Wklejanie łożysk wału |
Autor |
Wiadomość |
Reich
Jawer's back
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 1682 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2016-04-10, 13:45
|
|
|
Sprzęgło zostało poskładane zgodnie ze znakami więc powinno być wyważone. Bardziej bym obstawiał na przytarcie koszyczka stalowego. Choć dziwne jest to, że teraz kręci się wszystko bardzo lekko. Jak znajdę chwilę wolną to rozpołowię silnik i zobaczymy jak to wygląda "od drugiej strony". |
_________________ Wino, konserwy, muzyka bez przerwy
Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.
Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2016-04-10, 13:48
|
|
|
kadetm-780,
To wszyscy wiemy , ale mało kto ma sprzęgło z oryginalnym wyważeniem, nowe (chińskie) tarcze, przekładki, stożek, itp i rodzi się problem. |
_________________
|
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2016-04-10, 13:49
|
|
|
Reich, Czyli gniazdo łożyska od strony sprzęgła? |
_________________
|
|
|
|
|
Reich
Jawer's back
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 1682 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2016-04-10, 14:06
|
|
|
Nie, od strony alternatora. |
_________________ Wino, konserwy, muzyka bez przerwy
Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.
Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2016-04-10, 16:25
|
|
|
Ja w 150'tce wklejałem oba od strony alternatora, tj tryb zdawczy i wał na 648. Są w opakowaniach 5ml i one kosztują w granicach 35 zł a starcza na parę silników. 5 tyś km i narazie trzyma (a to silnik 175 teraz z kostkami na kołach). Tulejowanie jest problematyczne ale do zrobienia. Otwory były obrabiane z jednego zamocowania na przestrzał, więc aby zachować osiowość trzeba by jakąś płaszczyznę bazową złapać i ustawić się do 2 otworów na raz. Stalowe tuleje z kołnierzami jak najbardziej wchodzą w grę. W silnikach junaka jest to popularny zabieg. Warto obejrzeć:
http://www.sfm-junak.pl/u...hp?album_id=384
i tutaj same lozyska główne
http://www.sfm-junak.pl/u...hp?album_id=274 |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1045 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2016-04-10, 22:25
|
|
|
intr, pewnie jak by ktoś chciał abyś zrobił coś takiego to tak byś odpowiedział...
|
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
|