» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Rower sachs
Autor Wiadomość
Binladen 
ETZ'ciarz


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 788
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-05, 23:23   Rower sachs

Witam panów po mega długim nie wchodzeniu na forum . :mrgreen:




Mam pytanko do forumowiczów , ma ktoś albo zna się ktoś na rowerach Spartamet z silnikiem SACHS ? Mam kilka pytań odnośnie sanego silnika i gaźnika. :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI

Wysłany: 2016-03-05, 23:28   

Binladen, Napisz o co chodzi, bo na pewno ktoś się zna. :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Binladen 
ETZ'ciarz


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 788
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-05, 23:37   

Walczę z tym ch#ujostwem już dobry miesiąc i mam problem z obrotami jałowymi , nie da się zejść na niskie obroty bo gaśnie , na wyższych jest w miarę spoko , dodam że gaźnik wyczyszczony . :klnie:
_________________

 
 
     
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 329
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-03-06, 09:11   

Może słaba kompresja już ? Albo układ zapłonowy nie wydaje przy niskich obrotach.
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-03-06, 10:03   

wymień simmeringi i wzbogać mieszankę paliwo -powietrze
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-03-06, 10:53   

Filtr powietrza jest założony?
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Binladen 
ETZ'ciarz


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 788
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-06, 15:18   

Simeringi zmienione , wzbogacić mieszankę ? Nie ma w nim regulacji mieszanki , jest tylko rozpylacz który podaje paliwo zależnie od otwarcia przepustnicy .

Motomaciey- wstyd mi przyznać ale NIE , nie ma filtra powietrza , z dwóch powodów , po pierwsze nie ma go od kupna , po drugie 40-50 zł za filtr to jak dla mnie porażka .
Próbowałem sam kombinować z "filtrem" i poprawa była tylko nie taka żeby normalnie śmigać , wolne obroty głupiały itd . ogólnie praca silnika niezadowalająca . :klnie:


Co do iskry , na początku były właśnie problemy z iskrą na wolnych obrotach , potem jej brak , po wyczyszczeniu wszystkiego wyregulowaniu odstępu cewki od koła magnesowego wszystko powróciło do normy i jakość iskry jest naprawdę bardzo dobra .

Zmierzę jeszcze kompresję , bo to jest chyba jedyna rzecz której nie robiłem .
_________________

 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-03-06, 16:31   

Wrzuć zdjęcia tego, wtedy może coś wymyślimy :ok:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-03-06, 16:43   

Binladen, jak bedziesz miał japana - czasami zdarza sie ze zamiennik z hilfo(najtanszy) kosztuje 150zeta. Odnośnie składu mieszanki - nie masz tam regulacji na iglicy ?

Filtr powietrza musisz kupić tak czy inaczej - bez tego ani rusz. Dla przykładu powiem ci - ost zmieniałem filtr pow. w mojej hondzie i z głupia spróbowałem odpalic - i beka mimo ze to na wtrysku i choćbys krecil rozrusznikiem 2 min nic. Z głupia zalożylem stary filtr- opalił od strzała. :wink:
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Binladen 
ETZ'ciarz


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 788
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-06, 18:09   

Gaźnik to BING do SACHS 301A , na necie pełno zdjęć tego , jest jeden typ gaźnika BING do tego pierdzikółka .

Gaźnik nie ma iglicy ani żadnej regulacji mieszanki , gaźnik działa tak jak gaźniki w kosiarkach .
:piwo: :piwo:




Zauważyłem teraz nie dawno , że w mojej przepustnicy brakuje sprężynki i tej plastikowej płytki .

_________________

 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-03-06, 19:24   

Zdjęcia.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13