

Potrzebuję opinii na temat dobrych klocków hamulcowych. W Madzi z przodu już wołają o wymianę, a ja biedny nie wiem które firmy teraz robią porządne klocki :roll:

Stosunek ceny do jakości wiadomo- jak najlepszy, jednak wolę zapłacić więcej żeby w razie czego zatrzymać się przed sarną :sciana: :lol2:

Otwieram dyskusję browarek
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
TOLL 
Zlotowicz


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-08, 17:43   

Witaj
Ja stosuje klocki EBC i jestem zadowolony.
_________________
Ludzie dzielą się na ludzi z pasją i ludzi nieszczęśliwych.
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-02-08, 17:50   

hektor, A tarcze jakie masz ?
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
OrIoN17 
OrIoN


Motocykl: mz etz 251
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-02-08, 18:02   

Ja 3lata temu kupiłem tarcze z klockami TRW jak na razie jestem zadowolony.. :piwo:
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2155
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-02-08, 18:15   

kup te z ddr-u :lol:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1681
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2016-02-08, 18:36   

http://forum.mz-klub.pl/v...4&highlight=trw
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-02-08, 18:56   

W aucie mialem testowane 4 rodzaje

1 oryginaly - jak kupiłem auto były takie już założone z przodu i wytrzymały ponad 70tyskm mojej jazdy i świetnie hamowały,
Z tyłu miałem testy 4 rodzajów - pierwsze oryginały spaliłem (reczny sie zaciął i tarcze nagrzało do czerwoności i klocki poszły spać) potem po naprawie recznego kupiłem TRW - bedziewie jakich mało - wytrzymały na tylnej osi niecałe 1,5 roku i jakieś 15 tys. potem kupiłem najtansze z możliwych Kamoka- coś ok 30zł i powiem ci Kurde dobre klocki - zroviłem na nich chyba z 40 tys i jak miesiąc temu wymianiałem tarcze na nowe jak wykrecałem stare klocki - nie były złe - coś hamowały z wycioranymi na maxa tarczami - powiem ci znakomita cena do trwałości.

Teraz kupiłem kpl tarcze+ klocki ATE na P+T i jest rewelacyjnie - czy to rozgrzane czy nie hamują jak brzytwy. Polecam bo nie sa takie drogie - jc mam fajny sklep internetowy motostacja z krakowa - (nie to żebym ich specjalnie relemował bo nie ale ceny mają bardzo dobre) - np u mnie na 1 kpl tarcza + klocki była roznica cenie prawie 100zł jakbym kupił u mnie na wsi
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
KTR 

Motocykl: ETZ 250 Simson s51
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 38
Skąd: sz
Wysłany: 2016-02-08, 19:18   

Ja do siebie zakładam ATE i jestem bardzo zadowolony
 
     
marek175x 

Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 113
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2016-02-08, 20:10   

Może i ja dorzucę swoje pięć groszy. Z własnego doświadczenia mogę polecić klocki Textar. Mam je założone w Audi z przodu i z tyłu od około 30 tys. Podczas hamowania nic nie piszczy, bardzo dobrze hamują oraz nie brudzą felg.
Może nie są najtańsze ale moim zdaniem na takich rzeczach nie warto oszczędzać.
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-02-08, 21:13   

hektor, Załóż ATE
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-02-08, 21:25   

Albo wybór padnie na ATE albo z ciekawości wyprobuje Ferodo ;)
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-02-11, 12:09   

Ferro zakupione. Jednak tarcze też do wymiany będą :/

ATE, Bosch, Brembo (kumpel nie polecą bo po miesiącu pokrzywil w seacie)
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
marek175x 

Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 113
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2016-02-11, 14:31   

Trwałość oraz poprawność działania hamulców w dużym stopniu zależy od samego montażu. Nawet najlepszy zestaw w połączeniu w wadliwym montażem nie będzie spełniał swojej funkcji jak powinien.

