» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Wklejanie łożysk wału
Autor Wiadomość
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1682
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2016-04-10, 13:45   

Sprzęgło zostało poskładane zgodnie ze znakami więc powinno być wyważone. Bardziej bym obstawiał na przytarcie koszyczka stalowego. Choć dziwne jest to, że teraz kręci się wszystko bardzo lekko. Jak znajdę chwilę wolną to rozpołowię silnik i zobaczymy jak to wygląda "od drugiej strony".
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2016-04-10, 13:48   

kadetm-780,
To wszyscy wiemy , ale mało kto ma sprzęgło z oryginalnym wyważeniem, nowe (chińskie) tarcze, przekładki, stożek, itp i rodzi się problem.
_________________

 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2016-04-10, 13:49   

Reich, Czyli gniazdo łożyska od strony sprzęgła?
_________________

 
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1682
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2016-04-10, 14:06   

Nie, od strony alternatora.
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-04-10, 16:25   

Ja w 150'tce wklejałem oba od strony alternatora, tj tryb zdawczy i wał na 648. Są w opakowaniach 5ml i one kosztują w granicach 35 zł a starcza na parę silników. 5 tyś km i narazie trzyma (a to silnik 175 teraz z kostkami na kołach). Tulejowanie jest problematyczne ale do zrobienia. Otwory były obrabiane z jednego zamocowania na przestrzał, więc aby zachować osiowość trzeba by jakąś płaszczyznę bazową złapać i ustawić się do 2 otworów na raz. Stalowe tuleje z kołnierzami jak najbardziej wchodzą w grę. W silnikach junaka jest to popularny zabieg. Warto obejrzeć:

http://www.sfm-junak.pl/u...hp?album_id=384

i tutaj same lozyska główne

http://www.sfm-junak.pl/u...hp?album_id=274
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1045
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-04-10, 22:25   

intr, pewnie jak by ktoś chciał abyś zrobił coś takiego to tak byś odpowiedział... :D


_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13