» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż linki gazu ES 250/1 Jaskółka
Autor Wiadomość
puzel 

Motocykl: K-750
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 16
Skąd: Stolp
Wysłany: 2016-11-05, 12:53   Montaż linki gazu ES 250/1 Jaskółka

Cześć
Mam ogromny problem z rolgazem w jaskółce. Poprzedni właściciel zamontował linkę z dosyć krótkim pancerzem, która co powodowało że gdy skręciło się kierownicę maksymalnie w prawo to linka gazu się naprężała i podnosiło przepustnicę i rosły obroty. Dorobiłem nową linkę dłuższą o 5 cm co powinno wyeliminować problem naprężania się linki. Kłopot pojawił się przy montażu. Po zmontowaniu wszystkiego do kupy przy dodaniu gazu linka zamiast unosić przepustnicę to linka "wchodzi w głąb kierownicy". Wydaje mi się że powinien być jakiś element który "blokuje" linkę lecz nie przypomina mi się abym cokolwiek takiego wymontowywał. W katalogu części też nic takiego nie występuje. Podejrzewam że poprzedni właściciel też gdzieś tu błądził i dlatego wstawił linkę o długości "na styk".



Wszystkie części roigazu


dokładnie nie pamiętam jak to leciało jak demontowałem ale wydaje mi się że to jedyne możliwe ustawienie


choć logika by wskazywała że powinno to być tak lecz element "blokujący?" linkę nie wejdzie wtedy do korpusu manetki?
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2016-11-05, 13:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-11-05, 13:30   

Z tego co pamiętam element blokujący powinien kotwiczyć się w kierownicy nie w korpusie manetki, zakładasz go do góry nogami.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
puzel 

Motocykl: K-750
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 16
Skąd: Stolp
Wysłany: 2016-11-05, 13:38   

I nastała jasność. Właśnie coś mi w tym nie pasowało. Kierownica wydaje mi się być współczesna, w takim razie będzie trzeba wziąść dremelka i zrobić dodatkowe nacięcia. Dzięki :)
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-11-05, 13:43   

Współczesna albo może restaurowana na siłę, ktoś mógł to wziąć za uszkodzenie i zaspawał, a później oszlifował. Różni inżynierzy mogli mieć to w rękach na przełomie lat.
Napisz do któregoś z chłopaków od Jaskółek, niech zmierzą odległość wcięcia od krańca kierownicy żeby później nie okazało się, że Twoja Jaskółka kręci tylko do połowy skali :wink:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-11-05, 14:28   

Mogę ci podesłać kiere od jaskółki na wzór pod warunkiem że mi odeslesz potem z powrotem albo zwymiarowac:)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 75
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Babimost
Wysłany: 2016-11-06, 08:56   

Żeby dojść do tych wycięć, musisz zdemontować dźwignię rozruchową i przesunąć cały korpus z klamką hamulca dalej. Na pewno wówczas zobaczysz te nacięcia na kierownicy.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
puzel 

Motocykl: K-750
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 16
Skąd: Stolp
Wysłany: 2016-11-09, 09:13   

Dzięki, znalazłem to wycięcie pod rolgazem. Na śmierć zapomniałem że musiałem faktycznie odkręcić dźwignię ssania :lol: Już rolgaz działa dobrze, teraz pozostaje problem z poprawnym ustawieniem zapłonu ale jak nie znajdę nic na forum to założę osobny wątek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15