Znam takie przypadki gdzie ktoś wymieniał klocki i tarcze bez uprzedniego wyczyszczenia/sprawdzenia, prowadnic, zacisku, powierzchni styku piasty z tarczą itd. i potem lament, że badziewie, klocki się nierówno ścierają, występuje bicie itd.
Chciałbym tylko zaznaczyć, że tego typu opinie na dany temat trzeba traktować z dużym dystansem :wink:
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2016-02-11, 15:05   

hektor, ja w dexfalii mam z przodu tarcze Brembo i zdecydowanie polecam. Pożyczyłem bratu busa na wyjazd w Alpy i chłopaki tak po serpentynkach zjeżdżali, że smar mi z piast wyciekł...
Tarcze przeżyły to bez trudu.
Klocki kupiłem niestety TRW i nie polecam. Siła hamowania taka sobie, a potrafią nieźle piszczeć.
Będe zmieniał na klocki brembo, żeby był komplet.

Co do Ferrodo, to strasznie się do nich zraziłem w moto.
Kiedyś kupiłem do Tenery i szlak mnie trafił.
Wcale nie były najtańsze, a po założeniu siła hamowania spadła o jakieś 70%, a do tego potworny pisk przy najmniejszym muśnięciu klamki.
Próbowałem je szlifować kilka razy myśląc, że może spaliłem je jakimś mocniejszym hamowaniem, ale nic to nie dawało. Poszły na złom po miesiącu.
Zmieniłem na Vesrah-y i jak ręką odjął. Hamowanie cacy i zero pisków.
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-02-11, 15:26   

hektor napisał/a:
ATE, Bosch, Brembo (kumpel nie polecą bo po miesiącu pokrzywil w seacie)
To dziwne bo ja mam założone tarcze ATE i nic się nie dzieje. Ale dużo zależy od montażu, może dobrze piasty nie wyczyscił, albo przy zmianie kół syf wleciał pod tarczę.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-02-11, 15:37   

Wojtek chodzi o to ze w Brembo miał takie wypadki ;)
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-02-11, 18:29   

hektor napisał/a:
(kumpel nie polecą bo po miesiącu pokrzywil w seacie)

Pokrzywił bo lujowo zamontował.
Piszczą u was trochę klocki ATE podczas 1 hamowania po ruszeniu na zimno - taki lekkie popiskiwanie ktore potem całkowicie znika ?

Do motorów polecam klocki NISSINA - najlepiej hamują choć nie sa najtańsze.
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2016-02-11, 21:53   

Ja u siebie w Beemce zamontowałem tarcze wentylowane i nawiercane firmy Zimmermann z klockami Brembo... zestaw pięknie się spisuje, nic nie piszczy, ani się nie krzywi. Przejechane z 5tyś km jak na razie
_________________

 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7501
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-02-13, 08:36   

Żyjecie chyba w epoce kamienia łupanego, jeśli krzywią Wam się tarcze :) Jeździłem na różnych tarczach w różnych autach. Swego czasu w golfie przy dopuszczalnych 18mm miałem 14mm tarczy, gdy woziłem pizzę, fading był niesamowity, na postojach dym z kół a felgi się nie dało dotknąć. Niejedną kałuże przy tym zaliczyłem i nic się nigdy nie skrzywiło. Może piszecie o jakichś tarczach z najtańszych zestawów na allegro, bo z firmówkami nigdy nie miałem problemów, a przerobiłem ich trochę. Co do montażu to jak najbardziej się zgodzę, aczkolwiek zdarzało mi się zmieniać klocki pojedyńczo i na przeglądzie wychodziło równiutko, więc możecue gadać, że najważniejsze bezpieczeństwo itd., ale hamulce hamulcami, a z mojej praktyki wynika, że nawet na nienajlepszych hamulcach ważniejsze są dobre opony, bo przy ostrym hamowaniu to one zazwyczaj "wymiękają" przed hamulcami.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-02-13, 09:37   

kosior30, - a wiesz ze spotkałem sie z problemem skrzywionego zacisku (nie jarzma) - normalnie zacisk sie rozepchał lub roklepał i zamiast prowadzić klocki równolegle do siebie jedna płaszczyzna byla inaczej jak druga - ale nie ma sie co dziwic po 400tys km.
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13