» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2016-05-09, 18:14
Wyciek oleju identyfikacja MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
Matuś 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: BUDZYŃ
Wysłany: 2016-05-09, 16:24   Wyciek oleju identyfikacja MZ ETZ 250

Witam! Mam problem ponieważ dość mocno leci mi olej od strony zębatki. Wziąłem wymyłem okolice czujnika luzu bo tam na dole najwięcej oleju jest. Wygląda tak jak by leciało albo obok czujnika z tej zaślepki czy co to jest albo tego silikonu na dole. Miał ktoś taki problem ?
_________________

 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-05-09, 17:13   

To "normalne" w co 2 mzcie lubi tam kapać.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-05-09, 17:14   

Jeśli leci Ci spod broka to polecam zakleić to jakimś klejem dwuskładnikowym, sam ostatnio z tym walczyłem. Jeśli chodzi o ten silikon na dole, to powinna tam być śruba, jeśli jest na swoim miejscu to spróbuj ją dokręcić.
 
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA
Wysłany: 2016-05-09, 17:15   

Mi też kapie :piwo:
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-09, 17:19   

Jak z czujnika oleju to jest taki specyfik "szczeliwo do gwintów" to ci uszczelni ale jeśli byś kiedyś chciał odkręcić ten czujnik to może być kłopot bo czujnik jest plastikowy więc może się rozsypać przy próbie odkręcania. :sciana: Choć nie trzyma jak Loctite. W opisie pisze "umożliwia demontaż przy pomocy normalnych narzędzi..." Stosowałem przy składaniu silnika Mz ETZ 150...


Co do zaślepek od jakiegoś czasu można je kupić w paru rozmiarach ma je Betcher.
http://allegro.pl/listing...ul-uni-1-1-0408
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-05-09, 17:22   

Jeśli chodzi o czujnik luzu to myślę, że wystarczy posmarować delikatnie miejsce przylgni silikonem i będzie szczelnie.
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-05-09, 17:29   

W 90% winna jest zaślepka a nie czujnik, no chyba że ma się jakieś rzemiosło.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Matuś 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: BUDZYŃ
Wysłany: 2016-05-09, 17:42   

Długo siedziałem obserwowałem i okazuje się że leci z tego miejsca poci się dość szybko i zbiera się olej o tu :

Tylko to jest tam wbite z tego co widzę to nie wyciągnę tego tak od se. Może to porządnie wymyje i silikonu cienko nałożę . Jakieś inne propozycje ?
_________________

 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-09, 18:43   

Musiał byś otwór zrobić i mieć taki haczyk 90° lub pół okrągły i dwa otwory wtedy pewnie byś wyciągnął i założył nowy brok... :piwo:
http://swiatnarzedzi.pl/u...03c6f079d14.jpg
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Matuś 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: BUDZYŃ
Wysłany: 2016-05-09, 18:48   

Czyli najlepiej wyciągnąć i wsadzić nowe nie ma co z silikonem się bawić ? Olej tak czy siak trzeba spuścić nie ?
_________________

 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-09, 18:52   

Jeśli chcesz to zrobić profesjonalnie to musisz kupić te broki i spuścić olej następnie wyłuskać stary cieknący brok i założyć nowy. :lol: Cena profesjonalnej naprawy raczej taka sama jak zakup silikonu w tym przypadku... :lol: :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-05-09, 18:53   

Silikon tego nie uszczelni, najszybciej będzie jak zakleisz klejem dwuskładnikowym i po sprawie :wink:
 
 
     
Matuś 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: BUDZYŃ
Wysłany: 2016-05-10, 04:18   

To jeśli chodzi o ten klej może być poxipol czy jakiś inny 2 składnikowy ??
_________________

 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-05-10, 06:53   

Poxilina lepsza w tym miejscu niż poxipol. Ja zaklejałem u siebie, porządnie odtłuścić, wytrawić, plastelinkę wymieszać na mięciusio i upchać palcem. U mnie 3mie już 2 sezon:-) Teraz mi z broka pod zębatką leci a tam już większy rozmiar i będę musiał też się pobawić.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-05-10, 08:25   

Hvil napisał/a:
U mnie 3mie już 2 sezon:
Podaj ile przejechałeś km.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-05-10, 09:15   

wojtek.mz, nie wiem nie liczę.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Matuś 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: BUDZYŃ
Wysłany: 2016-05-10, 17:26   

Pojechałem dzisiaj do sklepu motoryzacyjnego mówię Panu że chcę klej epoksydowy 2 składnikowy. Dał mi czytam na opakowaniu że do zastosowania w motoryzacji pod dekiel zaworowy, uszczelnia gwinty itp. Posmarowałem to miejsce lecz jest rzadki i część spłynęła a reszta nie ma zamiaru zastygnąć. Macie jakieś konkretne kleje ?
_________________

 
     
Daszi 
DDR fan


Motocykl: MZ ETZ250, SimsonS51
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 136
Skąd: Chodzież
Wysłany: 2016-05-10, 21:45   

Może być Distal. Jest dobry ale dość długo nabiera "mocy urzędowej".
_________________
Nic na siłę. Większym młotkiem :)
 
 
     
borgi 
Zlotowicz
Borgi


Motocykl: ES 250/0 '59
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 659
Skąd: Kraków/Zabrnie
Wysłany: 2016-05-11, 00:11   

Czego nie kupił Poxiliny jak ci kamraci dobrze radzili?
_________________
--
Borgi
http://www.motor.eu.org/gallery/
 
     
Matuś 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: BUDZYŃ
Wysłany: 2016-05-11, 03:58   

Ok na sam koniec dnia zasmarowałem Poxipolem. Po pracy pójdę sprawdzić czy nadal cieknie.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14